Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Uzjel

      GMClan wrócił!   12.08.2017

      GMClan.org już działa, więc jeżeli ktoś wchodził przez adres forum.gmclan.org to może już wrócić do starych zwyczajów. Jeżeli strona wam się nie wyświetla to wyczyście cache i ciasteczka.
    • gnysek

      Świętujemy urodziny GMCLANu ?   16.08.2017

      Wypowiedzcie się! http://forum.gmclan.org/index.php?/topic/34002-15-lat-gmclanu-świętujemy  

ediepl

Użytkownicy
  • Zawartość

    1626
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

O ediepl

  • Tytuł
    Master of Forums
  • Urodziny 26.08.1995

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Steam
    ediepl
  • GG
    34980081
  • Nagrody
    Najlepszy Silnik (CA 2012)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Swarzędz
  • Płeć
    Male
  • Interests
    Everyday im shuffling ;D

Ostatnie wizyty

16233 wyświetleń profilu
  1. Inwencja twórcza społeczności GMclanu

    Skoro młotek to za mało to może
  2. Właściwie to na początku myślałem że to shoutbox :D

  3. Inwencja twórcza społeczności GMclanu

    Może tylko na telefonie taki bug
  4. Inwencja twórcza społeczności GMclanu

    Przy próbie dodania miniaturki Plik musi być mniejszy niż 0MB.
  5. Promocja na GM na humblebundle

    To jest studio 2 czy 1.4?
  6. Temat zbiorczy na drobnostki

    Raczej niema ale możesz zrobić tak GML round(frac(liczba)*10)/10+floor(liczba) Brzydko ale działa :jezor:
  7. Problem z kodem zmiany broni

    Podejrzewam że gdy tworzysz nowy obiekt broni wywołuje się dla niej collision event a bit dla keyboard pressed jest nadal aktywny i kod wykonuje się jeszcze raz, dodanie zmiennej is_pressed by pomogło.
  8. Problem z kodem zmiany broni

    Aha dobra :D Nie wiedziałem że zmienili to w dwójce.
  9. Problem z kodem zmiany broni

    Że nikt nie zauważył instance_destroy(other); Powinno być with(other)instance_destroy();
  10. Drawowanie tekstu z notatnika

    Pobierz i dodaj do projektu, ogólnie jest to dll od Microsoft C++ Redistributable Package
  11. Drawowanie tekstu z notatnika

    Oni po prostu czytają dokumentację ;) Nazwy funkcji od tego rozszerzenia są inne Edit: https://storage.googleapis.com/google-code-...tem_Doc_1_4.pdf
  12. Drawowanie tekstu z notatnika

    Racja: https://docs.yoyogames.com/source/dadiospic..._directory.html EDIT: Co do zapisywania w innych folderach ja używam tego http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=567528
  13. Drawowanie tekstu z notatnika

    Tylko na czas jak uruchamiamy grę z poziomu GMa, kompiluje ją do folderu tymczasowego. Jak będę miał chwilę to napisze te text input, przynajmniej sobie gml przypomnę ;)
×