Skocz do zawartości

Fervi 

Użytkownicy
  • Zawartość

    565
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Fervi 

  • Tytuł
    Linuksowy Alfons
  • Urodziny 18.05.1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://Fervi.must.die!.z0mg

Previous Fields

  • Team
    Intinte Foundation
  • GG
    7826448
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Ziemia
  • Interests
    Bla bla bla ... Fervi ;]

Ostatnie wizyty

17715 wyświetleń profilu
  1. Promocja na GM na humblebundle

    I tak wszystkich bugów nie załatają, a to powinno tak być (od 31 lipca nie przyjmują zgłoszeń błędów i łatają stare - a tak przeczekają z błędami i zostaną) Fervi
  2. Occult

    Tytuł: Occult Gatunek: Gra karciana Opis: Gra karciana, w której 8 magów (w Demo 2) próbują za pomocą magii krwi zniszczyć przeciwnika. Magia krwi oprócz jej siły charakteryzuje się poświęceniem krwi, by zaatakować przeciwnika. Download: HTML5 (Buguje się jak Windows przy aktualizacji - jeśli nie możesz grać na wersji Windowsowej lub innej - polecam): http://ocult.tk/ Windows: http://ocult.tk/download/occult-win.zip Inne platformy: https://steemit.com/polish/@fervi/occult-demo Rozmiar pliku: ~25MB Autorzy: Programowanie: Fervi Fabuła: Brak (czasowo?) Grafika: K-Zet Muzyka: Fervi i K-Zet Screeny:
  3. Ocult

    Gra powstaje, ma dźwięki (podstawowe), ma też tutorial. Demo w ciągu tygodnia mam nadzieję. Zacząłem pisać na Steem przy okazji tekst jak powstała gra (w bólach i męczarniach? XD). Tekst podzielony będzie na części, bo kompletujemy materiały, a przy okazji robimy inne projekty (jak OpenYGO) Tutaj wersja polska artykułu: https://steemit.com/polish/@fervi/tworzenie-occulta-1 Tutaj po angielsku (można koledze dać jak powstają gry w bólach) https://steemit.com/gamedev/@fervi/occult-story-1 Fervi PS. Chyba muszę zmienić awatar ...
  4. GMS a android SDK

    w android SDK mam do wyboru wersję androida których jak dobrze rozumiem SDK chce pobrać(SDK Manager). Jakie wersje wybrać? Czy wybranie najnowszej oznacza kompatybilność wsteczną? Jeśli nie to czy jak wybiorę no. 4.4, 2.1, 2.3, 6.0 to jak użytkownik ma android np. 2.2 albo 4.3 7.0 itp to mu nie będzie aplikacja działać? Jak wybrałem wszystkie wersje to pobrało mi KILKADZIESIĄT GB DANYCH(ponad 30GB) aż skończyło się miejsce na dysku bo nie skończyło pobierać... Jakieś wskazówki? Na stronie yoyogames masz listę co pobrać i to zrób. Gry działają od 2.3 w górę. Tak, trochę to zajmuje; jak ci miejsca brakuje włącz kompresję NTFS Fervi
  5. GM Studio Web

    @gnysek Ta wersja EA będzie faktycznie dla 1.4? Fervi
  6. GM Studio Web

    Nie wiem :P Natomiast GM Studio 1 HTML5 jest trochę skopane. No może mocno, ale można w tym gry robić normalnie, po prostu czasem pojawi się bug, który nie występuje nigdzie indziej i trzeba dochodzić czemu. Fervi
  7. Wiem, ale spróbuj podmienić plik wykonywalny optipng na pngcrush. Może łyknie to GM i będą pliki wynikowe mniejsze Fervi
  8. A PNG nie jest czasem bezstratne? Chyba, że mówimy o kompromisie między PNG, a JPG Fervi
  9. W HTML5 masz. Może dodatkowo jakby podmienić pngcrush na optipng to się zaoszczędzi więcej Fervi
  10. Po prostu weź texture pages i je skompresuj mocniej Fervi
  11. GM Studio Web

    Ogólnie wersja na HTML5 wymaga analizowania kodu i domyślania się czemu nie działa. Na przykład w wersji na Windowsa wszystko działa, a tutaj nie z jakiegoś powodu. Hiper tragedii nie ma, ale trzeba się domyślać :P Efekty cząsteczkowe orają grę, więc ich nie wolno używać Fervi
  12. Gry na android w Game Maker 8 Pro

    Chociaż W TEORII może dałoby się taki hack zrobić. W sensie interpreter w GM na 99% to po prostu wgranie projektu do runnera i go wykonywanie (w starych wersjach tak było, nie wiem jak w nowych). Może jakby wydobyć to i podmieniać pliki ... kto wie Fervi Chociaż nie wiem czy kiedyś GMJava to nie było to (w sensie do chyba komórek z Javą :D)
  13. Gry na android w Game Maker 8 Pro

    W GM8 nie można robić gier na Androida Fervi
  14. minecraft w GM

    Standard jest tym samym co reszta, tylko z pewnymi ograniczeniami, ale nie dotyczą tworzenia gier jako takich. Oczywiście o ile chcesz się bawić w Minecrafta ... Fervi
  15. ZLECENIE: Program na styl dawnego LANczat'u

    200zł ... xd Chyba 2000 Fervi
×