Skocz do zawartości

TakeThis2

Zbanowani
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TakeThis2

  • Urodziny 1 Stycznia

Informacje

  • Team
    Team

O mnie

Ostatnie wizyty

2 365 wyświetleń profilu

Osiągnięcia TakeThis2

Smart Newbie

Smart Newbie (2/13)

0

Reputacja

  1. TakeThis2

    Darmowe gry java

    Need For Speed: Undercover
  2. GML draw_primitive_begin_texture(pr_trianglefan,sprite_get_texture(argument0,argument1)) temp_x=argument2-sprite_get_xoffset(argument0)+temp_s1 temp_y=argument3-sprite_get_yoffset(argument0)+sprite_get_height(argument0)/argument5*i draw_vertex_texture_color(temp_x,temp_y,0,1/argument5*(i),argument6,argument7) temp_x=argument2-sprite_get_xoffset(argument0)+sprite_get_width(argument0)+temp_s1 temp_y=argument3-sprite_get_yoffset(argument0)+sprite_get_height(argument0)/argument5*i draw_vertex_texture_color(temp_x,temp_y,1,1/argument5*(i),argument6,argument7) temp_x=argument2-sprite_get_xoffset(argument0)+sprite_get_width(argument0)+temp_s2 temp_y=argument3-sprite_get_yoffset(argument0)+sprite_get_height(argument0)/argument5*(i+1) draw_vertex_texture_color(temp_x,temp_y,1,1/argument5*(i+1),argument6,argument7) temp_x=argument2-sprite_get_xoffset(argument0)+temp_s2 temp_y=argument3-sprite_get_yoffset(argument0)+sprite_get_height(argument0)/argument5*(i+1) draw_vertex_texture_color(temp_x,temp_y,0,1/argument5*(i+1),argument6,argument7) (...) xenon_set_body_skeleton_line(corp,0,0,0,32,argument2,-90,-1,0) xenon_set_body_skeleton_line(head,0,0,0,24,0,0,corp,1) xenon_set_body_skeleton_line(lhand0,0,0,0,16,0-hand0_angle,90,corp,1) xenon_set_body_skeleton_line(rhand0,0,0,0,16,180-hand0_angle,90,corp,1) xenon_set_body_skeleton_line(lhand1,0,0,0,16,-90,90-10-hand1_angle,lhand0,1) xenon_set_body_skeleton_line(rhand1,0,0,0,16,90,90-10+hand1_angle,rhand0,1) xenon_set_body_skeleton_line(lhand2,0,0,0,24,0,20+corp_angle*2,lhand1,1) xenon_set_body_skeleton_line(rhand2,0,0,0,24,0,20+corp_angle*2,rhand1,1) xenon_set_body_skeleton_line(lleg0,0,0,0,8,0+leg0_angle,90,corp,0) xenon_set_body_skeleton_line(rleg0,0,0,0,8,180+leg0_angle,90,corp,0) xenon_set_body_skeleton_line(lleg1,0,0,0,24,90,90-leg1_angle,lleg0,1) xenon_set_body_skeleton_line(rleg1,0,0,0,24,-90,90+leg1_angle,rleg0,1) xenon_set_body_skeleton_line(lleg2,0,0,0,24,0,0+leg2l_angle,lleg1,1) xenon_set_body_skeleton_line(rleg2,0,0,0,24,0,0+leg2r_angle,rleg1,1) To są normalnie mega-podstawy :P EDIT: Ale dużo się napracowałeś, więc 5/5 :) Tylko troszkę ten ludzik sztywny jakiś :D
  3. Sam do niczego nie prowadzisz -.- { show_message(tekst) }
  4. A w viewie coś ustawiać? Bo nie kica mi ;p Edit: Jeszcze jedno - czemu mi to nie działa? GML tekst=keyboard_string if str='show_message("'+string(tekst)+'")' { show_message(tekst) }
  5. A to jak zrobić? :P EDIT: Jeszcze jedno - jak zrobić, żeby view podążał za stringiem? Inaczej - za ostatnią literą?
  6. Ale mi chodzi o to, żeby wykonywało ten skrypt ^^) A nie...
  7. Czy da się zrobić coś takiego, że np.: GML zmienna=show_message("lol"); execute_script(zmienna) Dziękuję za wszystkie odpowiedzi ;) Edit: wiem, że nie ma takiej funkcji, ale czy da się coś takiego zrobić w inny sposób?
  8. A próbowałeś chociaż? -.- Mi nie chodzi pod podłogą, co Ty gadasz :P
  9. Zależy jaki masz Depth. Spróbuj ustawić na -999 :P
  10. Ale suchar :s Stary temat! Ludzie! -.- Wakacje się skończyły! :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...