Skocz do zawartości

Graczoholik

Użytkownicy
  • Zawartość

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Graczoholik

  • Tytuł
    Smart Newbie
  • Urodziny 03/12/1994

Profile Fields

  • Skąd
    Wiocha
  • Płeć
    Male
  1. Filmy

    Jeśli lubicie mordobicia to koniecznie obejrzyjcie "Undisputed". Są tego 3 części, lecz pierwsza jest zupełnie inna od swoich poprzedniczek. Co do 2 i 3 części, to najlepsze nawalanki jakie oglądałem. Wiadomo, że w takich filmach fabuła się nie liczy. Sceny walki są moim zdaniem świetne wykonane, zależy czy lubicie walki w stylu mortal kombat, czyli potrójne salto w powietrzu itp. Smaczku dodaje fakt, że odtwórca głównej roli, Scott Adkins, jest mistrzem sztuk walki i wszystkie akrobacje wykonywał sam. Jestem pod wrażeniem tych filmów. Z mordobić to jeszcze polecam obie części "Never back down". Może nie jest to wybitne dzieło ale to pierwszy film jaki oglądałem, w którym nie była tylko nawalanka ale też walka techniczna (sprowadzanie do parteru, dźwignie itp) i dlatego ten film mi się spodobał. Obie nawalanki z czystym sumieniem polecam. Tak na szybko z filmów, które wryły mi się w pamięć to na pewno pierwsza część "Efekt motyla". Film psychologiczny, oglądałem go kilka razy i za każdym mi się tak samo podobał. No ale ten film ma już swoje lata więc pewnie większość już go widziała.
  2. Nerdowskie Suchary!

    Najbardziej smutne jest to, że je rozumiem :(
  3. Galeria Grafik

    Te rumieńce :D
  4. Galeria Grafik

    Kamienne dłonie?
  5. Galeria Grafik

    Moje pierwsze pseudo-GUI. Wiem, że słabe. Nigdy wcześniej nie robiłem czegoś takiego. Mam duże problemy z wymyśleniem jak to ma wyglądać. Zrobić - nie ma problemu, zrobię lepiej lub gorzej. Ale wymyślić, zaprojektować - to jest dla mnie wyzwanie. Duży problem miałem ze zrobieniem okienek na broń, w końcu się poddałem i walnąłem jakieś głupie czarne kwadraty. Macie jakieś wskazówki, rady? Albo może po prostu jestem mało kreatywny i mam słabą wyobraźnię?
  6. Galeria Grafik

    Uwagi? I która wersja lepsza, z czarnym cieniem czy bez?
  7. Galeria Grafik

    Hahaha, że ja tego nie zauważyłem xD
  8. Galeria Grafik

    @UP - Jak dla mnie dobrze, tylko wg mnie ten cień na jej dekolcie jest za ciemny i za wyraźny, za bardzo się odznacza przy jej 'niezacienionej' skórze.
  9. Galeria Grafik

    @UP - Ja wiem wiem wiem, spokojnie. Chodzi mi o same rysunki, ogólny wygląd tła. Cienie się uporządkuje, robiłem to na szybkiego
  10. Galeria Grafik

    No gmclany, kolejna próba nabazgrolenia tła. Jak Wam teraz to się widzi? Wersja wstępna lasu, nie zwracać uwagi na klony drzew i kamieni, później dodam więcej wersji.
  11. Galeria Grafik

    ja naprawdę nie wiem jakie tło dać w takim razie, żeby pasowało do postaci. Mogę wstawić grafikę jak zdjęcie, super realistyczne, z ######stym oświetleniem. Ale czy będzie pasować do takiej prostej postaci?
  12. Galeria Grafik

    Wstępna wersja tła. Proszę o opinie na jego temat i tego ludka wyżej.
  13. Galeria Grafik

    Co jest nie tak z tą postacią?
  14. Galeria Grafik

    Dla mnie ok
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Prawda jest taka, że nigdy nie wychodziło mi rysowanie tła. Zawsze bazgroliłem same postacie. No i jak wcześniej wspomniałem w innym temacie, jestem daltonistą i nie ogarniam kolorów. To trochę utrudnia. Jako, że to moja pierwsza próba grafiki do gry, to moglibyście dać mi parę wskazówek? Jakie ja tu mogę dodać szczegóły? Wcześniej miałem pęknięcia na ścianach, ale to trochę było za dużo z tymi "plamami" cienia na ścianie. Widoczne cegły? Za dużo, za dużo elementów... Poprawić cieniowanie? Znaczy, bardziej szczegółowe, więcej odcieni? Kreska jest taka sama, znaczy, kolumny i ten dolny 'występ' na ścianie są taką samą kreską rysowane jak ludek. Jak mówiłem - nie ogarniam kolorów :D Serio, mam z dobieraniem barw wielkie problemy. Kolor postaci - taki sobie wybrałem na początku. Tło szare, bo ma to być ponury zamek. Ale i tak każda mapa będzie miała inne barwy przecież. Skrzynka wrzucona przez @Boad, to jego wina :D Ja tło rysowałem 'razem', jedynie postać jest dodana "skąd indziej" ale rysowałem to jedną kreską i starałem się właśnie żeby to było w jednej stylistyce, dlatego tło wygląda tak jak wygląda. Ludek jest prosy i ma ubogie cieniowanie - tło jest proste i ma ubogie cieniowanie. Naprawdę, jeśli coś źle mówię, to mnie poprawcie. To moja pierwsza twórczość do gry więc nie ogarniam wszystkich rzeczy a backgroundu w szczególności, więc będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.
×