Skocz do zawartości

Fervi 

Użytkownicy
  • Zawartość

    570
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Fervi 

  • Tytuł
    Linuksowy Alfons
  • Urodziny 05/18/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://Fervi.must.die!.z0mg

Previous Fields

  • Team
    Intinte Foundation
  • GG
    7826448
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Ziemia
  • Interests
    Bla bla bla ... Fervi ;]

Ostatnie wizyty

28608 wyświetleń profilu
  1. Enigma-dev - Poszukiwani deweloperzy?

    Technicznie tak - bo silnik to silnik. Tylko nie wiem czy Game Maker (czy Enigma to może nawet gorzej) nadaje się dla twórców większych projektów. W parę osób fajnie jest tworzyć gry i tyle. Ja Occula z kolegą robiłem - myślę, że nieźle wyszło (szczególnie nowa wersja), ale nie porównywałbym tego jako Yu-Gi-Oh czy to coś od Blizzarda killer (nawet pomijając rozgrywkę zupełnie inną) GMClanowicze często nawet nie używaja Game Makera. Jak zaczynałem Occulta to wiele osób pisało mi, bym olał go i wziął Unity3D. Niestety mój mózg nie ogarnia nic poza GM i tylko w nim siedzę, wiec ... Natomiast jakby ogarniał to równie dobrze można na Lua siedzieć czy Pythonie - w teorii większość rzeczy powinna chodzić z ich dodatkami do tworzenia gier. Fervi
  2. Enigma-dev - Poszukiwani deweloperzy?

    > Czyli jakbym zrobił remake Civilization 2 w GM to w dalszym ciągu byłaby to prosta gra bo GM prosty? Większość gier to często "mini gierki". Zdarzają się bardzo dobre gry, na przykład Magi (przeszedłem parę razy - polecam). Oczywiście chodzi o to, że większość gier to tworzone przez parę osób gry. Jak w Linuksie (w sensie gry open source mam na myśli xd) - W skrócie indyki niż AAA Fervi
  3. Enigma-dev - Poszukiwani deweloperzy?

    Większość z tych gier mogłaby walczyć z tymi Linuksowymi i przegrać - także tego. Game Maker jest fajny, ale nie róbmy z niego jakiegoś arcydzieła - takie proste do gier 2D i tyle Tak jak Enigma. Dlatego go używam, bo próg wejścia jest niski, a gry mimo, że dobre - są zwykle prostsze Fervi
  4. Enigma-dev - Poszukiwani deweloperzy?

    Ale przynajmniej nie demówki dodawane do CD Action :> Propozycja jest prosta - jak ktoś chce to może zająć się Enigmą i zarobić. Tyle. Ma swoje zady i walety jak to mawiają Fervi
  5. Enigma-dev - Poszukiwani deweloperzy?

    Możesz mojego occulta na github znaleźć (ale teraz prace są nad "nową generacją" - nowe grafiki, muzyki itd. bo na tamte ludzie narzekali) Z tych nie moich to był port (o ile nie został wywalony) czegoś w rodzaju Mario 64 (lub jakiejś odmiany 3D) Oczywiście projekt ma być kompatybilny z GM:S, więc potencjalnie każda gra z otwartym kodem może śmigać Fervi PS. Widzę, że teraz mogę się logować XD matko bosko gmclanowo
  6. Promocja na GM na humblebundle

    I tak wszystkich bugów nie załatają, a to powinno tak być (od 31 lipca nie przyjmują zgłoszeń błędów i łatają stare - a tak przeczekają z błędami i zostaną) Fervi
  7. Occult

    Tytuł: Occult Gatunek: Gra karciana Opis: Gra karciana, w której 8 magów (w Demo 2) próbują za pomocą magii krwi zniszczyć przeciwnika. Magia krwi oprócz jej siły charakteryzuje się poświęceniem krwi, by zaatakować przeciwnika. Download: HTML5 (Buguje się jak Windows przy aktualizacji - jeśli nie możesz grać na wersji Windowsowej lub innej - polecam): http://ocult.tk/ Windows: http://ocult.tk/download/occult-win.zip Inne platformy: https://steemit.com/polish/@fervi/occult-demo Rozmiar pliku: ~25MB Autorzy: Programowanie: Fervi Fabuła: Brak (czasowo?) Grafika: K-Zet Muzyka: Fervi i K-Zet Screeny:
  8. Ocult

    Gra powstaje, ma dźwięki (podstawowe), ma też tutorial. Demo w ciągu tygodnia mam nadzieję. Zacząłem pisać na Steem przy okazji tekst jak powstała gra (w bólach i męczarniach? XD). Tekst podzielony będzie na części, bo kompletujemy materiały, a przy okazji robimy inne projekty (jak OpenYGO) Tutaj wersja polska artykułu: https://steemit.com/polish/@fervi/tworzenie-occulta-1 Tutaj po angielsku (można koledze dać jak powstają gry w bólach) https://steemit.com/gamedev/@fervi/occult-story-1 Fervi PS. Chyba muszę zmienić awatar ...
  9. GMS a android SDK

    w android SDK mam do wyboru wersję androida których jak dobrze rozumiem SDK chce pobrać(SDK Manager). Jakie wersje wybrać? Czy wybranie najnowszej oznacza kompatybilność wsteczną? Jeśli nie to czy jak wybiorę no. 4.4, 2.1, 2.3, 6.0 to jak użytkownik ma android np. 2.2 albo 4.3 7.0 itp to mu nie będzie aplikacja działać? Jak wybrałem wszystkie wersje to pobrało mi KILKADZIESIĄT GB DANYCH(ponad 30GB) aż skończyło się miejsce na dysku bo nie skończyło pobierać... Jakieś wskazówki? Na stronie yoyogames masz listę co pobrać i to zrób. Gry działają od 2.3 w górę. Tak, trochę to zajmuje; jak ci miejsca brakuje włącz kompresję NTFS Fervi
  10. GM Studio Web

    @gnysek Ta wersja EA będzie faktycznie dla 1.4? Fervi
  11. GM Studio Web

    Nie wiem :P Natomiast GM Studio 1 HTML5 jest trochę skopane. No może mocno, ale można w tym gry robić normalnie, po prostu czasem pojawi się bug, który nie występuje nigdzie indziej i trzeba dochodzić czemu. Fervi
  12. Wiem, ale spróbuj podmienić plik wykonywalny optipng na pngcrush. Może łyknie to GM i będą pliki wynikowe mniejsze Fervi
  13. A PNG nie jest czasem bezstratne? Chyba, że mówimy o kompromisie między PNG, a JPG Fervi
  14. W HTML5 masz. Może dodatkowo jakby podmienić pngcrush na optipng to się zaoszczędzi więcej Fervi
  15. Po prostu weź texture pages i je skompresuj mocniej Fervi
×