Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Uzjel

      Nowa wersja forum   05.08.2017

      Pewnie widać, że wprowadziliśmy nową wersję forum. Skok z wersji 2 do 4 był dosyć trudny i musimy tu trochę posprzątać. Dajcie nam trochę czasu ~Administracja
    • Uzjel

      GMClan wrócił!   12.08.2017

      GMClan.org już działa, więc jeżeli ktoś wchodził przez adres forum.gmclan.org to może już wrócić do starych zwyczajów. Jeżeli strona wam się nie wyświetla to wyczyście cache i ciasteczka.

adam014

Użytkownicy
  • Zawartość

    1259
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

O adam014

  • Tytuł
    Master of Posts
  • Urodziny 01.01.1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://knockoutgame.pl

Previous Fields

  • Team
    nanoWare
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Płeć
    Male
  1. Fizyka wody 2D

    Masz zaznaczoną wodę jako solid? Śmiga jak trzeba: water.gmk
  2. GMClan.org

    Nie pamiętam ile lat już nowy GMClan powstaje i jestem na 99% pewny że jeszcze kilka lat będzie :D Nawet nie wyobrażam sobie tej strony w innej formie niż obecna :) Forma blogowa jest dla mnie totalnie z dupy i nijak tutaj nie pasuje. Bardziej bym ją widział w wersji warsztatu jeśli już koniecznie musicie zmieniać forme. Jak dla mnie to jedyne co należało by zrobić to lifting frontendu i napisanie CMSa. GMClan jest oryginalny i taki powinien pozostać :) To że strona umiera to nie jest wina samej strony tylko pokolenia które jest leniwe, Jak ktoś będzie miał chęci i motywację do robienia gier to znajdzie wszystko co mu jest potrzebne, nie ma w Google nie ma w ogóle :) Samej formy video też bym nie robił. Ewentualnie dwie wersje - tekst i film. Na filmie więcej pierdolenia niż konkretnej treści, a artykuły nawet te stare dobrze mi się czytało i trochę się z nich nauczyłem :) Polska dokumentacja mogłaby zostać ale programowanie bez ogarniania choć podstaw angielskiego żeby zrozumieć helpa to jak się bzykać z panienką i wkładać do połowy :P
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Coś tam powoli dłubie, głównie optymalizacja kodu :) Teraz tydzień przerwy i znów weekendowe kodzenie :)
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Faktycznie, akurat obliczało inny wybuch więc nowego nie policzyło :) Uderzyły w tym samym momencie więc silnik obliczał innego chunka. W grze nie będzie aż takiego młynu więc nie będę pisał kolejkowania do tego :)
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    W sumie tu jest teren identyczny jak w Scorched Earth, tyle że przy przeliczaniu per pixel to fpsy spadają prawie do zera. Więc zrobiłem skalowanie jakości generowanego terenu + obliczanie tylko tych części które aktualnie się zmieniają. Żeby jakoś to wyglądało i nie biło po oczach klockami 10x10 to teren rysowany jest jako linie łączące wierzchołki :) Jak skończę wszystko to możliwe że wrzucę source :) Siatka 5x5 = 20-30fps, 8x8 = 50-60fps, 10x10 = 58-60fps Testuje na razie na GM8, przerzucę dziś do Studio i zobaczę jak tam będzie śmigać.
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Teren skończony :) Nie mam pomysłu już na dalszą optymalizację obliczeń ale trzyma sztywno 60 klatek na i3 :)
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Prace nad terenem ciąg dalszy :)
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Siema, siema :) Dawno nic nie robiłem, a ostatnio naszła mnie chęć na podejście jeszcze raz do remake'u Scorched Earth. W ramach rozgrzewki i przypomnienia sobie GMa zacząłem rzeźbić jakiś w miarę normalny system zniszczeń terenu i oto co wyszło :P BTW: Nie patrzcie na fps, bez nagrywania pulpitu jest stale 60 :) Przy okazji instalacji niechcący się dowiedziałem że klucz od GM:Studio pasuje do GMa na Maca :D
  9. Wasze pulpity

    Chyba nie jedyny :) Gry to robić można by the way, jak się przerzuciłem w 100% na webdeveloperke to od września siedzę w domu i jest kasa i to nie mała :) EDIT: Ogólnie to siema, z rok mnie tu nie było :)
  10. Silnik flash z dobrym IDE lub coś podobnego

    Ja wiem że wspiera. Na razie próbuje to wszystko zoptymalizować żeby szybciej śmigało. Przepisze wyświetlanie na surface, porozkładam na tekstury i może coś wyjdzie z tego :)
  11. Silnik flash z dobrym IDE lub coś podobnego

    Tyle że mi potrzeba pełnowymiarowe nakładane na siebie z blendingiem :D
  12. Witam forumową brać :) Dawno mnie tu nie było. Szukam czegoś dobrego do klepania niewielkich apek we flashu. Jakiś silnik do 2D, próbowałem flashpunka ale coś mi on słabo podchodzi. Ma być very simple bo chodzi mi głównie o jak najszybsze ukończenie. Próbowałem w GM na HTML5 - przy dużych spritach się dusi a ominąć tego nie da rady za nic, na Unity pięknie śmiga ale raz że silnik za ogromny na takie zastosowanie a dwa że export do flasha poszedł się ***** razem z linią 4.x :D Pozdrawiam :)
  13. OFICJALNY TURNIEJ YXY 2015

    Explosivo wins by submission :) Nie mam czasu, weny i nie chce mi się pier***ić z tym tematem :)
  14. OFICJALNY TURNIEJ YXY 2015

    Tak :)
  15. OFICJALNY TURNIEJ YXY 2015

    Następny weekend.
×