Skocz do zawartości

Roki

Użytkownicy
  • Zawartość

    1289
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Roki

  • Tytuł
    <(^<)
  • Urodziny 31.03.1996

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Fields

  • Skąd
    Kraków
  • Płeć
    Male
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Dawno mnie tu nie było :v Takie tam w Libgdx
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    YXE Te wszystkie okienka i strzałeczki prezentują się znacznie lepiej od samego kodu. Bardziej zachęca do zagrania niż pokazywanie kodu, czy dwóch poruszających się kwadratów :D
  3. Szukanie po tagach

    Dzięki, wykorzystam to ale w nieco inny sposób :P Dawanie użytkownikowi takiej możliwości mogłoby doprowadzić do zniszczenia serwisu Wprowadzę natomiast na podobnej zasadzie częstotliwość wyszukiwania danego tagu, tak aby pokazywał się na stronie głównej :D
  4. Szukanie po tagach

    Dzięki :) Sporo czytania, ale na pewno się przyda! :D
  5. Hej! Zostałem poproszony o stworzenie pewnego skryptu, nie chciałbym jednak odwalić jakiegoś badziewia, dlatego pytam Was. Moim zadaniem jest stworzenie bazy danych obiektów, przy czym każdy obiekt będzie miał przypisane x tagów. Tagi będą wpisywane przez użytkowników. Później, każdy użytkownik mógłby wpisywać tagi w wyszukiwarkę i otrzymać najbardziej trafne wyniki, potem te gorsze itd. Głównie chodzi mi o samo działanie czegoś takiego. Jaka struktura w bazie danych byłaby najlepsza, jak szukać najwydajniej? Dzięki!
  6. Poreda

    Nie znam "Poredy", ale co do gry: - Kamera mnie strasznie denerwuje, wolno się przemieszcza - Sterowanie strzałki + myszka ._. Znacznie lepiej sprawdza się WSAD + strzałki, a przynajmniej tak mi się zdaje
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ja bym takich osób nie nazywał noobami. Jedni wolą się skradać, jest to dla nich coś fajnego. Inni wolą robić totalną demolkę rzucając się od razu na przeciwników. Osobiście wole się skradać, bo to dla mnie znacznie większy fun ; D
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Chell, przeczytaj jeszcze raz co napisałem. I am vader, no i to jest sensowne wytłumaczenie z którym mogę się zgodzić ;)
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    System nagradzania tych co się skradają to dla mnie trochę bezsens. Bo czemu oni mają być nagradzani? Jedni wolą się skradać, inni prosto nawalać. Ja bym prędzej zrobił poziomy w których bez skradania było by ciężko.
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Zapowiada się naprawdę fajnie :) Fajny klimacik i bardzo "ciekawa" grafika.
  11. Wybieranie ubioru

    To może napiszę tak matematycznie, jest funkcja f(x), gdzie x należy do przedziału {1,2,3,4,5,6} x 1|2|3|4|5|6 f(x) 1|2|3|4|5|6 g(x) 6|5|4|3|2|1 Chciałem otrzymać g(x), ale już sobie poradziłem :) Dzięki wszystkim! @EDIT: Nie da się samemu tematów już zamykać? ;o
  12. Wybieranie ubioru

    No właśnie image_index zwraca mi nie liczbę całkowitą ;o
  13. Szybkie pytanko, mam takie coś: GML global.boots * 6 + (abs(floor(image_index)) mod 6) I grafikę, w której znajduje się animacja ( 6 klatek dla każdego koloru ). Ten kod wyżej wybiera odpowiednią klatkę w zależności od wybranego koloru i image_index. Wybiera on od x + 0 do x + 6, czy da się jakoś to obrócić? Bo teraz jest tak, że im większe image_index, tym większa cała wartość, a chciałbym że im większe image_index, to tym mniejsza wartość. Mam nadzieję żę da się mnie zrozumieć :) Dzięki!
  14. Beep() na słuchawkach :o

    A wiesz może jak to ominąć, czy coś? Zależy mi na tym Beepie :/
  15. Beep() na słuchawkach :o

    Karta dźwiękowa jest zintegrowana. Przy czym specjalnie podpinałem ostatnio ten głośniczek na płycie głównej i słychać go przy włączaniu kompa.
×