Skocz do zawartości

I am Lord

Moderatorzy
  • Zawartość

    4627
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana I am Lord w Rankingu w dniu 17 Wrzesień

I am Lord posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

13 Dobry człowiek

2 obserwujących

O I am Lord

  • Tytuł
    Trzymam Sword
  • Urodziny 05.03.1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://huder.besaba.com/

Previous Fields

  • Steam
    Huder
  • GG
    2714073
  • Nagrody
    Mistrz Ligi24 (2013)
  • last.fm
    Huderlord
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Piła
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

40675 wyświetleń profilu
  1. Gradle error.

    Robiłem to samo co Wojzax pisze i pomogło, ale miałem potem inny error ale też musiałem coś usunąć
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    http://www.mediafire.com/file/s9ffrldfvso0ij9/test_rope_tether.gmz
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    W assecie tego przykładu nie ma bo jest WIP, ale mogę podesłać
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ktoś z yoyo mnie zapytał czy można tym uwiązać jakaś postać. Podjąłem wyzwanie i coś tam wyszło może nie najlepiej to wygląda ale do dopracowania myślę.
  5. HitBox - GMS2

    użyj layer W room editorze stwórz nowy layer zapamiętaj jego nazwę i w tej funkcji podajesz tą nazwę.
  6. heightmap po zmianie roomu

    Jak duży jest ten projekt? Może dałoby radę na gms go przerobić? Jak ja portowałem Maze Strategy z GM8 na GMS to się na początku załamałem ile tam było błędów i problemów ale okazało się że wystarczył tydzień by wszystko było cacy. Tydzień w porównaniu z 6 miesiącami pracy to był pikuś
  7. heightmap po zmianie roomu

    A czekajcie nie było w GM8 czegoś takiego jak screen_redraw czy refresh? już nie pamiętam. Można by spróbować to wstawić przed pętlą która odczytywać ma pixele Pamiętam jak ja debugowałem sobie takiego typu rzeczy że wywoływałem redraw i potem sleep() / keyboard_wait() i patrzyłem na ekran czy coś się wyświetla w miejscu w którym miało się wyświetlać.
  8. heightmap po zmianie roomu

    Tylko że tryb 3D nie koniecznie może się aktualizować już w chwili wywołania funkcji. Może zmiana następuje klatkę gry później? Najgorsze jest to że w GM8 trzeba było kombinować, w GMS dałoby się ten skrypt do eventu GUI i by nie było problemu z niczym.
  9. heightmap po zmianie roomu

    A może to przez wejście w tryb 3D? Być może model się generuje zanim tryb 3D wejdzie w życie i to jest poprawne a potem już po wejściu w 3D i zmianie perspektywy sprite się nie rysuje tam gdzie powinien. Założenie tego skryptu było takie by sprite na chwilę się wyświetlał w górnym lewym rogu ekranu i getpixel miał z ekranu pobrać kolory no ale po wejściu w tryb 3D ten sprite będzie się wyświetlać gdzieś tam na ziemi w ustalonej perspetywie a nie na ekranie.
  10. heightmap po zmianie roomu

    draw spritu może nie działać w evencie create ( z milionów różnych losowych powodów ) a tam jest wywoływany, po za tym, może jeszcze coś innego przykrywać ten sprite gdy getpixel próbuje pobrać pixele z ekranu.
  11. heightmap po zmianie roomu

    Hmm być może sprit się nie chce rysować wtedy kiedy funckcja create_terrain chce odczytać pixele tego spritu z ekranu. Zamieniłbym wszystko tak by pixele odczytywać z surface. http://docs.yoyogames.com/source/dadiospice/002_reference/surfaces/surface_getpixel.html
  12. heightmap po zmianie roomu

    Jakieś Deja vu chyba mam, nie wrzucałeś wcześniej czegoś takiego i nie odpisywałem ci? hmm
  13. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Dźwięki w tle też robią swoją dobrą robotę, masz talent. @Czołg Krymski a ten portal to jaki trick?
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    O w mordę jakie to jest kozackie.
  15. Bonfire

    Ten Idle zdecydowanie bardziej mi się podoba. A moje wrażenie postaci jest podobne do Wojo. I na outline bambusa też zwróciłem uwagę. Zanim o tym wszystkim przeczytałem niżej w postach.
×