Skocz do zawartości

maciek012

Użytkownicy
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maciek012

  • Urodziny 16.03.1995

O mnie

  • Skąd
    UK/Radom
  • Płeć
    Male
  • Adres www
  • Hobby
    Interesuję się programowaniem webmasterskim (html, php, mysql i Ajax) oraz zaczynam zabawę z grami w 3D, wcześniej moje gry i programy robiłem w programie Multimedia Fusion 2 Developer lecz o 3 latach robienia w tym mi się znudziło.

Osiągnięcia maciek012

Smart Newbie

Smart Newbie (2/13)

0

Reputacja

  1. Wyciągnąć wnioski z krytyki i poprawić?
  2. ^^ coś mi nie pasowało właśnie a tu podkreślanie wyłączone miałem ;]
  3. Dłubie sobie powolutku ... ;] Czas zacząć programować AI przeciwników myślę nad jakimś fajnym systemem jakieś propozycje? ;] Napisałem sobie szybką konsolkę która przyspieszy testowanie. BTW: szukam grafika co umie rysować charytatywnie ^^
  4. :) Znalazłem ostatnio gdzieś na płycie, no jakbyś mógł chętnie skorzystam pisz na pw
  5. Nie znałem funkcji clamp() dzięki (y) :) Co do animacji - fakt nie wiele osób wykorzystuje je w pełni.
  6. Myślę, że to dobry sposób ponieważ jest prościej zmieniać wygląd postaci, zamiast tworzyć nową animację z inną zbroją tylko podmieniam grafikę zbroi do rysowania ;] Co do health barów zrobiłem tak: GML /* argument0 - sprite argument1 - x argument2 - y argument3 - actual value argument4 - max value argument5 - subimage of actual sprite */ draw_sprite(argument0,0,argument1,argument2) // Grafika pod kółkiem draw_sprite_part(argument0,argument5,0,sprite_get_height(argument0)*(1-(min(1,max(argument3/argument4,0)))),sprite_get_width(argument0), sprite_get_height(argument0)-(sprite_get_height(argument0)*(1-(min(1,max(argument3/argument4,0))))), argument1,argument2+sprite_get_height(argument0)*(1-(min(1,max(argument3/argument4,0))))) // kółko z aktualną wartością draw_sprite(argument0,1,argument1,argument2) // ramka</span>
  7. Mały comeback do starego projektu Arcadia ;] Na razie zacząłem dłubać w animacji szkieletowej postaci, systemem walki - na razie zwykły atak bierze pod uwagę obronę przeciwnika, nasz atak, naszą szanse na trafienie przeciwnika jak na razie działa dobrze :) No i trochę placeholderowej grafiki otoczenia + HUD na razie działa rysowanie health barów z aktualną wartością.
  8. Zauważyłem na ostatniej planszy ^^ Fajna gierka wciąga na kilkanaście minut, wciągnęła by na dłużej ale jest za krótka niestety ;] Muzyczka też sympatyczna dla ucha ;)
  9. Poziom 5, ostatnia fala się trochę rozjechały jednostki na pasku ;] Gra fajna, tylko balans troche nie ten tego bo po 3-ciej fali zastawiam prawie całość najsłabszymi wieżyczkami czasem między nimi maga i nic się nie przedostaje ;D @Edit: Błąd w liczniku zauważyłem na poziomie 6, że odlicza na minus ;]
  10. @HuderLord, Coś Ci nie wyszło z linkiem do przykładu ;)
  11. Nie chcę się zbytnio wypowiadać bo się nie znam, ale raczej dostaniesz wkońcu ten klucz tylko będziesz musiał trochę poczekać ;]
  12. Radziłbym o szybki kontakt z supportem :)
  13. Powiem ściągnąłem, odpaliłem jest jakieś hmmm inne, nie pasuje mi coś ale to może kwestia przyzwyczajenia, jeśli to na prawde jest lepsze od 39dll to trzeba będzie coś pokombinować a jak nie to wolę 39dll, większe wsparcie przynajmniej.
  14. Większość używa 39dll bo jest bardziej popularne, przyznam nie znałem Faucet Networking, jeśli na prawdę jest prostsze i szybsze to muszę wypróbować :) Dzięki za info.
  15. ooo Dzięki, za porządne wytłumaczenie jak to działa :) Poczytam o tym może mi się uda :) Dzięki wielkie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...