Skocz do zawartości

szmalu

Użytkownicy
  • Zawartość

    626
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O szmalu

  • Tytuł
    Elder Veteran
  • Urodziny 12.04.1996

Contact Methods

  • Website URL
    http://showthemusic.y0.pl

Previous Fields

  • Team
    Clockwork Blueberry

Profile Fields

  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Płeć
    Male
  1. Atak

    No nic, w takim układzie musiałbym zajrzeć do projektu, bo nic więcej z tych fragmentów wywnioskować nie mogę
  2. Atak

    No to teoretycznie jakiś błąd występuje w left pressed obiektu 'pan'. Co to jest 'b'? Przypisujesz wcześniej tej zmiennej id tego drugiego obiektu? Może w którymś momencie przesłaniasz tę wartość? Albo może stan jest modyfikowany w jeszcze jakimś innym miejscu i ciągle ustawia go na 0?
  3. Atak

    Ale formatuj jakoś kod, proszę ;_; Jesteś pewny że stan dochodzi do 0 po wykonaniu tego pierwszego ataku? Jeśli tak, to może potem zmienia się pan.dystans? PS Nie musisz pisać "then" przed instrukcją warunkową I bardzo zastanawia mnie po co istnieje w ogóle stan 1 No i mógłbyś tu switcha użyć, zamiast kilku if-ów I parę innych pierdół, ale to już mniejsza z tym
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Podsumowując: zależy co komu bardziej potrzebne
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    >twórz narzędzie do swoich dalszych produkcji >twórz >twórz >przejdź na emeryturę zanim cokolwiek zaczniesz >gms wciąż popularniejszy
  6. OFICJALNY TURNIEJ YXY 2015

    ANtY, we meet again... jaka fabuła xD
  7. Almora Darkosen (mobile)

    Dobrze że CA 2014 przypomniały mi o Almorze :D Kupię jeszcze raz na nowy telefon, bo muszę przetestować w końcu.
  8. [Głosowanie] CA 2014 - użytkownik

    a to ja głosuję na Lechu4444, żeby spełniać marzenia XD
  9. Granica tablicy

    To nie jest nielogiczne, to dobrze że GML jest uproszczony i przystosowany dla początkujących programistów, mi samemu dużo dała znajomość GML jako podstawa do nauki "prawdziwych" języków. Przyjazne dla amatorów, a osoba bardziej zaawansowana i tak ma już dobre nawyki i używa prawidłowych operatorów porównania, średników, nawiasów przy warunkach (przynajmniej w Javie, bo widzę że tutaj nikt o tym nie wspomniał) itd. A z kolei na moich warsztatach z GM, uczę już od razu dobrych nawyków, a o ułatwieniach GML-a tylko wspominam, no ale większość studentów miała już jakąkolwiek styczność z programowaniem, więc uczenie podstaw nie ma sensu :P Także polecam dbać o odpowiedni zapis i formatowanie kodu.
  10. Warlocks vs Shadows - na Steamie

    Masz może więcej informacji na ten temat? Chodzi o to, że nie można rozpowszechniać żadnego materiału pochodzącego z czasopism, czy co? Zaciekawiło mnie to Czytaj czasami poprzednie posty :D
  11. Z CHEMII NOBLA MU

    Jest instrukcja mówiąca która litera to który towar, tylko mój błąd że nie wyświetlam tego w czasie rozgrywki. Ogarnąłem to już po wysłaniu gry :( No ale po 2 minutach grania to się już leci na czuja xD A co do mieszania to taki był właśnie zamysł - im więcej towarów podkradniesz w poprzednim etapie tym więcej masz prób w "chybił-trafił" przy mieszaniu (kolejność mieszania nie jest istotna, tylko skład). To ma zmusić do bycia jak najszybszym. Jak ci zabraknie to grasz dalej i zbierasz ich coraz więcej :P Podpowiem jeszcze że składników jest tylko 5. A na końcu fabuły jest wielki plot-twist XD @edit a czcionka to oczywiście fixedsys :D
  12. Clearing Floor

    Fajne efekty, gra też całkiem ciekawa, ale rzeczywiście audio wygrywa xd Tylko szkoda, że nie nalicza żadnych punktów, chociażby za jak najmniejszą liczbę ruchów w której pokonaliśmy kurz.
  13. Z CHEMII NOBLA MU

    Tytuł: Z CHEMII NOBLA MU Gatunek: zręcznościowo-logiczna Opis: Większość rzeczy jest opisana wewnątrz gry. Sterowanie: Spacja - przewijanie tekstu i przejście do następnej planszy A, S, J, K, L (na dwie ręce chciałem żeby było wygodnie) - układanie/używanie danej rzeczy oraz wybieranie odpowiedzi. Z racji tego, że instrukcja do zręcznościowej części gry wyświetli się tylko raz, sugeruję zapamiętać lub zapisać sobie jaka litera jest przyporządkowana do danej rzeczy, bo potem będzie kłopot bez tego. Gra składa się z 3 etapów (mini-gier), które będą się odtwarzać cyklicznie, dopóki nie wypełnimy naszego celu (jakim jest znalezienie substancji 'X', szczegóły wewnątrz gry): - układanie towaru układamy jak najszybciej towary zgodnie z kolejnością, którą mamy podaną u dołu ekranu. musimy zapełnić wszystkie półki, w razie pomyłki jeden z nich nam spada. gdy zdążymy przed czasem, resztę towaru kradniemy na własny użytek. - mieszanie składników dopóki substancja robi się zielona, to znaczy że jesteśmy na dobrej drodze. jeśli damy zły składnik, albo któregoś za dużo, musimy zaczynać od nowa, a składniki przepadają - rozmowa z dziewczyną wybieramy jedną z 3 odpowiedzi, jedna jest prawidłowa, jedna neutralna oraz jedna negatywna Grę celowo zrobiłem bardzo łatwą, żeby ci mniej cierpliwi też doszli do końca fabuły (jest koniec, obiecuję), ale obiecuję że mógłbym sprawić że gra stałaby się większym wyzwaniem :P Download: adres z plikiem gry Rozmiar pliku: 1.91 MB Autorzy: Programowanie: ja Fabuła: tym razem jest, ja Grafika: niestety ja (rzadko idę w pikselki) Muzyka: niestety zbrakło czasu Screeny:
  14. Bitline Miami

    Pokaż chociaż jeden etap, pyknąłbym
  15. adam014 vs MaxGaming - GŁOSOWANIE!

    KnockOut LITE
×