Skocz do zawartości

I am Lord

Moderatorzy
  • Zawartość

    4638
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana I am Lord w Rankingu w dniu 17 Wrzesień

I am Lord posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

13 Dobry człowiek

2 obserwujących

O I am Lord

  • Tytuł
    Trzymam Sword
  • Urodziny 03/05/90

Contact Methods

  • Website URL
    http://huder.besaba.com/

Previous Fields

  • Steam
    Huder
  • GG
    2714073
  • Nagrody
    Mistrz Ligi24 (2013)
  • last.fm
    Huderlord
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Piła
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

40869 wyświetleń profilu
  1. Almora

    Morro no u mnie nie było potworków na twoim serverze ale chodzić siędało
  2. Almora

    Ale to biednie teraz wygląda
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Hmmm co mogę robić?
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Cupheada robili masochiści 10GB rysowanej grafiki ja pierdziele
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ah to z LF, tak coś myślałem że właśnie znam. Podoba mi się walka w szczególności to że przeciwnicy fajnie blokują.
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Dlatego nie dziw się że tak długo ci to zajmuje
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Threef jesteś uzależniony od robienia gówno gierek, to niedobrze, bo masz zdolności by zrobić coś dużego fajnego
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    A no tak zapomniałem że używasz GM8 GMS tak nie zamula przy 3D
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    A nie chodziło mi o textury. To wszystko wynika z faktu że gra jest w 3D. Po prostu krawędzie obiektów 3D nie są rozpixelowane względem spritów. Motyw z użyciem takiego shadera jest w tej grze http://store.steampowered.com/app/442780/STRAFE/ z tym że to jest opcjonalna opcja graficzna.
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Zauważyłem że jest dysproporcja w wielkości pixeli pomiędzy spritami a polygonami można temu zaradzić dodając jakiś post shader pixelujący. Ciekawi mnie jak wtedy by to wyglądało, może bardziej spójnie.
  11. Drobne problemy z izometrią

    Gdyby to była izometria to nie było by problemu z depth = -y; ale dimetria komplikuje.
  12. 2 buffer nie działa

    A jakbyś robił łączenie zwykłe a nie non_blocking? Pamiętam jak ja miałem z tym ogromne problemy zanim doszedłem co było nie tak. Edit: Chciałem zrobić z tego asset na MP ale jeszcze wymaga dużo pracy i się chyba zbyt skomplikowało to i tak nie ukończę. Może ci się na coś przyda: https://drive.google.com/file/d/0B-1vrtiAAheiZlFHQTdPUHZiZG8/view?usp=sharing W "oGameController" w create musisz zmienić IP na swoje. W przykładzie jest zrobione, łączenie się dowolnej ilości klientów z serverem po non_blocking, Client posiada swój nick oraz kolor gracza który sobie ustawił i server to odczytuje wszystko. Po podłączeniu się przenosi klienta na czat, czat jest kolorowy, rozpoznaje kolory graczy. Jest też ping, wyświetla się on w prawym górnym rogu. Mechaniki gry nie zaimplementowałem, są tam jedynie jakieś ściany i podłogi które nic nie robią. Aha i bardzo fajna funkcja, aplikacja zapisuje logi z czata i logi zwyczajne do debugów. W windowsie 10 znajdziesz je w : "%localappdata%/Multi_zabawy" aha i w macro są Porty do ustawienia, po UDP idzie ping a po TCP idzie czat
  13. Gradle error.

    Robiłem to samo co Wojzax pisze i pomogło, ale miałem potem inny error ale też musiałem coś usunąć
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    http://www.mediafire.com/file/s9ffrldfvso0ij9/test_rope_tether.gmz
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    W assecie tego przykładu nie ma bo jest WIP, ale mogę podesłać
×