Skocz do zawartości

karolek110199

Użytkownicy
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia karolek110199

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam! Szukam grafika do projektu. Nie wymagam dużo. Musisz umieć tylko ładnie narysować z góry jakieś obiekty jak np. samochód, ulicę, budynek. Więcej info dotyczące projektu na gg: 16095612. Nie oferuję pieniędzy. Rysując zostajesz umieszczony w autorach na pierwszej stronie.
  2. Jaka funkcja na kolizję z innym obiektem??Bo jak wpisywałem collision_ ,to albo z jakimś punktem,zlbo kołem.
  3. Ten kod nie działa bo ciągle tworzy w tym samym miejscu, a obj1 się przemieszcza.Chodzi tu o takie wysiadanie i wsiadanie do samochodu.
  4. Mamy obj1, który może zmieniać swoją pozycję x i y.Co zrobić,aby po wciśnięciu klawisza F obok obj1 tworzył się nowy object obj2?
  5. Chodzi o to,a by po jednym dźwięku zaczynał się drugi.Dźwięk1 kończy się i zaczyna grać Dźwięk2
  6. Niech ktoś wytłumaczy ten jeden kod.
  7. Ostatnie pytanie i zamykam.Jak zrobić,żeby pewna akcja nastąpiła po innej akcji.Jedna się kończy i zaczyna druga.Jeśli chodzi o time lines to proszę o wytłumaczenie bo nie rozumiem.
  8. Proszę o skrypt z komentarzami na dźwięki(wyżej).
  9. Niech ktoś napisze dobry skrypt, bo ten moim zdaniem nie działa.
  10. Dzięki!Teraz działa.Miałem object i sprite'a o tej samej nazwie.Ale nie jestem pewien co do kodu z dźwiękami.
  11. To nie działa if keyboard_check_pressed(ord('E')) sound_play(starta) if(is_sound) { if(!sound_exists(starta)) { sound_loop(obroty_wol) is_sound = 0; } } A jak klikam L po tym kodzie sprite znika z ekranu.Dlaczego??? if keyboard_check_pressed(ord('L')) { if(sprite_index=auto) sprite_index=swiatla else sprite_index=auto }
  12. ...(ind,spr),a czasami jest ...(index). Czy ''ind" i "index" to to samo? Proszę o wyjaśnienie w komentarzach poniższego kodu. if keyboard_check_pressed(ord('E')) sound_play(sound) if(is_sound) { if(!sound_exists(sound)) { sound_loop(sound2) is_sound = 0; } }
×
×
  • Dodaj nową pozycję...