Skocz do zawartości

Caporegime

Użytkownicy
  • Zawartość

    603
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Caporegime

  • Tytuł
    Elder Veteran
  • Urodziny 02/10/1996

Contact Methods

  • Website URL
    http://kubinbloguje.blogspot.com/

Profile Fields

  • Skąd
    Ząbki
  • Płeć
    Male
  1. Jakiej muzy sluchasz w tym momencie?

    Jak kogoś obchodzi czy ktoś słucha sobie od czasu do czasu w weekend czy katuje codziennie to ma smutne życie xD Ja słuchałem takiej muzyki latami a teraz baaardzo rzadko. Obecnie:
  2. Co nowego u was?

    Haha Trochę można nostalgnąć, siedziałem tu krótko w porównaniu z innymi ale trochę się popisało, mimo że nigdy nie zrobiłem czegoś co można by nazwać zadatkiem na grę to było ciekawie. Jeśli chodzi o teraz, to pracuję w agencji social mediowej, po godzinach piszę scenariusz filmowy a w październiku ruszam do szkoły filmowej. Zdałem maturę, z angielskiego dobrze, z polskiego spoko, z matmy ledwo. Dostałem propozycję praktyk u kierownika technicznego "Idy", ale nie zgrało się to z kilkoma rzeczami i musiałem spasować.
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    ja ostatnio sięgnąłem po mój pierwszy program graficzny bardziej zaawansowany od painta (gimp) i bawię się nim trochę, pewnie każdy potrafi zrobić coś takiego, ale mi się efekt podoba: tutaj mamy krew wyświetlającą się na ekranie na moment przy otrzymaniu obrażeń: teraz pracuję nad teksturą śniegu :o
  4. Potrzebuję banera na blogasek

    Tak, wiem że tutaj żebrze się z reguły tylko o grafiki do gier, ale wiem też że sporo tu nudzących się niezłych grafików, więc wpadłem :) Otóż, czy znajdzie się dobra dusza która mogłaby zrobić dla mnie szablon na mojego bloga? o rozmiarze 1000 w szerokości na 150 w wysokości. Mniej więcej na środku musi znajdować się napis "KUBINIZM" w jakiejś klasycznej czcionce, nawet times new roman. Co do stylu to ciężko mi opisać, myślę że jeśli ktoś się na to skusi to najlepiej będzie zobaczyć bloga: http://kubinizm.blogspot.com/ i samemu zdecydować jakie tło powinien mieć baner.
  5. Szyk w strategii top-down

    Brzmi skomplikowanie i pewnie trochę zajmie zanim to ogarnę, ale dzięki wszystkim za pomoc.
  6. Dzień dobry mógłby ktoś pomóc? Chciałbym w strategicznej top-downowej grze dać możliwość zbierania jednostek w szyk, chociażby w prostokąt. Załóżmy że zwykły ludek ma 4x4 piksele, i jak zrobić żeby się tak ładnie organizowali w prostokąt bez żadnych przerw między żołnierzykami? I przycisk w stylu "rozwiąż szyk" który sprawi że się rozdzielą tak żeby każdy stał przynajmniej 2 piksele od innego. Aha, no i dobrze by było żeby przy tworzeniu szyku ludki automatycznie dobierali wielkość prostokąta do tego ilu ich jest, żeby na przykład przy 15 ludziach tworzyli prostokąt 5x3.
  7. Galeria Grafik

    świetne, tylko według mnie na niektórych za "gruboziarnisty" teren.
  8. Interfejs w d3d

    dzięki za podpowiedz, ale... jak się używa tej funkcji? :D chciałem napisac draw_set_ortho zamiast draw_sprite, ale GM nawet nie pokazywał że jest taka komenda :(
  9. Interfejs w d3d

    Witam. Podczas przenoszenia swojej gry do d3d spotkałem się z małym problemem. Napisałem sobie interejs (na razie pokazujący tylko ilość magazynków do pistoletu) w taki sposób: W evencie Draw bohatera (a zarazem kamery) GML if sprite_index=spr_human1x2{ if global.pistolmag=1{ draw_sprite(spr_pistolmag1,image_index,x-50,y-50) } } spr_human1x2 to sprite bohatera z wyciągniętym pistoletem, global.pistolmag to ilość magazynków. umiejscowienie na razie przypadkowe. problem polega na tym, że ten interfejs wchodzi w ściany - mógłbym ustawić bohaterowi depth mniejszy niż innym obiektom, ale muszą być przecież budynki z mniejszym depthem. Można jakoś zmienić wartość deptha tylko dla tego rysowanego interfejsu?
  10. Ciekawe linki

    nie wiem czy było, ale: 1 http://govindtiwari.blogspot.com/ 2 dziwaczna rzecz, opisana na http://www.paranormalne.pl/topic/29388-chip-chan/
  11. Zwierzyna

    oczywiście, może :D ale nie przekonam się dopóki nie spróbuję. na razie sprawdzam czy sobie z tym poradzę. @Kiełbi: podoba mi się! szczególnie to pierwsze, może oprócz trawki pod drzewem. Gdybyś chciał zrobić na próbę animację chodzącego człowieczka (biały, jasnobrązowe kudły, garniturek w pastelowym kolorze a'la Vice City), to wal z tym na PW! Co do szczegółów: dość mały, koło 36 pikseli w barach, i tym razem (chyba po raz pierwszy w mojej grze) gładki, tzn. bez pikselozy.
  12. Zwierzyna

    to nie jest trawa tylko takie tło żeby żaden obiekt się z nim nie zlewał. aktualnie przenoszę grę do świata 3D, więc grafika na hehe gwałt nie szukam, ale gdybym mógł gdzieś zobaczyć Twoje wcześniejsze rysuneczki to czemu nie :D
  13. Become a God

    ale nie zrobisz lepszego "the Sandbox" niż "the Sandbox". lepiej zrób coś oryginalnego.
  14. Zwierzyna

    co do poruszania się to wiem, postać zacina się w ścianach itp, o samochodzie lepiej nie mówić. może postaram się zmniejszyć ilość klawiszy, ale na razie spełniam założenie - klawisze "funkcji" zmieścić w bloku od Q do D. byłoby fajnie :D ale póki co nie szukam za bardzo, bo w tej fazie rozwoju raczej nikt się nie skusi :c
  15. Zwierzyna

    myslałem o tym. Takie budynki wyglądałyby fajnie i ułatwiłyby poruszanie, ale płaskie postaci i samochody mogą przy nich wyglądac dziwnie..ale chyba jednak się skuszę, gdzies na gmc jest przykład na takie budynki i sliczne lampy. E: daaaamn, znalazłem przykład na prawdziwe 3D w top-down. jeśli uda mi się to wykorzystać, będę najszczęśliwszym gieemklanem
×