Skocz do zawartości

ozone15

Użytkownicy
  • Zawartość

    133
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O ozone15

  • Tytuł
    Cadet

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. EvoNet

    tak? po prostu uznałem, że nie ma sensu dalej pracować w tej społeczności BTW i wcale nie zaginąłem, dałem sobie po prostu spokój EDIT#1 i widzę że to też padło, normalka pracuję nad czymś innym, chociaż w tym kontekście, takie połączenie STEAM z Origin i Battlelog ale więcej info już nie z tego konta, do widzenia :)
  2. Top Hat

    witam, grafika ładna, mechanika też, tylko A.I. widzę, że leży i kwiczy...mam nadzieję, że to choroby wieku dziecięcego ;] 4.7/5 ode mnie :)
  3. Ipq's games collection

    my mistake, sorry
  4. Ipq's games collection

    On jest z Czech
  5. Ipq's games collection

    Fox graphics are very nice, same backgrounds in Foxkeh: Rainbow Friends. I'm very impressed, hold so forth.
  6. Long Way Out (Episode 1)

    Hmmm...gra taka sobie, nie zagłębiałem się. Brakuje mi tutaj jakiegoś wprowadzenia, co do błędów, to postacie się czasami zacinają, po strzale z shotgun'a wylatuje kilka łusek, co jest chyba dziwne. Jeszcze jedno: z odległości można wybić każdego ze strażników, a oni nie reagują. Wojzax - wiem, że stać Cię na lepszą grafikę Ogólna ocena - 5/10 P.S. Przydało by się napisać, że muzyka jest z Far Cry 2
  7. Downloader

    wydaje mi się, że to: GML global.link = global.alink global.name = global.aname powinno być w alarmie wywoływanym po kliknięciu na przycisk, ale pewności 100% nie mam 2. sprawa - step obiektu obj_dl GML if global.download = false { sprite_index = DL } else if global.download = true {sprite_index = DL_empty} nie potrzebujesz po else if'a, wystarczy GML if global.download = false { sprite_index = DL } else {sprite_index = DL_empty} EDIT sorry, nie zauważyłem daty post'a
  8. INERTIA™ PreAlpha

    mam fajny pomysł
  9. INERTIA™ PreAlpha

    w końcu chwila spokoju...dzięki Bedziom że stanąłeś po mojej stronie
  10. INERTIA™ PreAlpha

    ja też sciągałem z tego mirrora i jak widać nie było
  11. INERTIA™ PreAlpha

    yyy nie ma?!
  12. INERTIA™ PreAlpha

    akurat shooting range zostało dodane przeze mnie zobacz sobie czy w oryginalnym Game Cave Effects Engine jest coś takiego jak "shooting range" i "physic example"
  13. INERTIA™ PreAlpha

    a co z tym nie tak?
  14. INERTIA™ PreAlpha

    Złe wrażenie...nie umiecie wybaczać błędów?
  15. INERTIA™ PreAlpha

    Wiecie, że można robić kilka projektów jednocześnie a GECO do trudnych nie należał(w sumie powinno być nie należy bo projekt jest wciąż otwarty). Większość wszystkich gier jakie tu zapowiadałem działała na wczesnych wersjach tego silnika.Pisaliście też, że grafika się Wam nie podoba - twórca zawsze jest bogiem, wszystko może zmienić - i tak też się stanie. Cały czs pytacie o te 11 miesięcy. Przecierz wiadomo, że pisze się jak się ma wenę, czas oraz chęci. Nie pisaliśmy tego non-stop!
×