Skocz do zawartości

Nixsior

Użytkownicy
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Nixsior

  • Urodziny 23.05.1995

Informacje

  • Team
    MySoft

O mnie

Osiągnięcia Nixsior

Smart Newbie

Smart Newbie (2/13)

0

Reputacja

  1. :) Dzięki. Działa. Zapomniałem sprawdzić z tymi paddingami.
  2. Witajcie! Już od bardzo dawna piszę strony, ale z czymś takim spotykam się pierwszy raz. Zauważyłem ten błąd gdy zacząłem pisać tę stronę. Zobaczcie: Nie mówię tu o niepoprawnym wyświetlaniu tła. Tylko o div'ach. W zielonym ustawiłem margin-top i czerwony przesuwa się razem z nim, WTF?? Mój kod: -index.html <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"> <html> <head> <meta http-equiv="Content-type" content="text/html; charset=utf-8"> <meta name="Description" content="Strona"> <meta name="Keywords" content=""> <meta name="Author" content="Strona"> <title>Gra</title> <link href="./style.css" rel="stylesheet" type="text/css"/> </head> <body> <center> <div id="page"> <div id="test">:)</div> </div> </center> </body> </html> -style.css html, body { background-color: #000000; background-image: url("./images/tlo.png"); background-repeat: no-repeat; background-position: center top; background-attachment: scroll; } #page { width: 900px; height: 100px; background-color: #ff0000; } #test { margin-top: 100px; background-color: #00ff00; } Dodam jeszcze że źle wyświetla się tylko w FF, a w IE już dobrze
  3. Bo to nie działa! Jak wygrzebię mój generator to ci podeślę. Kiedyś też coś takiego zrobiłem :P @EDIT :D znalazłem TUTAJ DOWNLOAD Jak byś jeszcze czegoś potrzebował to PM postaram się pomóc :)
  4. Ja kiedyś robiłem i to tylko raz więc już nie pamiętam :P Ale musiałbym się jeszcze raz nauczyć bo się przyda do mojej gry :D
  5. GML draw_surface(shadowsurf,0,0) Czy czasami tu nie ma błędu?? Podałeś pozycję 0,0
  6. A nie wygodniej w obj_lotnisko zmienić depth na 999?? Wtedy każdy obiekt który na nie "wejdzie" będzie nad nim.
  7. W pozycji x i y tego co ma się wyświetlać GML view_xview[0] + * //np. view_xview[0]+25 będzie podążało z viewem na pozycji 25 view_yview[0] + * //np. view_yview[0]+25 będzie podążało z viewem na pozycji 25</span>
  8. Da demo jeszcze poczekasz, a zapowiedzi nie piszę bo nie wiem czy będę miał ochotę kończyć tą grę bo teraz piszę stronę www. No właśnie przeglądam ten przykład. Trzeba by było jakoś zrobić żeby po id itema który jest założony wczytuje obrazek. A jak się nie uda to najwyżej zrobię z 1 obrazkiem miecza :D
  9. Może tak. if place_snapped(WIELKOŚĆ KRATKI X, WIELKOŚĆ KRATKI Y) == true { instance_create(POZYCJA X, POZYCJA Y, Drzewo); } Nie wiem czy to zadziała, bo nie robiłem jeszcze takiego czegoś :) Ale np tych drzew to nie możesz ustawić w map edytorze gamemakera?? Tam jest do ustawienia wielkość kratek
  10. Jak chcesz to zrobić w kodzie to: GML if (keyboard_check_pressed(vk_left)) x -= WIELKOŚĆ TWOJEJ KRATKI (W PIXELACH) if (keyboard_check_pressed(vk_up)) y -= WIELKOŚĆ TWOJEJ KRATKI (W PIXELACH) if (keyboard_check_pressed(vk_right)) x += WIELKOŚĆ TWOJEJ KRATKI (W PIXELACH) if (keyboard_check_pressed(vk_down)) y += WIELKOŚĆ TWOJEJ KRATKI (W PIXELACH) Jeśli masz inne chodzenie niż na strzałki to trzeba trochę zmienić :) Ale ten przykład co podał Brox jest lepszy :) Fajniej to wygląda
  11. Już za późno bo jest on w mojej grze :) Nie masz zamiaru pomóc a nie wiesz co jest zrobione to po co nabijasz posty?? @CTRL No tak jakby. Dzięki za odpisanie spróbuję sobie poradzić :D
  12. Trochę za wcześnie ale :)

    Wszystkiego Najlepszego :D

  13. Witajcie. Mam ten oto ekwipunek >>CLICK<< I teraz chciałbym żeby w obiekcie Player rysowało broń, zbroję lub cokolwiek innego co założyłem. Czy byłby ktoś w stanie pomóc??
  14. Taak działa :) Wiesz nie próbowałem jeszcze robić że ma iść do stworzonego obiektu, myślałem raczej że jest inny sposób. Ale może być. Thanks
×
×
  • Dodaj nową pozycję...