Skocz do zawartości

Deusald (Adamentium)

Użytkownicy
  • Postów

    209
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Odpowiedzi opublikowane przez Deusald (Adamentium)

  1. Dnia 29.11.2019 o 12:56, ANtY napisał:

    Co się dzieje z tą grą?

    Produkcja została niestety chwilowo wstrzymana z uwagi na brak wydawcy i inne priorytety w firmie :(

    Dnia 9.12.2019 o 12:25, gnysek napisał:

    A właśnie, na PGA jej nie widziałem w tym roku, a wcześniej pamiętam, że ekipa była :)

    Nie byliśmy z grą w 2019 na PGA właśnie w z powyższego względu.

    Dnia 14.12.2019 o 10:43, Temporal333 napisał:

    Patrząc na video mam aż chęć w to zagrać :).

    Cieszę się, że się podoba :D

  2. Dnia 5/10/2018 o 23:19, I am vader napisał:

    Tego typu discordy zyskują dużo z kanału do chatowania o tematach niezwiązanych z grą. Jak przekonasz paru znajomych, albo gości ze środowiska którzy chcą wspomóc projekt, żeby codziennie chatowali o byle gównienkach na takim kanale, inni użytkownicy dołączą się do rozmów i zaczną traktować discord projektu jako jeden ze swoich "domowych" chatów. A to już duża pomoc dla marketingu, bo nikt nie lubi @everyone z martwych chatów.

    Yep, racja. Postaramy się trochę ożywić tego Discorda ;)

    Wreszcie udało mi się zmontować nowy gameplay Ignisa. Teraz można zobaczyć jak to aktualnie wygląda :P

     

  3. Dzięki :) Podkręcanie ma sens bo po pierwsze pocisk wpada pod innym kątem, a po drugie leci co jakiś czas inaczej. Trudnej jest unikać jeśli raz leci z prawej, a raz z lewej niż jak cały czas leci prosto w nas :P Aktualnie zwiększyliśmy mocno "terenowość" spelli, żeby było więcej do omijania. "Terenowość" będzie się też objawiać tym, że trzeba uważać gdzie się chodzi. Rysowanie ścieżki zatem jest specyficzne.

    Nigdzie tego jeszcze chyba nie pisałem ale uwolniliśmy magów z ich ograniczenia chodzenia tylko na boki :D  Teraz mogą poruszać się do połowy areny. Dużo to ułatwia w kwestii pojedynków 2v2. Jak zmontuję jakiś nowy filmik z gameplay to podrzucę ;)

  4. Hejo :) Dawno nic nie pisałem ale to ze względu na inną pracę :P Teraz Ignis będzie miało wydawcę! Wracam zatem pełną parą do pracy wraz z nowym teamem :D Nowy zespół pracujący nad Ignis liczyć będzie 7 osób. Do tego zapraszam serdecznie wszystkich, którzy będą w tym roku na PGA do odwiedzenia mnie na stoisku i pogrania w najnowszą wersję ^^

    http://www.gamearena.pl/pl/news/3_rewelacyjne_tytuly_od_moonlit/

  5. Dzięki wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko na Pyrkonie :) Cenne uwagi zapamiętane i ruszamy dalej. Wykonałem 2 filmiki aby przedstawić aktualny stan gry. Pierwszy to zwykły gameplay z wersji, która była na Pyrkonie, drugi to trailer:

  6. Nie lepiej by to przedstawic z boku,tak jak na screenach?

    Zobaczę czy tak będzie lepiej ;)

    Zapraszam na Pytkonie do Strefy Indie, w Pawilonie 5A, stoisko IG18 ;) Single i multi do ogrania będzie :D

  7. Punkty używane tu nie są znane z góry. Są one obliczane na podstawie statystyk. Np. procent trafionych pocisków, ilość udanych uników, ilość zadanych obrażeń itp. Współczynnik ten określa jak dobrze grasz na poziomie jakim grasz. Na przykładzie dywizji w lolu. Może się zdarzyć, że gracz ze złota zepchnie promień gracza z platyny. Bo ma lepsze statystyki. Ta walka trwa jedynie 3 sekundy, jest tylko raz na początku i ma na celu porównanie skilla obu graczy :)

    Może jeszcze zrobię, że 20 ostatnich bitew liczy się bardziej. To się zobaczy w praniu :P

  8. Screeny z pojedynku mocy. Każdy gracz ma jakąś ilość punktów elo, tak ogólnie za wszystkie gry jakie zagrał. Przed bitwą następuje walka mocy gdzie silniejszy mag spycha promień przeciwnika.

    Screenshot_2017_04_07_20_33_44.jpg

    Screenshot_2017_04_07_20_31_18.jpg

    Screenshot_2017_04_07_20_35_25.jpg

  9. Aż zazdroszczę ;) Mam nadzieję, że będzie aż tak bardzo grywalna na jaką wygląda. Gratulację :P Pracuj dalej.

     

    Dziękuję :) Teraz cisnę na maska :D

    Zrobiłem nowe ikonki spelli. Oto kilka z nich:

    Meditation.gif

    Skinwalkers.gif

    Release.gif

    TheBulletOfChaos.gif

    Jak wam się podobają?

  10. Super, bardzo dobre wrażenie!

     

     

    Ale tak w kwestii logiki- poprzednia wersja była czysta- ta ma kilkadziesiąt elementów więcej...

     

    Dzięki :) Może ma bliżej centrum więcej ale nie przeszkadza podczas grania. Ponad to wycisnąłem masę FPSów zarówno na dobrym kompie, jak i na moim starym laptopie :)

     

    Wygląda na serio ######ście, ale przydałby się większy zoom podczas gry

     

    Ten screen był taki z daleka żeby pokazać całość areny. Normalnie będzie tak jak widać na poniższym pierwszym screenie. Ten drugi to też taki jako efekcik :D

    Screen1.jpg

    Screen3.jpg

  11. Update areny :) Nowa jest dużo lepiej zoptymalizowana. Usunąłem sporo rzeczy bo stwierdzałem, że po co tyle modeli na arenie. Zabierają tylko zasoby, a taka czysta też jest fajna ;) Co myślicie?

    Screen2.1.jpg

  12. Jak ktoś jest z Krakowa to jutro(7.03) między około 12:30 a 15:00 będę w Auditorium Maximum, przy stoisku Uniwersytetu Jagiellońskiego koła studentów informatyki. Będę tam wystawiony z dwoma kompami, na których będzie można zagrać w Ignis. Jakby ktoś miał czas i ochotę to zapraszam ^^

  13. Mały update :P

    Gierka żyje ale idzie bardzo wolno. Aktualnie jestem w trakcie modelowania nowej areny bo tamta była bardzo nieoptymalna ;P Z innych newsów mogę powiedzieć, że przerysowujemy na nowo postacie i będą bardziej mroczne jak chcieliście :)

    Screenshot_2017_03_03_23_34_40.jpg

    Screenshot_2017_03_03_23_35_33.jpg

    Ten świecący efekcik nie będzie podczas gry tylko przed walką jako rozpoczęcie.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...