Skocz do zawartości

XxMichałxX

Zbanowani
  • Zawartość

    866
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O XxMichałxX

  • Tytuł
    Forum Infiltrator
  • Urodziny 04/22/1996

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.mazo.y0.pl

Previous Fields

  • GG
    8377827

Profile Fields

  • Skąd
    Bydgoszcz
  • Płeć
    Male
  • Interests
    Programowanie, Webmastering - Informatyka
  1. Labirynth Racer 2

    za trudne to
  2. Odrzut od wybuchu

    muszę bo jako platformówka będzie... fajniejsza ;) a co do tego haspeed to sobie przerobie na direction bo chce wszystkie kierunki.. no nie wiem coś sie wymyśli.
  3. Odrzut od wybuchu

    co to sign, abs i ceil ? :F e: @ZeroXbot: na myślenie dzisiaj nie mam czasu, i ogółem to za dobry w platformówkach nie jestem, a takową robić muszę
  4. Jeśli obiekt ma takie poruszanie: GML //Step: if keyboard_check(ord('A')) && place_free(x-5,y) x-=5 else if keyboard_check(ord('D')) && place_free(x+5,y) x+=5; if keyboard_check_pressed(ord('W')) && !place_free(x,y+4) vspeed=-10; //Collision_block: move_contact_solid(270,4); vspeed=0; to jak zrobić, że jeśli wybucha przy nim bomba to ma odlecieć z prędkością 10 i stopniowo spowolniać, w kierunku bomba --> gracz ? e: +uwzględnienie grawitacji, czyli tak jakby lot strzały że leci i robi taki "łuk", aż w końcu spada na ziemie
  5. AI dojścia... ale na platformach :O

    to chyba kiedyś miał bo teraz ma 11 jakiś obrazków i "zegarek_binarny" czy jakos tak tj razem 12 plików
  6. Czy jest jakieś gotowe AI dojścia, lecz na platformach? widziałem coś kiedyś z waypointami przykład, ale przy skomplikowanych platformach to mi sie nie przyda, albo też np taka sytuacja: O - gracz X - zua postać ------ - platforma O --------------- X i w takiej sytuacji waypointy nic nie dadzą bo będzie X skakać do góry i tłuc o sufit
  7. N-note

    ten program prawie nikomu sie nie przyda, co prawda wykonanie już w pierwszej wersji jest super, to jest on niepraktyczny... tak jak gnysek powiedzial: powinno malo wazyc i uruchamiac sie jak najszybciej, a nie ze pelno folderow, plikow, bibliotek. ja to taki wyjątek, często zapominam dużo rzeczy, więc jak będzie nowa wersja i jakaś lepsza to może go użyję e: tj. używac będę e2: 3.5/5 - 4/5
  8. Płynne obracanie na dany direction

    ano tak przydało się. już czaje trzeba sprawdzic czy to jest wieksze od drugiego z 180 etc.
  9. Od dłuższego czasu dręczy mnie ten problem: jak zrobić płynne obracanie do jakiegoś direction? tj przyklad: GML //Create: direction=0; docelowy_dir=350; //Step: if direction<docelowy_dir direction+=1; else if direction>docelowy_dir direction-=1; i co ten kod zrobi? zamiast pojechać: 350 ... 355 ... 360=0 i gotowe to on pojedzie: 350 ... ... ... 300 ... ... ... 200 ... ... 100 ... 50 ... 20 .. 0 - dopiero teraz gotowe no i jak taki schemat zrobić żeby automatycznie jechało? i proszę o kod z wytłumaczeniem bo słaby jestem z matmy, nie znam jakis sinusów, abs'ów itd e: tj z matmy mam same 5 i 6, ale nie uczymy sie na tym poziomie. teraz np. (żal) powtarzamy setny raz to co bylo w podstawowce, np jaki to kąt rozwarty, ostry ... żenada ja już bym chciał wyższy poziom dużo
  10. Jak ustawiać div'y bez position:absolute? wiem ze jest jakos z margin czy cos ale nie umiem, a chcialbym je układać normalnie
  11. Serwery Do Almory Laxus

    jak ktoś ma hosting z obsługą socketów to neich napisze status
  12. Serwery Do Almory Laxus

    UWAGA UWAGA! MAMY NOWY SERWER! TERAZ JEST TYLKO JEDEN, DZIAŁA WCIĄŻ 6MB/S!!! IP: 62.141.244.7 !!! WBIJAĆ!!!
  13. Testerzy do serwera

    Udało mi się przyspieszyć neta teraz dużo lepiej działa, postawiłem serwer do Almory 0.7.6 i teraz szukam testerów, którzy by wbili i powiedzieli czy są lagi, czy też ich nie ma i jak się gra. Jeśli ktoś w ogóle wejdzie to serwer będzie stał do końca dnia, natomiast jeżeli nie będzie lagów, i będzie grać conajmniej 5 osób to serwer będzie stał bezprzerwy. edit: znaczy, że jak nie będzie lagów, i będzie grać conajmniej 5 osób to założę nowy serwer, poustawiam wszystko, zorganizuje etc. Hamachi: Sieć: Serwertest Hasło: astp IP: 5.118.171.64 Pozdrawiam, i mam nadzieję że ktoś wejdzie i przetestuje :P
  14. Almora 0.7.6 - Ile da rade graczy

    moi rodzice to w ogóle nie pozwolą mi nawet wykupić. zresztą przy tak beznadziejnej prędkości nie ma co kupować zew.
  15. Almora 0.7.6 - Ile da rade graczy

    nie, po prostu nie mam zewnętrznego ip i nic sie na to nie zdziała e: tak to już na wsi jest - 512KB/s za 39zł miesięcznie, a za zewnętrzne pewnie 5zł dodatkowo
×