Skocz do zawartości

Prodayle

Użytkownicy
  • Zawartość

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Prodayle

  • Tytuł
    Chicken
  • Urodziny 13.03.1998

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Fields

  • Skąd
    masz tyle kasy? :*
  • Płeć
    Male
  1. Realistyczna grawitacja

    karolo320, techinka bardzo fajna, choć (sorry ze nagle zmieniam zdanie) nie wiem jak ją użyć w grze w której steruję się obiektem który będzie się. moim celem jest zrobienie gry w której steruje się piłką :P na razie udało mi się zrobić piłkę która obraca się w zależności od szybkości z jaką się porusza (bez niczyjej pomocy, FTW!) i turlanie się w lewo i prawo, no i oczywiście bloczki 'solid' a teraz chciałbym zrobić grawitację, tylko taką realistyczną, prawdziwą. że na przykład ja sturlam się piłką ze słupka na podłogę, to zacznie się ona odbijać, ale z czasem coraz słabiej a w końcu wogóle przestanie się odbijać pomysł karola : jest fajne, lecz piłka odbija się cały czas (zatrzymuje się jakiś piksel nad ziemią i spada, tak w kółko) poza tym piłką która już wylądowała do sie kierować, lecz jakby ciężko (nie z taką szybkością jak trzeba) i gdy puszcze klawisz zatrzymuje się ona, a wcale nie jest tak ustawione (przed odbiciem sie kulki od czegokolwiek własnie chodzi gładko i sie nie zatrzymuje)
  2. Realistyczna grawitacja

    Lechu4444 Akurat z move_bounce_solid_(adv) wiem jak sie robi :P a pytałem się wyraźnie o coś innego... dzięki karolo 320, zaraz sprawdzę....
  3. Chciałbym zrobić grę w której poruszało by się kulką. Ta kulka jednak po uderzeniu w ścianę odbijała by się od niej. No i właśnie do tego momentu udało mi się dojść :P. A chiałbym się dowiedzieć (już nie chodzi mi o grę) jak zrobić by upuszczona na podloge kulka (czy np. rzucona w sciane) odbijała by się od nawierzchni ale za każdym razem coraz słabiej i wkońcu by w ogóle zatrzymała sie na ziemi?
  4. niedawno (no dobra, dawno...) dostalem w swoje lapska nowy komputer z windowsem 7. Od kilku dni bawie sie game makerem. A teraz problem: Wiekszość gier (.exe oczywiście) napisanych w game makerze, czy to gry z konkursów czy z działu pełne wersje gier, nie chodzą. tzn pojawia się proces danej gry w menadżerze zadań, ale nic więcej, żadne okienka, kompletnie nic (nawet po godzinie czekania). Kombinowalem juz z trybami zgodnosci, odpalaniem jako administrator, uruchamianiem 256 kolorach, nic nie dziala... no i zostaje mi tylko zabić proces... Co mam zrobić żeby to wszystko chodziło? tak bardzo chcialbym pograć w gry z game-makera, które nie są ptylko przykładami :P
  5. problem ze zmiennymi

    zjem każdą ksiązkę o gml'u, dokumentację, przykłady, poradniki i całe forum na deser :) może wtedy się czegoś naucze...
  6. problem ze zmiennymi

    czyli najlepiej jest przeznaczyć pół dnia na nauke, a kolejne pół dnia na wykorzystanie tego co się nauczyliśmy :P
  7. problem ze zmiennymi

    powiedz lepiej co myślisz o moim ostatnim poście :P
  8. problem ze zmiennymi

    to zwoju ja =) dobra ludzie, dzieki za wszelka pomoc widze ze kazdy na tym forum sluzy pomoca nawet najbardziej zielonym :) postanowilem powrocicć do intensywnego uczenia sie, zwiazanego z testowaniem przed stworzeniem czegos wiekszego, gdyz widze ze naprawde jest zielony i tak na prawde nie mam o niczym pojecia :) jesli chcecie, moge was kiedys dodac do creditsów za pomoc której mi użyczyliście :) jesli mógłbym, chciałbym was zapytac o wasze poczatki programowania (niech was data nie zmyli, 2 lata temu praktycznie nie ruszałem game makera aż do teraz) i dobrą rade jeśli chodzi naukę programowania =) chciałbym sie też dowiedzieć czy wersja platna game makera bedzie zawierala bezplatne aktualizacje do np. (jesli wyjdzie) wersji 9 itp.
  9. problem ze zmiennymi

    gnysek, no wlasnie mialem to w planach, ale nie wiedzialem ze alarmy sa takie ograniczone :| karolo, a co to za zmienna bron_mam ?
  10. problem ze zmiennymi

    Muuuuczek567 a co z maszynówką? :P edit: aaa ruzmiem ze nią tez się zajełeś? a wogóle to po co ten znak "!" ?
  11. problem ze zmiennymi

    teraz to troche pomieszlaes :/ pewnie bedzie masa konfliktow z innymi zmiennymi, a objekty typu pistolet trzeba bedzie programowac na nowo :/
  12. problem ze zmiennymi

    ? no ja nie wiem to doradź coś powyższy kod i tak nie jest mój :P
  13. problem ze zmiennymi

    cos zabardzo to ni dziala w sensie strzela caly czas linia ciagla bez wzgledu na to jak ile dam alarmowi (probowalem z 100 , 150 i 1000)
  14. problem ze zmiennymi

    a co jak bym chcial zrobic odstepy miedzy stzralami ale tylko z pistoletu maszynowego, tzn. gun_switch 2?
  15. problem ze zmiennymi

    nie mozna, musi byc warunek, ammo, musi byc dir(czyli zmienna odpowiadajaca za kierunek zeby bylo wiadomo w ktora strone pocisk ma leciec) ,musi byc gun_switch = 1 lub 2 czyli bron zmieniona na pistolet lub pistolet maszynowy i musi byc pistol_alarm zeby mozna bylo oddac tylko 1 strzal za jednym przycisnieciem guzika (no dobra w przypadku pistoletu maszynowego mozna to usunac) tak, pokazuje wlasnie na poczatek tego skryptu co podalem. i pokazuje zle bo gun_switch i pistol_alarm sa global zeby pistolet i pistolet maszynowy mogli z nich korzystac
×