Skocz do zawartości

I am Lord

Moderatorzy
  • Zawartość

    4631
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana I am Lord w Rankingu w dniu 17 Wrzesień

I am Lord posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

13 Dobry człowiek

2 obserwujących

O I am Lord

  • Tytuł
    Trzymam Sword
  • Urodziny 05.03.1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://huder.besaba.com/

Previous Fields

  • Steam
    Huder
  • GG
    2714073
  • Nagrody
    Mistrz Ligi24 (2013)
  • last.fm
    Huderlord
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Piła
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

40691 wyświetleń profilu
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    A nie chodziło mi o textury. To wszystko wynika z faktu że gra jest w 3D. Po prostu krawędzie obiektów 3D nie są rozpixelowane względem spritów. Motyw z użyciem takiego shadera jest w tej grze http://store.steampowered.com/app/442780/STRAFE/ z tym że to jest opcjonalna opcja graficzna.
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Zauważyłem że jest dysproporcja w wielkości pixeli pomiędzy spritami a polygonami można temu zaradzić dodając jakiś post shader pixelujący. Ciekawi mnie jak wtedy by to wyglądało, może bardziej spójnie.
  3. Drobne problemy z izometrią

    Gdyby to była izometria to nie było by problemu z depth = -y; ale dimetria komplikuje.
  4. 2 buffer nie działa

    A jakbyś robił łączenie zwykłe a nie non_blocking? Pamiętam jak ja miałem z tym ogromne problemy zanim doszedłem co było nie tak. Edit: Chciałem zrobić z tego asset na MP ale jeszcze wymaga dużo pracy i się chyba zbyt skomplikowało to i tak nie ukończę. Może ci się na coś przyda: https://drive.google.com/file/d/0B-1vrtiAAheiZlFHQTdPUHZiZG8/view?usp=sharing W "oGameController" w create musisz zmienić IP na swoje. W przykładzie jest zrobione, łączenie się dowolnej ilości klientów z serverem po non_blocking, Client posiada swój nick oraz kolor gracza który sobie ustawił i server to odczytuje wszystko. Po podłączeniu się przenosi klienta na czat, czat jest kolorowy, rozpoznaje kolory graczy. Jest też ping, wyświetla się on w prawym górnym rogu. Mechaniki gry nie zaimplementowałem, są tam jedynie jakieś ściany i podłogi które nic nie robią. Aha i bardzo fajna funkcja, aplikacja zapisuje logi z czata i logi zwyczajne do debugów. W windowsie 10 znajdziesz je w : "%localappdata%/Multi_zabawy" aha i w macro są Porty do ustawienia, po UDP idzie ping a po TCP idzie czat
  5. Gradle error.

    Robiłem to samo co Wojzax pisze i pomogło, ale miałem potem inny error ale też musiałem coś usunąć
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    http://www.mediafire.com/file/s9ffrldfvso0ij9/test_rope_tether.gmz
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    W assecie tego przykładu nie ma bo jest WIP, ale mogę podesłać
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ktoś z yoyo mnie zapytał czy można tym uwiązać jakaś postać. Podjąłem wyzwanie i coś tam wyszło może nie najlepiej to wygląda ale do dopracowania myślę.
  9. HitBox - GMS2

    użyj layer W room editorze stwórz nowy layer zapamiętaj jego nazwę i w tej funkcji podajesz tą nazwę.
  10. heightmap po zmianie roomu

    Jak duży jest ten projekt? Może dałoby radę na gms go przerobić? Jak ja portowałem Maze Strategy z GM8 na GMS to się na początku załamałem ile tam było błędów i problemów ale okazało się że wystarczył tydzień by wszystko było cacy. Tydzień w porównaniu z 6 miesiącami pracy to był pikuś
  11. heightmap po zmianie roomu

    A czekajcie nie było w GM8 czegoś takiego jak screen_redraw czy refresh? już nie pamiętam. Można by spróbować to wstawić przed pętlą która odczytywać ma pixele Pamiętam jak ja debugowałem sobie takiego typu rzeczy że wywoływałem redraw i potem sleep() / keyboard_wait() i patrzyłem na ekran czy coś się wyświetla w miejscu w którym miało się wyświetlać.
  12. heightmap po zmianie roomu

    Tylko że tryb 3D nie koniecznie może się aktualizować już w chwili wywołania funkcji. Może zmiana następuje klatkę gry później? Najgorsze jest to że w GM8 trzeba było kombinować, w GMS dałoby się ten skrypt do eventu GUI i by nie było problemu z niczym.
  13. heightmap po zmianie roomu

    A może to przez wejście w tryb 3D? Być może model się generuje zanim tryb 3D wejdzie w życie i to jest poprawne a potem już po wejściu w 3D i zmianie perspektywy sprite się nie rysuje tam gdzie powinien. Założenie tego skryptu było takie by sprite na chwilę się wyświetlał w górnym lewym rogu ekranu i getpixel miał z ekranu pobrać kolory no ale po wejściu w tryb 3D ten sprite będzie się wyświetlać gdzieś tam na ziemi w ustalonej perspetywie a nie na ekranie.
  14. heightmap po zmianie roomu

    draw spritu może nie działać w evencie create ( z milionów różnych losowych powodów ) a tam jest wywoływany, po za tym, może jeszcze coś innego przykrywać ten sprite gdy getpixel próbuje pobrać pixele z ekranu.
  15. heightmap po zmianie roomu

    Hmm być może sprit się nie chce rysować wtedy kiedy funckcja create_terrain chce odczytać pixele tego spritu z ekranu. Zamieniłbym wszystko tak by pixele odczytywać z surface. http://docs.yoyogames.com/source/dadiospice/002_reference/surfaces/surface_getpixel.html
×