Skocz do zawartości

Jaklub

Użytkownicy
  • Zawartość

    3353
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Jaklub

  • Tytuł
    ja pączkuję
  • Urodziny 17.12.1994

Contact Methods

  • Website URL
    http://a

Previous Fields

  • Team
    ja
  • Nagrody
    Najlepsza Zapowiedz (CA 2011) Najlepsza Gra (CA 2013)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Płeć
    Male
  1. System skilli

    script_execute które tylko wywołuje skrypty ze zmiennej dalej jest, poleciało execute_string i inne funkcje które parsują gmla na żywo
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    dzięki za posty dzięki, działa okej, ludzie generalnie nie narzekali jak testowali umarł jakoś w 2015, elementy stamtąd są w tej grze
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    dzięki, taki styl, może jak podmienię ścieżkę na jakąś wyraźniejszą to będzie lepiej
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    testuję gify
  5. łał dzięki już dawno nie byłem żółty
  6. Błędy same się stworzyły

    w wersji 1.4.1757 po wstawieniu 0x01 w miejsce 1 automatyczny sprawdzacz składni wywala błąd dokładnie w tym punkcie i w przypadku keyboard_check dokładnie taki jak w pierwszym poście x sprawia, że interpreter szaleje to nie powinno nigdy działać i jeśli działa, panowie z yoyo znowu coś spieprzyli albo czegoś nie skończyli manual zaleca $ do używania heksadecymali
  7. Błędy same się stworzyły

    w gmie nie ma 0xgówno wartości szesnastkowe pisze się po $
  8. nostalgia

    o kurde
  9. Mega Q*bert

    istnieje devkit z biblioteką http://gendev.spritesmind.net/forum/viewto...p?f=19&t=14
  10. Mega Q*bert

    dzięki ta
  11. Mega Q*bert

    dzięki za posty c, z tym że jak chcesz zabrać się za coś bardziej wymagającego, bez choć części asm się nie obejdzie tak jest "czyściej" - kolor bloków jest aktualizowany tylko wtedy, gdy coś na nich konkretnie ląduje, a nie po prostu jest (różnica bardziej widoczna w późniejszych poziomach, gdzie kolory zmieniają się cyklicznie)
  12. Tytuł: Mega Q*bert Gatunek: zręcznościowo-logiczna Opis: 6 lat temu napisałem takie demko na starą segę, 4 miesiące temu postanowiłem sobie napisać całą grę od początku i skończyłem coś pomiędzy remakiem a sequelem q*berta jest pomarańczowy stwór który skacze po klockach zmieniając ich kolory kiedy zmieni wszystkie na wyznaczony kolor, plansza jest skończona z góry (i z boków) regularnie zlatują przeciwnicy i inne rzeczy dotknięcie każdego niezielonego obiektu który nie jest tęczowym dyskiem kończy się stratą życia żeby było fajniej, dodałem większe plansze, bloki różnego rodzaju, więcej wrogów i co-op dla dwóch graczy są dwa tryby - mega z 80 nowymi planszami i arcade - bardziej bezpośredni remake arcade'owej gry gra niestety nietestowana na konsoli bo nie mam flashcarta Download: wersja 1.1 + Fusion 3.64 do odpalenia na PC wersja 1.2 wersja 1.2 PAL Rozmiar pliku: 512KB Autorzy: Programowanie: Jaklub Grafika: Jaklub + edytowane ripy Muzyka: Jaklub (ale tylko wbijałem instrumenty i nuty do trackera) Screeny:
  13. problem z kontem na yoyo

    czasem zdarza mi się to też na siódemce, ale dość rzadko
  14. problem z kontem na yoyo

    instaler 8.1 https://dl.dropboxusercontent.com/u/4211550...staller-8.1.exe jeszcze rok temu aktywacja działała, więc możesz chociaż sprawdzić (albo skrakować, nie wiem)
×