Skocz do zawartości

Wojzax

Użytkownicy
  • Zawartość

    2532
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

O Wojzax

  • Tytuł
    Grafik Paranoik
  • Urodziny 28.09.1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    A gdzie mie wezmo
  • Nagrody
    Najlepsza grafika (CA 2015) Najlepsza gra (CA 2011)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Lublin
  • Płeć
    Male
  1. Gradle error.

    U mnie z reguły pomaga usunięcie zawartości folderu gradle w C://Users/Wojzax i zaktualizowanie w SDK Managerze wszystkiego co można
  2. Bonfire

    gnysek ma dobry pomysł. Ale mi akurat nie przeszkadza aż tak bardzo idle, jestem pod dużym wrażeniem dopracowania tych wszystkich efektów. Postaci też bardzo ciekawie wymyślone, przynajmniej takie wrażenie odnieść można z tych materiałów.
  3. Załamanie światła

    A nie możesz po prostu zamalowywać na czarno miejsc których nie widzi gracz? problem latarki by odpadł.
  4. Galeria Grafik

    Redbubble i rób koszulki z tego akurat taki głupkowaty look
  5. Galeria Grafik

    Pracuję nad włosami, scena intymna
  6. Filmy

    The World's End też bardzo dobre, ogólnie cała trylogia Cornetto to jbany majstersztyk.
  7. Galeria Grafik

    No czyli jakiś sens mają.
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Super design ekstra mapka. Jak jakieś fajne konsolki przenośne.
  9. Galeria Grafik

    Postęp jest dlatego że buduje twarze w oparciu o ten twój Makehuman. Wychodzą koślawe i z wyłupiastymi oczami, ale przerabiam je w blenderze całkowicie i dopiero robię dalej. Jak na razie nie widać za bardzo tekstury, porów itd. bo wszystko przykrywa normalmapa, ale spróbuję uwydatnić @EDIT:
  10. Galeria Grafik

    dzień kolejny
  11. Galeria Grafik

    Normalmapy w unity zaczęły ni z tego ni z owego działać dość poprawnie :D nie jest to ideał (i na szyi ma błąd) ale sukces!
  12. Galeria Grafik

    @Ignatus: Trochę słaby ten efekt i nieciekawe kształty postaci, jakby byli ulepieni z plasteliny albo zamodelowani w 3D z kulek i sześcianów. W darkest dungeon jest po prostu fajna komiksowa kreska, dlatego to tak fajnie gra ze sobą, tutaj po prostu widać nałożony gotowy efekt. No i tło się zlewa, można by je rozjaśnić całościowo np. tak
  13. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Wow, nie mam pomysłu na plusa, ale to menu jest superfajnie zrobione.
  14. Galeria Grafik

    Biały pasuje mi do białych ramek kart. Na ramkach będą określone kategorie więzi społecznych, np. rodzinne, służbowe, śmakie, owakie, którymi łączysz kafle. Takie jakby carcassone tylko inne zupełnie. Ej, mam nadzieję że nie wyglądają moje aż tak creepy jak u tego Firtha :(
  15. Galeria Grafik

    grafiki do gry planszowej
×