Skocz do zawartości

ANtY

Użytkownicy
  • Zawartość

    4710
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana ANtY w Rankingu w dniu 19 Marzec

ANtY posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

53 Duża Cegła Społeczności

O ANtY

  • Tytuł
    8 = D
  • Urodziny 03/31/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://frozendistrict.com

Previous Fields

  • Team
    Frozen District
  • Steam
    antek11
  • GG
    10155240
  • Nagrody
    Najlepsza Gra (CA 2015)
    Najlepszy Zapowiedz (CA 2014)
    Najlepszy GIF (CA 2013)
    Najlepsza Zapowiedz (CA 2013)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Poznań

Ostatnie wizyty

39116 wyświetleń profilu
  1. czemu nie pracujesz w branży

    praca w magazynie wykańcza ciało, praca w GD wykańcza umysł
  2. czemu nie pracujesz w branży

    to tak serio dla dużej części pewnie to jest kwestia kasy - w gamedevie w porównaniu do reszty IT stawki są naprawdę niskie, do tego duża niestabilność zatrudnienia, umowy o dzieło i brak ubezpieczenia
  3. Ships Unite

    może bardziej jakieś wizualne cue na statku/fali jeśli jego poziomu nachylenia odbiega od odpowiedniego do danej sytuacji. Im większe odchylenie od wymaganego tym wyraźniejsze cue jakby statki miały ryjki to mógłby rozdziawiać usta i robić przerażone oczka, ale statki nie mają ryjków bo na tę chwilę jest wrażenie, że rozbicie statku przychodzi znienacka + w pierwszych levelach fale może powinny być mniej strome / bardziej łagodne / dłuższe
  4. Ships Unite

    Wygląda to naprawdę ładnie i zachęcająco ale za cholerę nie umiem w to grać, na dystansie ~16 zawsze ginę, co chwile mi statek "wybucha" a, i z wersji publicznej usunalbym przycisk "reset progress"
  5. czemu nie pracujesz w branży

    każdy pracuje w jakiejś branży, jeśli pracuje that is
  6. Mega Mountain: The Return

    no, prosta zmiana, a wygląda to bardziej spójnie ale ten link do filmiku to mi nie działa
  7. Mega Mountain: The Return

    no i teraz to bardzo fajnie wygląda, trzymam kciuki, żeby dobrze szło
  8. bird

    no, zrób np. żeby od 20-ej przeszkody zmieniała się ich grafika, później od 40-ej znów, itd. doda to poczucia progressu dla gracza i sprawi, że będzie chciał dojść do następnego "levelu" i zobaczyć jak wygląda
  9. Ignis

    mega jakościowe to logo, good job!
  10. NanoTanks

    Nie lubię jak strzelanie zupgradowaną bronią mnie zabija nie wiedziałem do końca jaki jest goal na pierwszej mapie, orła do obrony nie widziałem, przeciwników zabijałem ale nic się nie zmieniało, "zdobyłem" chyba wszystkie flagi ale to też na nic nie wpłyneło
  11. Nad czym aktualnie pracujesz?

    zakładaj, i to jak
  12. Glorious: Companions

    Tak wykminiłem, że wypadałoby chociaż jedną jednostkę na frakcję mieć, która nie jest facetem. U Scarrów spośród Scarrlinga, Zealota, Thralla Raidera, Szamana i Avengera najbardziej nadawał się imo właśnie szaman - thus teraz jest szamanka. W Valrenay będą 2 typiary, Najemniczka i Inżynierka (reszta to Traper, Kanonier i Strzelec)
  13. Glorious: Companions

    Szamanka z rasy Scarrów, teraz teksturki i ubrania jeszcze wygląda na to, że w końcu projekt ma modelarza 3d
  14. Potrzebuję pilnie wykonawcy prostego shadera

    nie lepiej taki stuff uzgadniać mailowo/prywatnie?
×