Skocz do zawartości

WilkAss

Zbanowani
  • Postów

    151
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Team
    Szukam ;D

Ostatnie wizyty

1 101 wyświetleń profilu

Osiągnięcia WilkAss

Minor User

Minor User (4/13)

0

Reputacja

  1. Żart czy co? Podaj szczegóły...i swoje doświadczenie ^^
  2. WilkAss

    Biblioteki DLL

    kto powiedział że nie skorzystał? :D
  3. WilkAss

    Rovkis

    Nie xD Oram w cs: source(steam). Ale nie o to chodzi... Po co ludzie tu dają każdą swoją nędzną gierkę... jak bym ja miał tak robić to ohoho xD Forum by nie wyrobiło xD Nie można jej tak poprostu dopracować elegancko i wtedy...??
  4. WilkAss

    Rovkis

    to raczej nie kopia...marna imitacja z podjeba*ą grafiką... szkoda gadać
  5. WilkAss

    Rovkis

    Powiedzcie mi...jest se counderstrike 2d...jest nawet fajny...wziol se z niego grafe i zrobil gorszą gierke...i po co...
  6. Aby się nie cieło mozesz np: Zrobić że pociski po przeleceniu pewnej odległości się niszczą
  7. arcik i przykład...jesteś wspaniałomyślny xD Czekam :D
  8. dzięki :] Pewnie sie przyda :D
  9. Na co mi to to raczej nie powinno cie interesować...ale dzięki... E:Jak sprawdzić czy w danej zmiennej textowej nie ma jakiegoś słowa? np: txt="Jak masz na imie". Chcę sprawdzić czy jest "Jak" i "imię". I jak sprawić by olewało czy duże czy małe litery :D
  10. Aha :D Mulić będzie :D No można się było domyślić ;D
  11. WilkAss

    Warrior

    hahaha dobiłeś mnie xD Kończące się animacje wrogów xD
  12. GML //create godzina=0 minuta=0 sekunda=0 alarm[0]=1*room_speed //alarm[0] sekunda+=1 alarm[0]=1*room_speed //step if sekunda=61 { sekunda=0 minuta+=1 } if minuta=61 { minuta=0 godzina+=1 } //draw draw_text(x,y,string(godzina)+":"+string(minuta)+":"+string(sekunda)) Lepiej? xD Sie przyczepił jeden no! xDD
  13. no tak :D Tylko nie za bardzo wiem jak z zdania: "Co tam u ciebie" wyciągnąć to co potrzebne do odpowiedzi, czyli np: "Co"+"u ciebie" i dopaswać odpowiedź ^^ Dlatego proszę o pomoc
  14. ehhh...nie lepiej na alarmach? ;D GML //create godzina=0 minuta=0 sekunda=0 alarm[0]=10 //alarm[0] sekunda+=1 alarm[0]=10 //step if sekunda=61 { sekunda=0 minuta+=1 } if minuta=61 { minuta=0 godzina+=1 } I to chyba by było na tyle ;D E: jednak alarm[0]=20 ;D Zależy od room speed ;p trzeba dopasować ;]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...