Skocz do zawartości

I am vader

Moderatorzy
  • Zawartość

    1872
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

Ostatnia wygrana I am vader w Rankingu w dniu 19 Kwiecień

I am vader posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

54 Duża Cegła Społeczności

3 obserwujących

O I am vader

  • Tytuł
    Wiadro of Antytrollerstwo
  • Urodziny 06/15/1995

Previous Fields

  • Team
    Niezależny Twórca
  • Steam
    SSPH
  • Nagrody
    Uzytkownik roku (CA 2015)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Gdynia
  • Interests
    Gry, Haft, Tabletop

Ostatnie wizyty

31847 wyświetleń profilu
  1. 私は日本語を勉強していますが、アルファベットはまだ分かりませんので、翻訳者のテキストです

    1. Wojo

      Wojo

      Jestem jasnowidzem i przewiduję, że nauka japońskiego Ci się nie uda :D

    2. I am vader

      I am vader

      To tym bardziej motywacja zeby mi sie udalo ;)

    3. Wojo

      Wojo

      Powodzenia

  2. Ignis

    Tego typu discordy zyskują dużo z kanału do chatowania o tematach niezwiązanych z grą. Jak przekonasz paru znajomych, albo gości ze środowiska którzy chcą wspomóc projekt, żeby codziennie chatowali o byle gównienkach na takim kanale, inni użytkownicy dołączą się do rozmów i zaczną traktować discord projektu jako jeden ze swoich "domowych" chatów. A to już duża pomoc dla marketingu, bo nikt nie lubi @everyone z martwych chatów.
  3. Prism Lagoon

    Ja bym jednak zrobił tymczasową wyprzedaż aby zaliczyć kilka ocen i otrzymać feedback we wczesnej wersji. Wiesz, że użytkownicy GMa do najbogatszych nie należą. Przydałby też się exe pokazowy w którym można przechadzać się po poziomie i jakieś wyskakujące okienka z kawałkami kodu użytymi do wczytania poziomu, żeby pokazać jakie to łatwe w użyciu jest.
  4. The Meaning

    Czyli...projekt odżył po 4 latach? Wygląda bardzo "klasycznie", znaczy wiesz, jak dawne freeware'ki.
  5. Problem z obiektem we view

    Problemem jest to, że aktualizujesz pozycję w stepie który się dzieje 30/60/ile tam ustawiłeś razy na sekundę zamiast tak często jak draw LUB w tym, że pozycja X/Y obiektu aktualizuje się PRZED ruszeniem view'a. jeżeli wrzucisz aktualizację do draw powinno działać. Tylko tego nie nadużywaj, bo draw dzieje się częściej od step i może wpłynąć na optymalizację gry. Edit: Nie zauważyłem że wybrałeś już odpowiedź. Nvm.
  6. Ships Unite

    Z tym ze gry aktualizowane SĄ wyświetlane poza kolejnością. Update musi być NIE CZĘŚCIEJ niż tydzień. Tak w każdym razie było pare lat temu jak wrzucałem apkę.
  7. [Temporal] My own summer (instrumental cover)

    Dobre jako podkład pod piosenke lub do tła w grze, sytuacyjnie, ale jako standalone kawałek brakuje w nim jakiegoś bardziej "przewodzącego" instrumentu. Ogólnie jest wporzo. ... A nie, teraz doczytałem że to instrumental cover jakieś piosenki, to ma sens czemu jest wybrakowane. W takiej sytuacji jest bardzo dobrze.
  8. Miejsce kolizji

