Skocz do zawartości

Deusald (Adamentium)

Użytkownicy
  • Postów

    209
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Treść opublikowana przez Deusald (Adamentium)

  1. Tak się dzieje, tylko wolno mi idzie
  2. Produkcja została niestety chwilowo wstrzymana z uwagi na brak wydawcy i inne priorytety w firmie Nie byliśmy z grą w 2019 na PGA właśnie w z powyższego względu. Cieszę się, że się podoba
  3. Wrzucam rzeczy na Discorda i w sumie zapomniałem tu zapostować Oto szaman Pretre, co uważacie?
  4. Yep, racja. Postaramy się trochę ożywić tego Discorda Wreszcie udało mi się zmontować nowy gameplay Ignisa. Teraz można zobaczyć jak to aktualnie wygląda
  5. Zapraszam wszystkich serdecznie do oficjalnego Ignisowego serwera Discordowego: https://discord.gg/eFY4ha2
  6. Jest i kolejny splash art! Mag zwie się Hirudo
  7. No tak, marketing jest po stronie wydawcy. Zobaczymy jak będzie
  8. Yep, jeszcze nic dużego nie wydał, może premiera Ignisa albo Warlocks'ów od @ANtY to zmieni
  9. Dzięki Podkręcanie ma sens bo po pierwsze pocisk wpada pod innym kątem, a po drugie leci co jakiś czas inaczej. Trudnej jest unikać jeśli raz leci z prawej, a raz z lewej niż jak cały czas leci prosto w nas Aktualnie zwiększyliśmy mocno "terenowość" spelli, żeby było więcej do omijania. "Terenowość" będzie się też objawiać tym, że trzeba uważać gdzie się chodzi. Rysowanie ścieżki zatem jest specyficzne. Nigdzie tego jeszcze chyba nie pisałem ale uwolniliśmy magów z ich ograniczenia chodzenia tylko na boki Teraz mogą poruszać się do połowy areny. Dużo to ułatwia w kwestii pojedynków 2v2. Jak zmontuję jakiś nowy filmik z gameplay to podrzucę
  10. Skończyliśmy właśnie prace nad nowym logo Dodaliśmy też podtytuł, więc teraz gra nazywa się "Ignis: Duels of Wizards"
  11. Update stanu gry Podpisaliśmy się z wydawcą! Jest nim Fat Dog Games. Ignis również ma już swoją stronę na steamie: http://store.steampowered.com/app/766930/Ignis/ Teraz ciężka praca i w 4 kwartale 2018 roku powinno być wszystko gotowe
  12. do

    http://www.indiedb.com/games/ignis Będę na stoisku "Moonlit" w pawilonie 5A
  13. do

    Również pojawię się ze stoiskiem
  14. Hejo Dawno nic nie pisałem ale to ze względu na inną pracę Teraz Ignis będzie miało wydawcę! Wracam zatem pełną parą do pracy wraz z nowym teamem Nowy zespół pracujący nad Ignis liczyć będzie 7 osób. Do tego zapraszam serdecznie wszystkich, którzy będą w tym roku na PGA do odwiedzenia mnie na stoisku i pogrania w najnowszą wersję ^^ http://www.gamearena.pl/pl/news/3_rewelacyjne_tytuly_od_moonlit/
  15. Dzięki wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko na Pyrkonie :) Cenne uwagi zapamiętane i ruszamy dalej. Wykonałem 2 filmiki aby przedstawić aktualny stan gry. Pierwszy to zwykły gameplay z wersji, która była na Pyrkonie, drugi to trailer:
  16. Zobaczę czy tak będzie lepiej ;) Zapraszam na Pytkonie do Strefy Indie, w Pawilonie 5A, stoisko IG18 ;) Single i multi do ogrania będzie :D
  17. Punkty używane tu nie są znane z góry. Są one obliczane na podstawie statystyk. Np. procent trafionych pocisków, ilość udanych uników, ilość zadanych obrażeń itp. Współczynnik ten określa jak dobrze grasz na poziomie jakim grasz. Na przykładzie dywizji w lolu. Może się zdarzyć, że gracz ze złota zepchnie promień gracza z platyny. Bo ma lepsze statystyki. Ta walka trwa jedynie 3 sekundy, jest tylko raz na początku i ma na celu porównanie skilla obu graczy :) Może jeszcze zrobię, że 20 ostatnich bitew liczy się bardziej. To się zobaczy w praniu :P
  18. Screeny z pojedynku mocy. Każdy gracz ma jakąś ilość punktów elo, tak ogólnie za wszystkie gry jakie zagrał. Przed bitwą następuje walka mocy gdzie silniejszy mag spycha promień przeciwnika.
  19. Dziękuję :) Teraz cisnę na maska :D Zrobiłem nowe ikonki spelli. Oto kilka z nich: Jak wam się podobają?
  20. Jeśli ktoś się wybiera na Pyrkon to prawdopodobnie będzie okazja wypróbować demko ;)
  21. Dzięki :) Może ma bliżej centrum więcej ale nie przeszkadza podczas grania. Ponad to wycisnąłem masę FPSów zarówno na dobrym kompie, jak i na moim starym laptopie :) Ten screen był taki z daleka żeby pokazać całość areny. Normalnie będzie tak jak widać na poniższym pierwszym screenie. Ten drugi to też taki jako efekcik :D
  22. Update areny :) Nowa jest dużo lepiej zoptymalizowana. Usunąłem sporo rzeczy bo stwierdzałem, że po co tyle modeli na arenie. Zabierają tylko zasoby, a taka czysta też jest fajna ;) Co myślicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...