Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Uzjel

      GMClan wrócił!   12.08.2017

      GMClan.org już działa, więc jeżeli ktoś wchodził przez adres forum.gmclan.org to może już wrócić do starych zwyczajów. Jeżeli strona wam się nie wyświetla to wyczyście cache i ciasteczka.
    • gnysek

      Świętujemy urodziny GMCLANu ?   16.08.2017

      Wypowiedzcie się! http://forum.gmclan.org/index.php?/topic/34002-15-lat-gmclanu-świętujemy  

Myśliwy

Użytkownicy
  • Zawartość

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Myśliwy

  • Tytuł
    Smart Newbie
  1. Poruszanie się z "bujaniem" bohatera.

    Czy mógłbyś mi to przedstawić na kawałku kodu, lub odesłać gdzieś gdzie dowiedział bym się wiecej o offsetach, bo nie zabardzo kapuje. Ps. rozumiem o co ci chodzi ale nie jestem pewien jak to na kod przelac. Najlepiej podajcie link do jakiegoś przykładu z takim poruszaniem się.
  2. Bardziej zależało mi na czymś w stylu top-down ale grafika bardzo ładna :).
  3. Chciałbym uzyskać tzw. "bujanie" bohatera przy chodzeniu do przodu i do tyłu, bo jak narazie wyglada to tak jakby sunął po podłożu. GML { if(keyboard_check(vk_up)) {speed = 3;} else { speed = 0; } if(keyboard_check(vk_down)) { speed = -3; } if(keyboard_check(vk_left)) { direction += 4; image_angle=direction; } if(keyboard_check(vk_right)) { direction -= 4; image_angle=direction; } } Nie wiem co mam tam wstawić. Próbowałem z pętlą for i zmianą image_angle w każdym cyklu ale mi nie wyszło ;(
  4. Witam wszystkich, ostatnimi czasy zająłem się tworzeniem nowej gry. Jeszcze nie wymyśliłem dla niej nazwy ale to przyjdzie z czasem. Tak więc, rzecz dzieje się w czasach średniowiecznych z grafiką top-down. Jako że nie jestem wyśmienitym grafikiem proszę was o następujące sprity. 1. Drzewo 128x128 jakieś liściaste ;). 2. Postać bohatera 64x64 (opcjonalne). 3 Jakieś tilesy ze ścieżką leśną. 4. Kilka głazów w różnych rozmiarach. Ogólnie to dawajcie co macie, albo mówcie gdzie to można znaleźć, byle było to w tematyce średniowiecza. Z góry dzięki ;).
  5. Zboże

    Heh znalazłem buga :) /*zmienia myszke na sprint mycha*/ window_set_cursor(cr_none); cursor_sprite=cr_none; i tu powinno byc /*zmienia myszke na sprint mycha*/ window_set_cursor(cr_none); cursor_sprite=mycha; BTW: Jest Sprite a nie sprint
  6. Blood Omega

    Nie będę wrzucał tego exe. Temat wydaje mi się już niepotrzebny dlatego zamykam, a gra wyjdzie w swoim czasie. Nie będę się śpieszyć, bo nic mnie nie goni, a chcę aby gra była dopracowana ;)
  7. Blood Omega

    Już dziś nie wrzucę tego exe'ka, wrzucę go jutro. Będzie bardziej dopracowany itp. Na dziś planuję zrobić obrazek do sygnaturki "Blood Omega" Coming Soon, no wiecie :). Ok to branoc wszyskim :D. Edit: Zrobiłem już laser do końca i losowe zniszczenia domku. Później dam wam exe'ka.
  8. Watermark maker - koncepcja

    No niezły jest ale wolałem nr 2. A z tą możliwością wyboru stylu graficznego byłoby super :D.
  9. Blood Omega

    Wieczorem, dam wam exe ale niewiem czy zdążę dokończyć laser. Jeżeli nie to bedziecie mogli zobaczyć jak się domek rozwala :D Btw. Nie wiem czy wieksza mapa się przyda, bo to bedzie survival taki, coś jak alien shooter. Ma być wieksza czy nie?
  10. Blood Omega

    Nowe screeny, ew. exe. wrzucę wieczorem. btw. wow, już 65 odpowiedzi :D, jaki popularny temat :D
  11. Blood Omega

    Nie, jak zrobie troche wiecej to dam. Co do tego przykładu, to wole zrobić własne. :P Mam już 2 bronie. Dodałem laser. Zniszczalny domek: Prawie gotowe, musze tylko sprity porobić
  12. Blood Omega

    No lenin, co to miało znaczyć? @up: pewnie sprawdzales na tamtej wersji czy mozna niszczyc, Lol tamto tylko mialo pokazac efekt ognia za pociskiem Edit: No nie rozumiem cie lenin :P
  13. Blood Omega

    O jezu, nie czepiaj się procentów ;p
  14. Blood Omega

    Zrobiłem cienie i pomajstrowałem przy domku, a z 16 do 18 to tylko 2%, a to nie dużo :). 1% = jedna rzecz :D @up a ty ile byś dał? To tylko początki a do zrobienia nie dużo do 100 jescze daleko Co do cieni: Nom, troche dziko ten cień domku wygląda
  15. Blood Omega

    Ok, będzie łatwo, wystarczy dobrze w randomach liczby poustawiać :)
×