Nazwa:
Artarena (aka coś ala eu2)
Gatunek:
strategia symulacyjna z okresu XIV - XIX wiek, 2D, DirectDraw 7.0 pod .NET 2.0, czasu rzeczywistego z aktywną pauzą.
Opis:
- gra o funkcjonalności zbliżonej do Eu2, z uwzględnieniem dużej możliwości modyfikacji..
- mapa hex z podziałem na hexy / prowincje / państwa
- wielkość mapy głównej to około 800 na 400 hexów, około 2000 prowincji, około 200 krajów
- gra odbywa się w czasie rzeczywistym z minimalną zmiana czasu = 1 dzień w dowolnej chwili zatrzymana spacją
- gospodarka przedstawiona jest w postaci 6 produktów : żywności, drewna, metali, dóbr konsumpcyjnych, dóbr luksusowych i dóbr naukowych.
- każda prowincja produkuje / konsumuje pewną ilość dóbr i przekazuje wszystko swojemu właścicielowi - państwu
- na poziomie hexa można budować usprawnienia, fortyfikację. Tutaj także odbywa się ruch armii.
- na poziomie kraju można dokonywać inwestycji za pomocą nadmiaru produktów
- wojsko lądowe to 5 typów jednostek: lekka piechota, cięzka piechota, lekka kawaleria, ciężka kawaleria i artyleria. Każdy rodzaj oddzialu posiada parametry zależne od poziomu technologi lądowej.
- Technologia to 5 dziedzin nauki: armia, flota, handel, produkcja, rząd
- dystrybucja jako OPEN SOURCE
Zespół:
na razie tylko ja sam
strona
forum = http://forum.eufi.org/forumdisplay.php?f=470
zestaw screenów
http://sites.google.com/site/cosalaeu2/Hom...?attredirects=0
Zapraszam do lektury :-)