Skocz do zawartości

Wojzax

Użytkownicy
  • Zawartość

    2580
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    16

Ostatnia wygrana Wojzax w Rankingu w dniu 22 Maj

Wojzax posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

40 Duża Cegła Społeczności

O Wojzax

  • Tytuł
    Grafik Paranoik
  • Urodziny 09/28/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Nagrody
    Najlepsza grafika (CA 2015)
    Najlepsza gra (CA 2011)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Lublin
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

32691 wyświetleń profilu
  1. Galeria Grafik

    Epickie bitwy taktyczne, tym razem nie na androida bo zbyt duże ograniczenia sprzętowe.
  2. Galeria Grafik

    Polecam ogólnie Aseprite, spoczko edytor pikselkowy
  3. Galeria Grafik

    planuję 8 kierunków animacji czyli po 5 oddzielnych rysunków
  4. Ships Unite

    Niee, raczej nic już z tego nie będzie. Graficzki są dość proste i nie spędziłem nad nimi dużo czasu. Wydawało mi się że jak obniżę poziom trudności pierwszej burzy to będzie spoko, ale w sumie nic to nie dało.
  5. Problem z obiektem we view

    Tak to wygląda zawsze jak nadasz obiektowi współrzędne viewa, trzęsie się przy poruszaniu. Dużo lepiej jest rysować interfejs, masz np. obiekt control czy jakiś inny który służy wyłącznie rysowaniu interfejsu. Sam nie ma żadnego sprite'a i znajduje się w losowym miejscu w roomie, za to w draw dajesz mu np. draw_sprite(interfejs_sprite,0,view_xview,view_yview) i problem rozwiązany - przy poruszaniu viewem rysowany interfejs się nie trzęsie.
  6. Ships Unite

  7. Ships Unite

    Nie wiem jak to działa, może usunę i wrzucę jeszcze raz. Poza ty jak dam aktualizację to tak jakby gra była dodana od nowa, powinna się chyba pokazywać z taką częstotliwością jak nowa.
  8. Ships Unite

    Nie reklamowałem tego jeszcze nigdzie więc łącznie 12 osób
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    taki eksperymentalny edytor map jakieś łamigłówki coś
  10. Zmieniający się rozmiar grafiki przy kopiowaniu

    W jakim programie otwierasz i wklejasz? Pamiętaj też że "cm" to umowna skala, rastrowa grafika opiera się na pikselach i to one są rzeczywistą wielkością. Do celów wydruku liczy się rozdzielczość obrazu w dpi, np. 700 pikseli będzie równe 24,69cm ale tylko jeśli ustawimy rozdzielczość na 72 (liczba pikseli na cal)
  11. Ships Unite

    Aktualizacja 1.0.3 - Dodana poświata ostrzegająca o przeciążeniu statku (statek pęcznieje również gdy jest zbyt nachylony) - Dodany samouczek (3 plansze tutorialu) - Naprawione pomniejsze błędy (strzelanie, zbieranie skrzynek) - Ułatwione pierwsze burze - Skrzynka na start + nagrody pieniężne za przebyty dystans
  12. czemu nie pracujesz w branży

    Jak to działa z tym rowerem? To twoja osobista firma? Wyrabiasz na ZUS?
  13. czemu nie pracujesz w branży

    Ja nie pracuję w branży (technolog, inżynieria materiałowa) ze względu na to że zdałem sobie sprawę że zupełnie mnie to nie jara, a poza tym mam dość niską odporność nas stres i słabe zdolności przywódcze co jest kluczową sprawą na każdej technologicznej rozmowie kwalifikacyjnej (assessment center itd.). Obecnie pracuję fizycznie w fabryce gdzie nie muszę siedzieć przy kompie 8h i męczyć oczy a jednocześnie mam zaskakująco dużo czasu na myślenie o mechanikach gier więc ostatecznie jest ok (chwilowo przynajmniej).
  14. Ships Unite

    Ciągle się zastanawiam jak pokazać graczowi działanie fali - myślałem o jakimś podświetlaniu odpowiednich przycisków kiedy trzeba dokonać korekty, albo filmiku instruktażowym wyświetlanym w małym okienku. I to zrobię, ale widzę że nie obędzie się bez zmniejszenia poziomu trudności i lepszym statku na start. Dzięki za feedback
  15. Tytuł Ships Unite Gatunek Zręcznościówka Platforma Android Opis Dawny projekt "Words ain't worth it" odświeżony i z sensowniejszym sterowaniem. Całość miała być prostą gierką o przetrwaniu na wzburzonym morzu, trochę się rozrosła ale wciąż jest wiele do poprawienia i dodania. Pływamy, zbieramy skrzynki które trzeba dostarczyć do portu, walczymy z potworami i balansujemy na zmieniających się falach. Na razie jest jedna misja do bicia rekordu (taka długa podróż między portami) i dwa challenge z nagrodami. Do odblokowania 10 kapitanów o różnych umiejętnościach i bonusach, a ze skrzynek do wylosowania 23 statki o różnych statystykach i 30 skórek dla kapitanów. Piszcie czy trudne, czy zrozumiałe, czy dziecko by sobie poradziło z ogarnięciem i takie tam. Polecam i zapraszam :* Download Screeny
×