Skocz do zawartości

Wojzax

Użytkownicy
  • Zawartość

    2569
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana Wojzax w Rankingu w dniu 10 Kwiecień

Wojzax posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

35 Mała Cegła Społeczności

O Wojzax

  • Tytuł
    Grafik Paranoik
  • Urodziny 09/28/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    MOTH ONE
  • Nagrody
    Najlepsza grafika (CA 2015)
    Najlepsza gra (CA 2011)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Lublin
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

32423 wyświetleń profilu
  1. czemu nie pracujesz w branży

    Jak to działa z tym rowerem? To twoja osobista firma? Wyrabiasz na ZUS?
  2. czemu nie pracujesz w branży

    Ja nie pracuję w branży (technolog, inżynieria materiałowa) ze względu na to że zdałem sobie sprawę że zupełnie mnie to nie jara, a poza tym mam dość niską odporność nas stres i słabe zdolności przywódcze co jest kluczową sprawą na każdej technologicznej rozmowie kwalifikacyjnej (assessment center itd.). Obecnie pracuję fizycznie w fabryce gdzie nie muszę siedzieć przy kompie 8h i męczyć oczy a jednocześnie mam zaskakująco dużo czasu na myślenie o mechanikach gier więc ostatecznie jest ok (chwilowo przynajmniej).
  3. Ships Unite

    Ciągle się zastanawiam jak pokazać graczowi działanie fali - myślałem o jakimś podświetlaniu odpowiednich przycisków kiedy trzeba dokonać korekty, albo filmiku instruktażowym wyświetlanym w małym okienku. I to zrobię, ale widzę że nie obędzie się bez zmniejszenia poziomu trudności i lepszym statku na start. Dzięki za feedback
  4. Tytuł Ships Unite Gatunek Zręcznościówka Platforma Android Opis Dawny projekt "Words ain't worth it" odświeżony i z sensowniejszym sterowaniem. Całość miała być prostą gierką o przetrwaniu na wzburzonym morzu, trochę się rozrosła ale wciąż jest wiele do poprawienia i dodania. Pływamy, zbieramy skrzynki które trzeba dostarczyć do portu, walczymy z potworami i balansujemy na zmieniających się falach. Na razie jest jedna misja do bicia rekordu (taka długa podróż między portami) i dwa challenge z nagrodami. Do odblokowania 10 kapitanów o różnych umiejętnościach i bonusach, a ze skrzynek do wylosowania 23 statki o różnych statystykach i 30 skórek dla kapitanów. Piszcie czy trudne, czy zrozumiałe, czy dziecko by sobie poradziło z ogarnięciem i takie tam. Polecam i zapraszam :* Download Screeny
  5. Galeria Grafik

    taki jakby hexagonalny map builder jak carcassone ale inny. Myślę nad nim na razie w formie aplikacji hotseat multiplayer, potem zgłoszę się do jakiejś polskiej planszówkowej firmy
  6. Galeria Grafik

    Japoński handlarz z gry planszowej którą kiedyś robiłem wersja komiksowa (ewentualnie stary żyd albo binladen)
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    W tym wypadku wcale, ale nie zadowala mnie jednak ten efekt
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Dalszy etap prac nad generatorem: młodsze, chude kobiety i prawie działający system oceniania urody Można na tym etapie zrobić z tego symulator konkursu miss, ale planuję to wykorzystać w dużo fajniejszym i bardziej złożonym projekcie. A tutaj taki trailerek mały gry o stateczkach, spróbuję coś z tym projektem jeszcze zrobić a na razie jest na sklepie w wersji beta @EDIT: kolejny etap blenderowych pikselków
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    rasizm na gmclanie w formie generatora postaci (początki)
  10. rysowanie primitivów na androidzie

    Ciekawe info: błąd naprawił się sam po którymś z kolei kompilowaniu.
  11. Glorious: Companions

    Brzmi sensownie. Ja bym zrobił taką grę ale bardziej jak cywilizacja VI, z taką piękną graficzką disneyowską.
  12. Glorious: Companions

    Mnie najbardziej interesuje wytłumaczenie małej skali bitew przy wojnach między nacjami. Pewnie ten plik zawiera tylko jedno zdanie "Bo tak."
  13. No mam taki problem, rysuję primitivami zaciemnione strefy za ścianami. Każda ściana (w swoim parencie) ma taki oto kod: draw_set_colour(c_black) draw_set_alpha(1) draw_primitive_begin(pr_trianglestrip) draw_vertex(bbox_left, bbox_top); var dir = point_direction(player.x,player.y,bbox_left,bbox_top) draw_vertex(x+lengthdir_x(player.shadowsize,dir), y+lengthdir_y(player.shadowsize,dir)); draw_vertex(bbox_left, bbox_bottom); var dir = point_direction(player.x,player.y,bbox_left,bbox_bottom) draw_vertex(x+lengthdir_x(player.shadowsize,dir), y+lengthdir_y(player.shadowsize,dir)); draw_vertex(bbox_right, bbox_top); var dir = point_direction(player.x,player.y,bbox_right,bbox_top) draw_vertex(x+lengthdir_x(player.shadowsize,dir), y+lengthdir_y(player.shadowsize,dir)); draw_vertex(bbox_right, bbox_bottom); var dir = point_direction(player.x,player.y,bbox_right,bbox_bottom) draw_vertex(x+lengthdir_x(player.shadowsize,dir), y+lengthdir_y(player.shadowsize,dir)); draw_primitive_end() draw_set_alpha(1) na pc rysuje się spoko na każdej ścianie, oto screen: https://i.imgur.com/H8xDifD.png Jednak na androidzie primitivy nie wyświetlają się, jest coś w tym rodzaju: https://i.imgur.com/FossaZt.png Jedynym wyjątkiem jest ściana która w Instance Order rooma jest jako ostatnia (najniżej) - ta wyświetla primitiva bardzo dobrze. Ktoś wie czemu tak się dzieje?
  14. Glorious: Companions

  15. STABBED ARMOR

    No właśnie UI jest typowo mobilne, jak jest możliwość korzystania z klawiatury to po co takie wielkie ikonki? Co do animacji to nadal uważam ze za malo klatek, ruch kamery jest w miarę płynny więc to chyba nie kwestia nagrywania
×