Skocz do zawartości

ANtY

Użytkownicy
  • Zawartość

    4698
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana ANtY w Rankingu w dniu 15 Styczeń

ANtY posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

50 Duża Cegła Społeczności

O ANtY

  • Tytuł
    8 = D
  • Urodziny 03/31/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://frozendistrict.com

Previous Fields

  • Team
    Frozen District
  • Steam
    antek11
  • GG
    10155240
  • Nagrody
    Najlepsza Gra (CA 2015)
    Najlepszy Zapowiedz (CA 2014)
    Najlepszy GIF (CA 2013)
    Najlepsza Zapowiedz (CA 2013)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Poznań

Ostatnie wizyty

38935 wyświetleń profilu
  1. Mira

    Szkoda tylko, że większość filmiku to plecy na cały kadr ;d
  2. STABBED ARMOR

    dużo lepiej wyglada
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Fajnie że tyle osób coś ciśnie, tak trzymać mordy
  4. STABBED ARMOR

    hmm, a UI wygląda właśnie jak mobile gra
  5. STABBED ARMOR

    Sorry, this content isn't available right now The link you followed may have expired, or the page may only be visible to an audience you're not in. dawaj na jakiegoś jutuba, elo
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    wow, dobrze to wyglada skurczybyku
  7. Game Maker Meme

    o ch, az musialem przewinac zeby sie upewnic, ŻAL.PL ZIOMECZKU
  8. Dungeon Survivor

    +1 do tego co napisał psichu zamiast różnych kolorów daj miniaturki / ikonki symbolizujące daną lokacje / funkcje na tych buttonach
  9. Dungeon Survivor

    Hmm, umarłem z pragnienia pomimo, że przed zakończeniem dnia miałem 2 kropki wody załadowane Ogólnie skoro to ma polegać na samych informacjach tekstowych bez direct gameplayu to dołożyłbym jakieś ilustracyjki / małe obrazki do tych text boxów co wyskakują. I ogarnąć kolor tekstu i czcionkę + ten box na tekst skoro to jest element, który gracz widzi najczęściej Muzyka jest spoczko Hmm, nie dałoby się bardziej logicznych "receptur" wykminić? Fajnie jakby eksploracja była podzielona na np. miejsce, w które się możesz udać (przykładowo las, jezioro, jaskinia, wioska) i zależnie od tego różne eventy się mogą wydarzyć - np. jak nam brakuje jedzenia to idziemy do lasu, bo tam najczęściej je można zdobyć, a jak mamy hajs to się udajemy do wioski Albo inne opcje do wykonywania każdego dnia oprócz eksploracji Dobra robota póki co, tak trzymać edit: a, i polecam buildy wrzucać na dysk Google np. Wtedy user nie musi nadstawiać dupy bandzie reklam, żeby pobrać twoją gierę
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Intrygująco to wygląda, szanuje
  11. Nad czym aktualnie pracujesz?

    cos nie bangla ten link
  12. Galeria Grafik

  13. Galeria Grafik

    chyba tego nie wrzucałem a to zapewne szczyt mojej twórczosci w 2017 roku
×