Skocz do zawartości

Piotrek1910

Użytkownicy
  • Zawartość

    419
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Piotrek1910

  • Tytuł
    Forum Veteran
  • Urodziny 09.03.1999

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Fields

  • Płeć
    Male
  • Interests
    Programowanie, gry
  1. GameMaker: Studio 2

    Zauważyłem jedną głupią rzecz. Czcionka jest rozpikselowana.
  2. GameMaker: Studio 2

    Jestem ciekaw jak dobrze działa eksportowanie klocków na kod.
  3. Ball Bounce

    Tak jakoś wyszło w fazie produkcji :D Nie miałem zbyt pomysłu na poziomy.
  4. Ball Bounce

    Według Wakatime (taki plugin do Visual Studio który liczy czas w którym pisałem kod) to mniej więcej 57 h i 25 min Dzięki za pomysł, w sumie na to bym nie wpadł :D
  5. Ball Bounce

    Tytuł: Ball Bounce Gatunek: Zręcznościowa Opis: Ball Bounce to remake mojej starej gry Ball Odbij 2 stworzonej w Game Maker. Gre pisałem od nowa w czystym C++ z użyciem biblioteki SDL 2 do obsługi eventów. Do renderowania grafiki użyłem DirectX 9. Spytacie po co robiłem taki gniot? Chciałem po prostu sprawdzić swoje umiejętności i może czegoś się nauczyć (nauczyłem się sporo). Ogólnie zasada rozgrywki jest taka sama z takim wyjątkiem, że gdy wygramy poziom z np. 3 życiami to wtedy dostaniemy bonus 30% z punktów tego poziomu. Analogicznie jeżeli 2 życia 20% jeżeli 1 życie 10%. Download: Download Rozmiar pliku: 594 kB zip, 1,33 MB po rozpakowaniu Autorzy: Programowanie: Piotrek1910 Grafika: YoYo Games Screeny: Jak ktoś chce sprawdzić poprzednią część to nie polecam bo mocno rakotwórcza. Link Jakby kogoś ciekawiło to tutaj są statystyki kodu: ------------------------------------------------------------------------------- Language files blank comment code ------------------------------------------------------------------------------- C++ 33 880 30 2835 C/C++ Header 31 285 11 800 ------------------------------------------------------------------------------- SUM: 64 1165 41 3635 ------------------------------------------------------------------------------- Ball Bounce + Engine (mój własny) + Map edytor (mój) + program do pakowania plików (także mój)
  6. Szukam programisty do stworzenia prostej gry mobilnej!

    sydney91, tutaj każdy taki wredny.
  7. Głębokość rysowanych spritów

    pop44 Przeczytaj najpierw treść tematu a potem odpowiadaj.
  8. Głębokość rysowanych spritów

    O wielkie dzięki! Nie chciałem być lamusem i nie robić setki obiektów lecz jeden.
  9. Witajcie! Tworze sobie silnik (w gm ;d) animację szkieletową opartą na Animacji szkieletowej z gmc. Niestety mam problem z rysowanie spritów. Chodzi o to, gdy narysuje całą postać, z części, to niestety układają się one głębokością odwrotnie. Czyli chodzi o to, że np. ramie jest nad torsem niż pod. I nie wiem jak można ustawić depth rysowania. Próbowałem dawać depth przed metodą draw_sprite_ext ale niestety nic to nie dało. Jak ktoś wie jak to zrobić proszę o odp. Z góry dzięki. Pozdrawiam.
  10. Brak internetuf :(

    Nie. Jedynie zostaje Wi-Fi. Kup sobie router z wifi. Ok. 80 zł.
  11. Zmienne definiujące rozmiar surface

    Wystarczyło by canvas_w=get_integer('cośtam',1); Bo get_integer samo w sobie jest liczbą realną.
  12. Masakracja

    Ciekaw jestem jak zrobiłeś multika :D. Mam nadzieje, że nie wziąłeś autoupdatera v1 tylko v2. Bo v1 to była taka kaszana, że... Ogólnie nawet fajny pomysł na gre. Poczekam na ten tytuł i zobaczymy ;)
  13. Drunken Pistoletov

    Widze, Nikas kolejny skok na kase :D
  14. Nie wiem czy umiesz czytać ale projekty prezentujemy według tego szablonu http://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=4124 Żeby nie było offtopu to powiem, że gra wygląda ładnie na screenach. Zaraz pobiore na tableta i zobaczę. @Edit; Ładna grafika i wykonanie, pytania dające do myślenia, statystka kto co kliknął. Ogólnie nawet spx. daje 5/5
  15. Problem z przejściem do następnej planszy

    Może w step masz instance_create(*,*,*); który bez końca tworzy cały czas nowy obiekt.
×