Skocz do zawartości

qad

Użytkownicy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia qad

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. qad

    artarena

    po zmianie wyglądu mapy screeny z edytora http://sites.google.com/site/cosalaeu2/Hom...?attredirects=0 sorki za przerwe w wiadomościach...
  2. Witam Poszukuje osoby zainteresowanej współtworzeniem gierki do gry strategicznej. Najlepsze techniki to albo pixel art albo ręczne skany rysunków zmniejszonych do rozmiarów ikonek. Paleta barw w kierunku sepii i brązów kilka grafik http://www.gamedev.pl/projects.php?x=view&id=611 kolejne duże grafiki http://patrz.pl/zdjecia/gra-strategiczna http://mapa.fizyczna.swiata.patrz.pl http://mapa.fizyczna.patrz.pl filmik http://patrz.pl/filmy/artarena-trial pozdrawiam
  3. qad

    artarena

    edycja jak najbardziej :) głównie dlatego że edytor i dodatkowe toolsy są głównie dla modderów, w sumie prawie wszystko jest w plikach txt mechanika jest raczej uniwersalna, uproszczona aby można było stworzyć scenariusz w roku 500 i w roku 2500 i w fantasy (zmiana nazw i właściwosci surowców) pewnie dam ogłoszenie, ale jestem straszliwie zarobiony :/
  4. qad

    artarena

    po lewej stronie nie ma grafiki, to sa kontrolki windowsowe :) grafik by się przydał.... nie ma tutaj jakiś uzdolnionych artystów 2D ?
  5. qad

    artarena

    trial http://patrz.pl/filmy/artarena-trial
  6. qad

    artarena

    na chwilę obecną tak wygląda grafika. Zajmuje się raczej funkcjonalnościa, eliminacja potencjalnych bugów, większość grafiki i tak jest zdefiniowana w plikach csv, a sama grafika jako odzielne pliki png. walka... tutaj będzie niespodzianka ;) moge tylko powiedzieć że będzie dodatkowe okno w momencie klikniecia w hex z bitwą, na którym przedstawiony będzie w duzym uproszczeniu teren walki i wojska armia to lekka, ciezka piechota, lekka i ciezka jazda i sprzet oblezniczy gracz decyduje o: składzie armii, jej formacji (ustawienia początkowe), morale, poziom technologiczny, gerenał, taktyka podczas bitwy (jak ustawienia początkowe zmieniają sie w trakcie bitwy), podział ilościowy armii na oddziały reszta jest symulowana a jako podglad mamy cos takiego http://sites.google.com/site/cosalaeu2/Home/bitwasample.PNG gracz może podczas bitwy (jedna faza = 1 dzień) zmienić taktykę EDIT: Witam w między czasie poprawiona mapka, sytuacja polityczna w europie w 1402 roku http://patrz.pl/zdjecia/gra-strategiczna mapa całego świata http://mapa.fizyczna.swiata.patrz.pl mapa fizyczna europy http://mapa.fizyczna.patrz.pl pozdrawiam
  7. qad

    artarena

    Nazwa: Artarena (aka coś ala eu2) Gatunek: strategia symulacyjna z okresu XIV - XIX wiek, 2D, DirectDraw 7.0 pod .NET 2.0, czasu rzeczywistego z aktywną pauzą. Opis: - gra o funkcjonalności zbliżonej do Eu2, z uwzględnieniem dużej możliwości modyfikacji.. - mapa hex z podziałem na hexy / prowincje / państwa - wielkość mapy głównej to około 800 na 400 hexów, około 2000 prowincji, około 200 krajów - gra odbywa się w czasie rzeczywistym z minimalną zmiana czasu = 1 dzień w dowolnej chwili zatrzymana spacją - gospodarka przedstawiona jest w postaci 6 produktów : żywności, drewna, metali, dóbr konsumpcyjnych, dóbr luksusowych i dóbr naukowych. - każda prowincja produkuje / konsumuje pewną ilość dóbr i przekazuje wszystko swojemu właścicielowi - państwu - na poziomie hexa można budować usprawnienia, fortyfikację. Tutaj także odbywa się ruch armii. - na poziomie kraju można dokonywać inwestycji za pomocą nadmiaru produktów - wojsko lądowe to 5 typów jednostek: lekka piechota, cięzka piechota, lekka kawaleria, ciężka kawaleria i artyleria. Każdy rodzaj oddzialu posiada parametry zależne od poziomu technologi lądowej. - Technologia to 5 dziedzin nauki: armia, flota, handel, produkcja, rząd - dystrybucja jako OPEN SOURCE Zespół: na razie tylko ja sam strona forum = http://forum.eufi.org/forumdisplay.php?f=470 zestaw screenów http://sites.google.com/site/cosalaeu2/Hom...?attredirects=0 Zapraszam do lektury :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...