Skocz do zawartości

Wojzax

Filar Społeczności
  • Postów

    2 749
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    114

Ostatnia wygrana Wojzax w dniu 20 Listopada 2022

Użytkownicy przyznają Wojzax punkty reputacji!

2 obserwujących

O Wojzax

  • Urodziny 28.09.1991

Informacje

  • Nagrody
    Najlepsza grafika (CA 2015)
    Najlepsza gra (CA 2011)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Użytkownik Godot
    Nie

O mnie

Edytowalne przez adminów

  • Grafik Paranoik

Ostatnie wizyty

54 552 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Wojzax

  1. Ale to ładne karabin może trochę zbyt małe pikselki w porównaniu z resztą, ale tak to ok #EDIT: założyłem profil na ArtStation https://www.artstation.com/vitofiori
  2. różnie bywa z ilością trójkątów, przy tych najnowszych strojach to łącznie wychodzi nawet 1300 tris jak widać niżej, ale zwykle jest dużo mniej. Łatwiej by było gdyby całość była jednym modelem. @EDIT: 24 modele samych armorów, niektóre po kilka skinów, łącznie 50 różnych armorów
  3. Nikt nic nie pisze to wrzucam dalej
  4. Różne, różniste elementy. Niektóre to zestawy, niektóre pełne zbroje. To jakieś 70-80% tego co jest + oczywiście można tworzyć własne zmieniając kolorki. @EDIT: zamiast dodawać ileśtam kolejnych blendshape'ów twarzy wprowadziłem addony, takie jakby maski które przyjmują materiał twarzy. Można teraz dodawać np. długi pysk albo specyficzny rodzaj nosa czy coś.
  5. testuję shader konturu więc dodałem go do krasnali, fajnie się prezentują z tym best i can do is nic na PC @EDIT: dziś sobie dla jaj animacje robiłem xD oglądać z dźwiękiem
  6. Sporo już mam różnych zbroi, hełmów itd., ale chciałem się pochwalić uroczymi krasnoludami
  7. Dziękuję na razie chcę zrobić z tego narzędzie do szybkiego dodawania postaci, sam raczej nie stworzę na tym żadnej większej gry. Chyba że coś wymyślę. @EDIT2:
  8. W międzyczasie zmiana koncepcji edytora postaci na bardziej "teksturowe" manipulacje, co pozwoliło zmniejszyć rozdzielczość modelu i ilość blend shape'ów do minimum. Można ustawiać teksturki różnych części twarzy i np. zmieniać odległości między oczami, ustami itd. Animacja nie moja, dlatego taka płynna i naturalna, ale mniej więcej pokazuje jak się zachowują modele. Teraz czas na tworzenie pierwszych ubrań i sprawdzanie jak to się zachowuje przy dużej ilości postaci, bo ubrania będą miały po trzy edytowalne kolory, shader twarzy też ma dużo kolorków i tekstur nakładanych na siebie. @EDIT:
  9. Zszedłem z jedną twarzą poniżej 400tris, także to już pełne lowpoly w porównaniu do podobnego systemu który robiłem ze 3 lata temu albo ileś... Staram się kombinować z ręcznie malowanymi maskami które miksuję z domyślnym światłocieniem shadera, żeby osiągnąć lekki efekt ręcznego malowania tekstury na low-poly. Na razie tak o.
  10. świetny boss, w ogóle przepiękna grafika UAZ 452
  11. Lowpoly postacie z edytowalnymi częściami (uczę się pisać skrypty Edytora) Szybki shader w którym wybieramy trzy kolory do gradientowej tekstury każdego elementu stroju Trochę typowych animacji Taki miał być prosty projekt, jak się postaram z elementami stroju to może komuś się przyda
  12. Czekam z [ocenzurowano] w łapie
  13. uff, może problem rozwiązany restartujemy poziom przyciskiem P, pod M jest sterowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...