    Edit: Dopiero przeczytalem że nie miało być z lini... no trudno na darmo się rozpisałem. I tak zostawię tutaj dla potomnych. Edit2: Chyba że konkretnie chodzi Ci o nie RYSOWANIE lini oraz nie używanie wbudowanych funkcji kolizyjnych, wtedy poniższe jest dla Ciebie. Edit3: Dobra koniec tych editów Nie wiem czy licencja którą wybrałem jest dobra, chodzi o to żeby było za darmo do użycie również komercyjnego bez potrzeby podawania autora w creditsach czy jakichkolwiek plikach. Edit4: Walić napisałem własną licencję. Daj Lajka bo się napracowałem kiedyś Sam tego potrzebowałem do rayguna do mojego projektu, więc zaadoptowałem takie coś, licencja kodu powiedzmy GNU General Public License, więc rób co chcesz z tym. ///lines_intersect(ax1,ay1,ax2,ay2,bx1,by1,bx2,by2) // 90% of code adapted from C script by Gavin @ stackoverflow, //uses algorithm from "Tricks of the Windows Game Programming Gurus" //by Andre LaMothe // License: Free to view, modify and redistribute, both commercially // and for free without need to acknowledge original creator, as long // as original creator is credited within this code. It is therefore // not permitted to remove this comment attributing original creator. // This script is provided as-is with no warranty. Neither creator, // nor any person modifying this script takes any responsibility for // any damage caused by this script. // Original version by Przemek "LeD" Liedtke var ax1=argument0,ay1=argument1,ax2=argument2,ay2=argument3, bx1=argument4,by1=argument5,bx2=argument6,by2=argument7; var _ret; //Returned array _ret[0] = 0;//1 for found _ret[1] = 0;//x (if [0]=1) _ret[2] = 0;//y (if [0]=1) var s1_x,s1_y,s2_x,s2_y; s1_x = ax2 - ax1; s1_y = ay2 - ay1; s2_x = bx2 - bx1; s2_y = by2 - by1; var s,t,sp; sp = (-s2_x * s1_y) + (s1_x * s2_y); if sp=0 return _ret; s = ((-s1_y * (ax1 - bx1)) + (s1_x * (ay1 - by1))) / sp; t = (( s2_x * (ay1 - by1)) - (s2_y * (ax1 - bx1))) / sp; if (s >= 0 && s <= 1 && t >= 0 && t <= 1){ // Collision detected _ret[0] = 1; _ret[1] = ax1 + (t * s1_x); _ret[2] = ay1 + (t * s1_y); } return _ret; Zwraca: Tablicę jednowymiarową z trzeba pozycjami: [0]: Czy znalazło punkt styczności [1]: X [2]: Y Smacznego. A i zastosowanie: Użyc lines_intersect na każdym boku, np. tak: //_col to id obiektu ktory sprawdzamy. x1 = _col.bbox_left-1; x2 = _col.bbox_right+1; y1 = _col.bbox_top-1; y2 = _col.bbox_bottom+1; w1 = lines_intersect(x,y,xx,yy,x1,y1,x1,y2); //Left w2 = lines_intersect(x,y,xx,yy,x2,y1,x2,y2);; //Right w3 = lines_intersect(x,y,xx,yy,x1,y2,x2,y2); //Bottom w4 = lines_intersect(x,y,xx,yy,x1,y1,x2,y1); //Top Musisz każdy bok powiększyć o 1 pixel bo inaczej na IDEALNEJ styczności z rogiem nie wykryje go. Nie do końca rozumiem czemu.
  9. Zmieniający się rozmiar grafiki przy kopiowaniu

    Czym jest 1 CM zależy wylącznie od DPI. Tak jak Wojzax powiedział, zależy od tego co program uznaje za 1 centrymetr.
  10. Temat zbiorczy na drobnostki

    Kontekst: Znak ! znaczy to samo co not zamiast robić if !vspeed=0 zrób if vspeed!=0 Możliwe że kompilator interpretuje !vspeed jako "Odwóć vspeed", gdzie wartość 0 i mniej to negative a powyżej 0 to positive. Program zamienia wartość dodatnią (>0)(czyli TRUE) na 0 (czyli FALSE), podczas gdy wartość jest ujemna (<0) jest już FALSE więc zostaje zmieniona na TRUE czyli 1. A że 1 nie równa się 0 kod się nie wykonuje. Tutaj jeszcze tabelka dla zwizualizowania sytuacji Liczba Wartość Odwrócona wartość Odwrócona wartość w formie liczbowej <0 FALSE TRUE 1 Nie równe 0, nie wykonuje kodu. 0 FALSE TRUE 1 Nie równe 0, nie wykonuje kodu. >0 TRUE FALSE 0 Równe 0, wykonuje kod
  11. Kupiłem HTC Vive. Wirtualna przygodo nadchodzę!

  12. Marketplace się nie ładuje

    U mnie też. Ogarnijcie cache.
  13. Mega Mountain: The Return

    Przykro mi to słyszeć, że muzyk to taki cham. Tytuł zmieniony.
  14. Zmiana języka

    Brzmi jak gmclanowy projekt.
  15. [Linugz] Enigmowanie gier

    Może odkopię stare ligowce jeśli chcesz, ale nie zapewniam czytelności kodu bo to były czasy jak miałem w dupie takie sprawy.
×