Skocz do zawartości

Wojo

Użytkownicy
  • Zawartość

    786
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Wojo w Rankingu w dniu 23 Sierpień

Wojo posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

16 Dobry człowiek

1 obserwujący

O Wojo

  • Tytuł
    Forum Infiltrator
  • Urodziny 07.09.2008

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • GG
    23218263
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

21899 wyświetleń profilu
  1. Co tu się dzieje?!

    Zmieńcie te oceny posta bo na widok tych fejsowych rzygać mi się chce A tak to fajną skórkę na forum zrobiliście, bardzo fajne połączenie nowego z klasycznym
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Moim zdaniem threef robi super gierki i powinien ich robić jak najwięcej. Może któryś pomysł będzie na tyle konkretny, że będzie warto w to brnac.
  3. Co tu się dzieje?!

    Te facebookowe reakcje powinny zniknąć moim zdaniem. Nie dość że są krzywo przeklejone to chyba podlegaja tez prawom autorskim. E: Biorąc do tego pod uwagę kolorystykę forum to gmclan stanie się niedlugo drugim facebookiem 😁
  4. VR nie jest przyszłością gier komputerowych, potwierdza on przypadek kinecta i udowadnia ze w gry gra sie najlepiej na myszce i klawiaturze ew. Padzie. To jest fajny bajer i jakis skok technologiczny ale musi mieć to inne zastosowanie. 

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. Wojo

      Wojo

      Też racja, ale warto się zastanowić nad tym dlaczego to grono jest wąskie. 

    3. Uzjel

      Uzjel

      Może dlatego, że jeszcze jest za droga technologia.

    4. Wojo

      Wojo

      Między innymi do tego zmierzałem

  5. Mobilny gmclan. 

  6. Co tu się dzieje?!

    To chociaż skórkę strony zmieńcie na taką przypominającą forum, bo kurde skoro forum potrafiło się zmienić na lepsze to i główna może. Wiem, że szybko zmieniam zdanie i tylko narzekam ale mam nadzieję, że ktoś bierze pod uwagę nasze zdanie
  7. Inwencja twórcza społeczności GMclanu

    Młotek jest właśnie kozacki i nie nawiązuje do obecnej zebatki gma, więc jesli chodzi o tematykę forum to logo będzie tu fajnie pasować tym bardziej że to byl symbol tego forum od lat
  8. Inwencja twórcza społeczności GMclanu

    Bardzo schludnie to wygląda
  9. Inwencja twórcza społeczności GMclanu

    Właśnie młotek dla gmclanu jest czymś w rodzaju kolorkow w logo pepsi. To element rozpoznawalny od dawna
  10. Co tu się dzieje?!

    Mam nadzieje ze strona glowna bedzie tak kozacka jak forum po update.
  11. System reputacji

    W sumie też może jakieś graficzki zlepie
  12. System reputacji

    Ale te ikonki zmiencie. Bo co ma klucz do dziekowania?
×