-
Postów
209 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
5
Typ zawartości
Profile
Forum
Wydarzenia
Odpowiedzi opublikowane przez Deusald (Adamentium)
-
-
Dnia 29.11.2019 o 12:56, ANtY napisał:
Co się dzieje z tą grą?
Produkcja została niestety chwilowo wstrzymana z uwagi na brak wydawcy i inne priorytety w firmie
Dnia 9.12.2019 o 12:25, gnysek napisał:A właśnie, na PGA jej nie widziałem w tym roku, a wcześniej pamiętam, że ekipa była
Nie byliśmy z grą w 2019 na PGA właśnie w z powyższego względu.
Dnia 14.12.2019 o 10:43, Temporal333 napisał:Patrząc na video mam aż chęć w to zagrać :).
Cieszę się, że się podoba
-
Wrzucam rzeczy na Discorda i w sumie zapomniałem tu zapostować Oto szaman Pretre, co uważacie?
-
Dnia 5/10/2018 o 23:19, I am vader napisał:
Tego typu discordy zyskują dużo z kanału do chatowania o tematach niezwiązanych z grą. Jak przekonasz paru znajomych, albo gości ze środowiska którzy chcą wspomóc projekt, żeby codziennie chatowali o byle gównienkach na takim kanale, inni użytkownicy dołączą się do rozmów i zaczną traktować discord projektu jako jeden ze swoich "domowych" chatów. A to już duża pomoc dla marketingu, bo nikt nie lubi @everyone z martwych chatów.
Yep, racja. Postaramy się trochę ożywić tego Discorda
Wreszcie udało mi się zmontować nowy gameplay Ignisa. Teraz można zobaczyć jak to aktualnie wygląda
-
Zapraszam wszystkich serdecznie do oficjalnego Ignisowego serwera Discordowego:
https://discord.gg/eFY4ha2 -
-
-
Yep, jeszcze nic dużego nie wydał, może premiera Ignisa albo Warlocks'ów od @ANtY to zmieni
-
Dzięki Podkręcanie ma sens bo po pierwsze pocisk wpada pod innym kątem, a po drugie leci co jakiś czas inaczej. Trudnej jest unikać jeśli raz leci z prawej, a raz z lewej niż jak cały czas leci prosto w nas Aktualnie zwiększyliśmy mocno "terenowość" spelli, żeby było więcej do omijania. "Terenowość" będzie się też objawiać tym, że trzeba uważać gdzie się chodzi. Rysowanie ścieżki zatem jest specyficzne.
Nigdzie tego jeszcze chyba nie pisałem ale uwolniliśmy magów z ich ograniczenia chodzenia tylko na boki Teraz mogą poruszać się do połowy areny. Dużo to ułatwia w kwestii pojedynków 2v2. Jak zmontuję jakiś nowy filmik z gameplay to podrzucę
-
- Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.
-
Nie ma, tak mi się napisało
-
Froid - mag mrozu i lodu
-
Update stanu gry Podpisaliśmy się z wydawcą! Jest nim Fat Dog Games. Ignis również ma już swoją stronę na steamie: http://store.steampowered.com/app/766930/Ignis/
Teraz ciężka praca i w 4 kwartale 2018 roku powinno być wszystko gotowe -
Hejo Dawno nic nie pisałem ale to ze względu na inną pracę Teraz Ignis będzie miało wydawcę! Wracam zatem pełną parą do pracy wraz z nowym teamem Nowy zespół pracujący nad Ignis liczyć będzie 7 osób. Do tego zapraszam serdecznie wszystkich, którzy będą w tym roku na PGA do odwiedzenia mnie na stoisku i pogrania w najnowszą wersję ^^
http://www.gamearena.pl/pl/news/3_rewelacyjne_tytuly_od_moonlit/
-
Dzięki wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko na Pyrkonie :) Cenne uwagi zapamiętane i ruszamy dalej. Wykonałem 2 filmiki aby przedstawić aktualny stan gry. Pierwszy to zwykły gameplay z wersji, która była na Pyrkonie, drugi to trailer:
-
Nie lepiej by to przedstawic z boku,tak jak na screenach?
Zobaczę czy tak będzie lepiej ;)
Zapraszam na Pytkonie do Strefy Indie, w Pawilonie 5A, stoisko IG18 ;) Single i multi do ogrania będzie :D
-
Tak wygląda ta cała animacja:
-
Punkty używane tu nie są znane z góry. Są one obliczane na podstawie statystyk. Np. procent trafionych pocisków, ilość udanych uników, ilość zadanych obrażeń itp. Współczynnik ten określa jak dobrze grasz na poziomie jakim grasz. Na przykładzie dywizji w lolu. Może się zdarzyć, że gracz ze złota zepchnie promień gracza z platyny. Bo ma lepsze statystyki. Ta walka trwa jedynie 3 sekundy, jest tylko raz na początku i ma na celu porównanie skilla obu graczy :)
Może jeszcze zrobię, że 20 ostatnich bitew liczy się bardziej. To się zobaczy w praniu :P
-
Screeny z pojedynku mocy. Każdy gracz ma jakąś ilość punktów elo, tak ogólnie za wszystkie gry jakie zagrał. Przed bitwą następuje walka mocy gdzie silniejszy mag spycha promień przeciwnika.
-
Aż zazdroszczę ;) Mam nadzieję, że będzie aż tak bardzo grywalna na jaką wygląda. Gratulację :P Pracuj dalej.
Dziękuję :) Teraz cisnę na maska :D
Zrobiłem nowe ikonki spelli. Oto kilka z nich:
Jak wam się podobają?
-
Jeśli ktoś się wybiera na Pyrkon to prawdopodobnie będzie okazja wypróbować demko ;)
-
Super, bardzo dobre wrażenie!
Ale tak w kwestii logiki- poprzednia wersja była czysta- ta ma kilkadziesiąt elementów więcej...
Dzięki :) Może ma bliżej centrum więcej ale nie przeszkadza podczas grania. Ponad to wycisnąłem masę FPSów zarówno na dobrym kompie, jak i na moim starym laptopie :)
Wygląda na serio ######ście, ale przydałby się większy zoom podczas gryTen screen był taki z daleka żeby pokazać całość areny. Normalnie będzie tak jak widać na poniższym pierwszym screenie. Ten drugi to też taki jako efekcik :D
-
Update areny :) Nowa jest dużo lepiej zoptymalizowana. Usunąłem sporo rzeczy bo stwierdzałem, że po co tyle modeli na arenie. Zabierają tylko zasoby, a taka czysta też jest fajna ;) Co myślicie?
-
Jak ktoś jest z Krakowa to jutro(7.03) między około 12:30 a 15:00 będę w Auditorium Maximum, przy stoisku Uniwersytetu Jagiellońskiego koła studentów informatyki. Będę tam wystawiony z dwoma kompami, na których będzie można zagrać w Ignis. Jakby ktoś miał czas i ochotę to zapraszam ^^
-
Mały update :P
Gierka żyje ale idzie bardzo wolno. Aktualnie jestem w trakcie modelowania nowej areny bo tamta była bardzo nieoptymalna ;P Z innych newsów mogę powiedzieć, że przerysowujemy na nowo postacie i będą bardziej mroczne jak chcieliście :)
Ten świecący efekcik nie będzie podczas gry tylko przed walką jako rozpoczęcie.
Ignis
w Zapowiedzi
Opublikowano
Tak się dzieje, tylko wolno mi idzie