Skocz do zawartości

Snake

Użytkownicy
  • Zawartość

    1450
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Snake

  • Tytuł
    Leworęczny (:
  • Urodziny 01.01.1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://sgames.ovh.org/

Previous Fields

  • Nagrody
    Najlepszy silnik (Tymony 2008)
  • last.fm
    SnakeDeveloper

Profile Fields

  • Płeć
    Male
  • Interests
    Programowanie, Reverse Engineering, grafika i muzyka.
  1. mechFox

    Holy shit! Zdecydowanie jedna z najlepiej prezentujących się gier na gmclanie. Mam nadzieję, że będzie wersja na PC :) Powodzenia w produkcji!
  2. Nawet jak w kolejnej wersji wprowadzi się chociaż 1 bugfix to większość kodu w runnerze się przemieszcza, więc nie widzi mi się analizowanie wszystkiego co kolejny update :) Co do GMAPI to mam tam już zrobione automatyczne szukanie adresów i kilka ficzerów, ale trochę jeszcze zostało do zrobienia a teraz nie mam czasu by się tym zająć, w dodatku niedługo wyjeżdżam za granice gdzie nie będę miał dostępu do kompa, więc trochę to potrwa zanim jakiś update wydam. Póki co możesz użyć "GMAPI" z linku który podałem wcześniej w temacie, PsichiX.
  3. Pominięcie sprawdzania wersji nic nie da, bo GMThreads potrzebuje adresów pewnych funkcji w "runnerze" by mógł w ogóle funkcjonować. A że teraz update'y GM-a wychodzą częściej niż kiedyś to musiałbym wprowadzić automatyczne wyszukiwanie tych adresów, żeby nie aktualizować DLL-a co nową wersję GM.
  4. GMThreads już nie będzie uaktualniane z racji że używanie wątków z GM za dużo problemów sprawia. Jak ktoś tak bardzo potrzebuje to może spróbować użyć tego: http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=519138 i napisać funkcje w DLL, która wywoła execute_string w wątku. Chociaż nie wiem jak to się będzie sprawować.
  5. Można jeszcze wydajniej to wyliczać pewnym strasznie wyglądającym algorytmem:: GML argument0 -= ((argument0 >> 1) & $55555555); argument0 = (((argument0 >> 2) & $33333333) + (argument0 & $33333333)); argument0 = (((argument0 >> 4) + argument0) & $0f0f0f0f); argument0 += (argument0 >> 8); argument0 += (argument0 >> 16); return (argument0 & $3f); source
  6. Foto-galeria

    Mój łysy łeb na tle fantastycznych magnesów lodówkowych:
  7. GMK Assembler

    W tym momencie w wolnym czasie pracuje nad finalną wersją GMAPI, więc gmkasm musi na razie poczekać :P
  8. INBALL

    Mi też to GUI jakoś nie pasuje :P Gierka skojarzyła mi się z z NES-a, jeśli byłoby to coś w tym stylu (z takim widokiem w grze też) i jeszcze online, to byłbym wniebowzięty :D
  9. Zmienna i tab w stringu

    Opcjonalnie można by też użyć params, żeby wygodniej korzystać z tej metody (jak w GM-ie). Nie trzeba by tworzyć tablicy przy wywołaniu, chociaż jeśli byłaby taka potrzeba to też można ją przekazać. Czyli w sumie coś takiego: GML class Program { static void Main( string[] args ) { var random = new Random(); for ( int i = 0; i < 10; i++ ) { Console.WriteLine( random.Choose( "hello", "world", 123, 123.123 ) ); Console.WriteLine( random.Choose( new object[] { "hello world", 321, 321.321 } ) ); } } } public static class RandomExtensions { public static object Choose( this Random aRandom, params object[] aParameters ) { return aParameters[aRandom.Next( aParameters.Length )]; } }
  10. GMK Assembler

    Po drobnych poprawkach powinno trybić pod Mono -- w kilku miejscach użyłem funkcji z WinApi :P Rejestru pewnie też tam niema.
  11. GMK Assembler Aktulna wersja: 0.1.0 (23 kwietnia 2011) O programie: GMK Assembler służy do rozkładania projektów gier Game Makera na osobne pliki danych i umożliwia odbudowanie projektu na ich podstawie. Aktualna wersja obsługuje wersje plików GM od 8.0 do 8.1.71. Program dopiero jest rozwijany i na razie umożliwia jedynie eksport/import plików XML w trybie "Accurate". Projekt jest open source, wydany na licencji GPL. Do czego to może się przydać ? Pliki utworzone po "deasemblacji" gry można przeglądać i edytować w edytorach tekstu czy programach do obsługi formatu, w którym zapisano dane. Może więc się nadać np. do przeszukania projektu gry czy jakiejś masowej edycji zasobów. Albo można wykorzystać te pliki do napisania jakiegoś własnego narzędzia do GM :P GMK Assembler jeszcze miał znaleźć zastosowanie przy systemach kontroli wersji i porównywaniu plików gier, niestety aktualna wersja niezbyt się do tego nadaje, jako że nie zaimplementowałem jeszcze trybu "Independent", w którym eksportuje się zasoby porzucając dane o identyfikatorach, odbudowując wszystko na podstawie systemu plików. Zdecydowałem się zaimplementować tryb Accurate jako pierwszy, by program obsługiwał wszystkie pliki GMK, w sensie że nazwy zasobów mogą się powtarzać i zawierać nieprawidłowe znaki. "Independent" znajdziecie w następnej wersji :) W przyszłych wersjach: Możliwość eksportowania zasobów w trybie "Independent" Dodatkowe opcje formatów danych, np. wyłączenie komentarzy w XML, użycie CDATA zamiast encji przy niektórych wartościach Eksport do formatu JSON i kawałków danych w formacie GMK Możliwość wybrania z drzewa zasobów, które masz zamiar wyciagnąć z gry Wersja konsolowa programu ... Download: GMK Assembler v0.1.0 (wymaga .NET Framework 4.0; instalator powinien wykryć czy go posiadasz i umożliwić pobranie jeśli go nie znajdzie, ale jak coś to możesz też pobrać go tutaj) Kod źródłowy: https://github.com/snakedeveloper/GMK-Assembler Screenshot:
  12. Jakiej muzy sluchasz w tym momencie?

    Nujabes - Kumomi
  13. TR/Dropper.Gen

    Pewnie false-positive. Wyślij ten plik na VirusTotal i sprawdź czy inne AV też to wykrywają, jak chcesz się upewnić.
  14. Powitajcie nowego admina

    Thx cpt. obvious.
  15. Gear-Studio.com

    Eh, ale grafika 2D dawała ten wyjątkowy klimat! Przywróćcie z powrotem dwa wymiary, dużo czasu wam to nie zajmie. :P
×