Skocz do zawartości

kkuba

Użytkownicy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kkuba

  • Urodziny 12.05.1993

Informacje

  • Team
    kteam - jednoosobowy ;)

O mnie

  • Skąd
    Nowy Sącz
  • Płeć
    Male
  • Adres www
  • Hobby
    Informatyka, sprzęt, programowanie, tworzenie stron internetowych przy użyciu html, css i php oraz grafiki za pomocą GIMP'a ;)

Osiągnięcia kkuba

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. kkuba

    Wykonam grafiki.

    Co: rower + gość na nim (super, gdybyś zrobił od razu klatki animacji pedałowania i podskoku :D) Rzut: platformowy/"od boku", jak w "materiale" : p Rozmiar: 128x92 (sam rower + do tego gość) Materiały: http://kkuba.pl/u/files/zusl.jpg Da radę? ; ) Info w grze oczywiście będzie.
  2. Wcześniej pisałem (jak z resztą wspomniałem) w pawn - język programowania do m.in. gier multiplayerowych takich jak Counter Strike i GTA San Andreas Multiplayer (ja akurat miałem styczność z tym drugim). Co do kodu - dokładnie o to mi chodziło, wielkie dzięki! ; )
  3. Witam. Na początku zaznaczę, że w gml jestem newbie. Otóż chcę, by po naciśnięciu danego klawisza pewien obiekt zaczął "przyspieszać", aż do uzyskania maksymalnej, określonej przeze mnie prędkości. Puszczenie klawisza oznaczałoby stopniowe zwalnianie, aż obiekt się zatrzyma. W języku, w którym programowałem wcześniej wyglądałoby to mniej/więcej tak: Timer SetTimer("ehe",100,1); // wykonywanie kodu z public'u "ehe" co 100 ms, powtarzanie w kółko Public forward ehe(); public ehe() { if(wcisniety_jest_klawisz(pewien_klawisz)) { if(hspeed>=5) return 1; hspeed+=0.1; } else { if(hspeed>0) hspeed-=0.07; } return 1; } Być może ktoś miał doczynienia z pawn dla sa-mp i będzie w stanie mi ten kod "przetłumaczyć" na gml ;) Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...