Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Uzjel

      Nowa wersja forum   05.08.2017

      Pewnie widać, że wprowadziliśmy nową wersję forum. Skok z wersji 2 do 4 był dosyć trudny i musimy tu trochę posprzątać. Dajcie nam trochę czasu ~Administracja
    • Uzjel

      GMClan wrócił!   12.08.2017

      GMClan.org już działa, więc jeżeli ktoś wchodził przez adres forum.gmclan.org to może już wrócić do starych zwyczajów. Jeżeli strona wam się nie wyświetla to wyczyście cache i ciasteczka.

PoP_Gniezno

Użytkownicy
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O PoP_Gniezno

  • Tytuł
    Chicken
  • Urodziny 21.03.1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Fields

  • Płeć
    Male
  1. Trelis

    @Ferrari4: dzięki! :) @micha_i: będzie arena do walk dla graczy, turnieje itd :) @Phoenix: Tu masz wszystko co zostało zrobione i co planujemy zrobić http://forum.trelis.pl/viewtopic.php?f=2&t=154 @ZyperPL: ograniczona beta mam nadzieję będzie za miesiąc :) forum mamy i można zagłądać: www.forum.trelis.pl
  2. Trelis

    Kwietniowe aktualności Niedawno wrzuciliśmy film z nowościami: Rzeczy, jakie zrobiłem jako programista: Walka i synchronizacja: - pełna synchronizacja między graczami (gdy zabijasz potwora znika on u wszystkich graczy) - możliwość migracji stworków (po zabiciu może się pojawić w innym miejscu (obok miejsca śmierci), dzięki czemu potwory mogą być raz w jednym, a raz w drugim miejscu) - ogólnie respawn potworków Gospodarka: - można produkować przedmioty. Naszym finałowym celem jest zrobieni takiej zależności, że większość przedmiotów produkowana byłaby przez innych graczy. - system produkcji uwzględnia jakość (przykład: mamy słabej jakości stal, a jesteśmy kowalem o bardzo dobrych umiejętnościach, przez co tworzymy miecz średniej jakości. Wzorując się na tym: jeśli znajdziemy najlepszego kowala, najlepszą stał w grze i najlepsze współczynniki dodające bonusy do miecza stworzymy najlepszy miecz w grze, którego nie ma nikt inny ;) To chyba na tyle ;) Rzeczy jakie planuje zrobić do 15 maja: - handel między graczami - walka podobna do tej: - doświadczenie, punkty umiejętności - wyznaczanie w map edytorze stref respawnu dla konkretnych potworów i jeśli wyrobie się z tym do 15 maja to jeszcze kilka rzeczy ;)
  3. Trelis

    O 4 w nocy przed snem wymyśliłem :D Na pierwszy ogień miało być Trevis albo za bardzo mi się kojarzyło z zespołem Travis. Kombinowałem dalej i wyszło Trelis. Kupiłem domenę, a później dowiedziałem się, że było takie miasto w Gothicu O_o. Ale to miasto nie ma nic wspólnego z grą, którą tworzymy mimo, że w głównym założeniu Trelis ma być osadzony w klimacie podobnym do Gothic'a (1,2 + NK) ;)
  4. Trelis

    @Matyxon: Ale co jest nie tak? Grę robimy od ponad 2 miesięcy więc postęp moim zdaniem jest bardzo duży. Gdybyś tworzył gry wiedziałbyś, że najpierw trzeba tworzyć główne mechanizmy, żeby wszystko działało. Stworzenie konkretnego świata jest potem pestką, gdy mamy gotowe narzędzia ;) Spokojnie spokojnie.. dajc nam miesiąc/dwa a zobaczysz jak to będzie wyglądać ;)
  5. Trelis

    Cześć wszystkim ;) Główny wątek fabularny mamy gotowy. Reszta to napisanie wątków pobocznych i misji do nich. Naszym głównym atutem ma być właśnie wciągająca i ciekawa fabuła, ambitne misje itd. O zniechęcenie się nie boje (przynajmniej swoje:)). Pod względem możliwości jakie będzie dawać gra mogę śmiało powiedzieć, że robię grę, o której zawsze marzyłem ;) Jeśli kogoś interesuje więcej info odnośnie możliwości jakie planuje itd: http://themodders.org/index.php?showtopic=...ost&p=69056 Można też śledzić na bieżąco postępy: http://www.youtube.com/user/trelispl Wgrywam zdjęcia drugi raz. Tym razem na imageshack:
×