Skocz do zawartości

I am Lord

Moderatorzy
  • Zawartość

    4696
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana I am Lord w Rankingu w dniu 21 Maj

I am Lord posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

23 Mała Cegła Społeczności

2 obserwujących

O I am Lord

  • Tytuł
    Trzymam Sword
  • Urodziny 03/05/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://huder.besaba.com/

Previous Fields

  • Steam
    Huder
  • GG
    2714073
  • Nagrody
    Mistrz Ligi24 (2013)
  • last.fm
    Huderlord
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Piła
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

42394 wyświetleń profilu
  1. Jest potencjał, kilka rzeczy dorobić i możesz na marketplace wrzucić nawet Edit: Naprawiłem problem z cieniami tworząc inner sprite na tyle dużym by tą wadę przykryć. Przemyśl dodanie warstwy cieni Macie mojego tilesa: I sprity: Edit 2: A jednak jest jakiś bug w exporcie, zobacz png gotowego tileseta się różni od tego co było w edytorze:
  2. Chodzi mi o to by te cztery też dało się generować, np podając własną texturkę i np wybierając jakieś kilka domyślnych styli 1) Brakuje także zapisu pliku projektu. Stworzyłem sobie tileset ale teraz żeby go zmodyfikować po zamknięciu programu trzeba wszystko importować. Tak to nie jest w tym momencie problem bo jest tutaj mało rzeczy do ustawiania. Ale jak się to wszystko rozbuduje to już będzie 2) Przydatną opcją była by możliwość dodania większej ilości spritów danego elementu by zniwelować powtarzalność. Spójrz na mojego tilesa, w podłodze znajduje się dziura, niestety jest zbyt powtarzalna i teraz żeby całość prezentowała się lepiej to będę musiał i tak edytować obrazek exportowanego tileseta i wprowadzić zmiany ręcznie 3) Kolejną rzeczą którą mógłbyś dodać, to warstwa cienia, dodawałoby się osobne sprity z cieniami które by miały swoją własną warstwę tak by cienie nie nachodziły na siebie, tak jak u mnie gdy dodałem cień na spritach: Ewentualnie możesz zrobić generowanie cieni przez program jako dodatkową opcję do ustawienia
  3. Nie pogardziłbym też opcją generowania takich spritów z podanych przez siebie seamless texturek.
  4. Przydałby się export tych 4 defaultowych spritów z których generujesz tileset. Bo teraz żeby je sobie podmienić trzeba się bawić w screenshoty
  5. pixelbox

    Nie grałem
  6. pixelbox

    Zmniejszyłes jednak ilość pixeli? Czyżby się logika ruchu trochę bardziej skomplikowała? Czemu zoom powiększa interface, robisz to w GMS więc użyj event draw GUI Podoba mi się to że można podgrzać metal a ten spowoduje parowanie wody i tworzenie chmury
  7. Lekkie lagi przez Dedykowany Server

    Ale zawsze będzie lepiej niż bez
  8. Lekkie lagi przez Dedykowany Server

    Oczywiście, nie teleportuj gracza tylko w tym przypadku użyj liniowej interpolacji
  9. Lekkie lagi przez Dedykowany Server

    Każda gra multiplayer używa jakiegoś typu interpolacji, co więcej nawet stosuje się takie rzeczy jak wyprzedzanie zachowań gracza by upłynnić ruch. Tzn gra domyśla się sama co zamierza gracz zrobić i rusza już postacią zanim dotarła o tym informacja. W krótkich odstępach czasu zwykle się to sprawdza a jak gracz zrobi coś niespodziewanego to następuje korekta ruchu.
  10. Ok dowiedzialem sie ze area2d jest ignorowany gdy podpiety pod tilesy :/
  11. Nie wiem czy ktoś się orientuje tutaj w godocie. Czy wie ktoś jak sprawdzić czy kinematicbody (z collision shape) dotyka tilesa który jest spritem i area2D jako dziecko? Tak wygląda tileset Mam sobie czołg który jeździ i chcę mu prędkość maxymalną modyfikować jak wjeżdża na drogę
  12. [Źródła] Mad Hornet: Homecoming

    No ale coś się rypie, poprawiłem sobie nazewnictwo stałych JOY_AXIS bo trójka ma inne ale nie znam ustawień projektu i ogólnie nic nie działa.
  13. [Źródła] Mad Hornet: Homecoming

    Da radę to jakoś otworzyć w GoDot 3? Bo nie widzę pliku projektu
  14. czemu nie pracujesz w branży

    @UzjelJa nie wiem bo się nawet tego nie podjąłem bo mam zaniżoną samoocenę właśnie przez to że nie umiem anielskiego płynnie. O to mi chodziło może się źle wyraziłem. Tak to wyglądało z mojej strony, dlatego jestem na produkcji teraz, ale w sumie dosyć wysoko jestem w tej firmie to nawet nie narzekam mimo braku czasu
×