Skocz do zawartości

I am vader

Moderatorzy
  • Zawartość

    1802
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana I am vader w Rankingu w dniu 3 Wrzesień

I am vader posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

24 Mała Cegła Społeczności

2 obserwujących

O I am vader

  • Tytuł
    Wiadro of Antytrollerstwo
  • Urodziny 15.06.1995

Previous Fields

  • Team
    Niezależny Twórca
  • Steam
    SSPH
  • Nagrody
    Uzytkownik roku (CA 2015)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Gdynia
  • Interests
    Gry, Haft, Tabletop

Ostatnie wizyty

30799 wyświetleń profilu
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    No to mamy przykład roku..
  2. Okno z formularzem do wypełnienia

    Ponieważ w wersji HTML5 korzysta z klawiatury brytyjskiej gdzie w tamtym miejscu jest ".
  3. Drobne problemy z izometrią

    Najleniwiej byloby ustawic origin na dol.
  4. Temat zbiorczy na drobnostki

    W tym momencie czy nie wydajniej juz zostac przy "0."+string(zmienna)?
  5. heightmap po zmianie roomu

    Nie ale serio, jeśli nie próbowałeś używać surface to nie mów, że próbowałeś wszystkiego. Jedyny powód że bardziej nie mogę Ci pomóc jest taki, że u mnie wszystko działa perfekcyjnie w sposób w jaki to zrobiłem.. coś musi być w Twoim kodzie.
  6. Kolizje 3d

    Nic za Ciebie nie napiszemy. Dostales ode mnie informacje jak dostac sie do obszernego artykulu ktory uczy krok po kroku jak to zrobic i olales to. Jak jestes tak leniwy moze to za wysokie progi na Twoje nogi? Sprobuj cos latwiejszego az ogarniesz lepiej gm'a.
  7. heightmap po zmianie roomu

    Skoro sprite pokazuje sie w lewym gornym rogu nie oznacza to ze nie uzywasz mojego przykladu ktory bazuje na surface'ach?
  8. heightmap po zmianie roomu

    Tak, w 8.0
  9. heightmap po zmianie roomu

    Powiedz tylko, nie działa przykład czy nie działa przykład jak go zaimportujesz do siebie? Może coś w Twoim kodzie walczy z d3d?
  10. 15 lat GMCLANu - świętujemy ?

    Szczerze nie wiem czy pojawie się w którejkolwiek lokacji, bo trochę się dzieje u mnie i mogę tego nie zmieścić w czasie, ale jakbym już miał wybierać z dwojga złego, to Warszawa jest dużo lepszą opcją. Przynajmniej to centrum.
  11. Temat zbiorczy na drobnostki

    Kolejność wykonywania działać zawiodła, dzieliło _min przez (_max-_min). Żeby nie robić tłoku w jednej lini rozbiłem to na kilka. var _min = 350; var _max = 450; var clmp = 4; var len = distance_to_object(obj_glr_fire_light)-_min; var len2 = _max-_min; var len = (len/len2)*clmp; view_light=clamp(len,0,clmp);
  12. Bonfire

    Z tym, że przy turowych rpg'ach widzi sie bardzo duzo animacji idle..
  13. Temat zbiorczy na drobnostki

    To jest logicznie niemożliwe żeby wartość była inna niż 0<=x<=4 przy użyciu clamp. Coś innego musi Ci zmieniać tę zmienną.
  14. Temat zbiorczy na drobnostki

    Myślę że tutaj lepszym rozwiązaniem będzie: var _min = 350; var _max = 450; var clmp = 4; var len = (distance_to_object(obj_glr_fire_light)-_min/(_max-_min))*clmp; view_light=clamp(len,0,clmp);
  15. heightmap po zmianie roomu

    Tak, tylko, że to właśnie miała naprawić konwersja do surface, którą zrobiłem w swojej wersji. Spróbuję jeszcze popracować nad tym. Edit: Tak myśląc o słowach hudera - spróbuj dać d3d_end() na starcie terrain_create() i d3d_start() na końcu terrain_create(). Jak nie zadziała spróbuj zamienić miejscami d3d_end i d3d_start, może to pomoże. Samo d3d_start(); w 1 lini terrain_create() ? Jak ponownie odpalilem projekt znowu mi nie dzialalo, a po wpisaniu d3d_start zadziałało mimo kilkukrotnego restartu GM'a.
×