Skocz do zawartości

Maximal

Moderatorzy
  • Zawartość

    2231
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Maximal

  • Tytuł
    Minimal
  • Urodziny 10/24/93

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • GG
    1293372
  • last.fm
    dark_maximal

Profile Fields

  • Skąd
    Lublin
  • Płeć
    Male
  1. Maska przycinająca z photoshopa - Overlay

    Faktycznie, z przezroczystością jest problem. Tutaj niestety już nie ma wyjścia i musisz kombinować, np. z rysowaniem wszystkich przezroczystych elementów na oddzielnej warstwie. Co do logiki Twojego renderingu to jest w porządku, ale polecam Ci poczytać o tym jak dokładnie działa GM-owy pipeline graficzny i co się dzieje w poszczególnych eventach, bo może Ci się to przydać później. O tu jest wpis na blogu YoYo Games.
  2. Maska przycinająca z photoshopa - Overlay

    Tak jak napisał Lord, żeby narysować wszystkie obiekty, tilesety, itp. musisz po prostu ręcznie wywołać ich metody rysujące i renderować wszystko po kolei do surface. Dlatego sugeruję znacznie prostszy sposób: Ustawiasz tło rooma na jednolity kolor, którego nie będziesz używał w grze, np. krzyczący fiolet. Grafikę tła tak jak teraz renderujesz do tekstury, którą przekazujesz do shadera. Rysujesz application_surface z shaderem. W shaderze sprawdzasz, czy kolor piksela = kolor tła ustawionego w roomie. Jeśli tak, rysujesz Twoje tło (przekazane w teksturze) z ambientem. Jeśli nie, rysujesz tak jak dotychczas, czyli podstawowa tekstura z ambientem i światłami. Tutaj masz zmodyfikowany projekt. Oczywiście wadą takiego rozwiązania jest fakt, że musisz się pilnować, żeby w swoich grafikach nie użyć nigdzie koloru tła, bo wytnie Ci tam dziurę.
  3. Global Game Jam

    O to to, zdecydowanie najlepsza ekipa jest z Lublina! ;) Mnie zaś jak co roku można spotkać na PolyJamie w Warszawie.
  4. PGA 2015

    Ech, gamedevy! Wódę do teatru! :(
  5. Spooky Actions at the Distance

    Psyś, no ale zlituj się. Przecież tu nic nie ma. Ciężko cokolwiek oceniać. Bronisz się, że nie jesteś game developerem, tylko twórcą narzędzi. Słusznie, też Cię zawsze tak postrzegałem. Tylko w takim razie po co w ogóle bawisz się w pokazywanie takich zrobionych na kolanie potworków? Zamiast tego weź się za napisanie porządnych artykułów o Twoich technologicznych rozkminach. Czytam Twoje posty na fejsiku i chętnie bym się dowiedział co tam dokładnie robisz i sam coś niecoś poduczył. Nie wątpię, żeś programistyczny kozak, tylko wiesz... Takie czcze kogucikowanie jest bez sensu. ;)
  6. Nighthawk

    Bardzo fajnie to wygląda, może nawet będzie lepsze niż Tophunt. : ) Jedna mała uwaga: kamery na suficie są w zupełnie innej perspektywie niż cała reszta i strasznie to gryzie po oczach. Proszę poprawić!
  7. Bonfire

    A co to tam się napsuło? W którąś tam wersję, którą miałem mieć okazję w łapach, młóciło się bardzo przyjemnie. Wpadłeś w ślepy zaułek w designie?
  8. Pixel Heaven 2014

    No, z tym grillem to dosyć koślawo wyszło. Następnym razem trzeba lepiej przemyśleć miejscówkę. Niemniej jednak towarzysko było bardzo przyjemnie. Pozdrowienia dla wszystkich, którzy byli. ;)
  9. Foto-galeria

    Ło, to Was tam aż tyle sztuk było? A ja się tylko z Psysiem i Threefem witałem, no i jeszcze Tymek mi gdzieś mignął.
  10. CA 2013 - Zapowiedź

    Roboty - Psiks forum.gmclan.org/index.php?showtopic=30672
  11. Foto-galeria

    Ho ho, prawdziwa Odwilż Kuców po tym sylwestrze. Kolega z roku też dopiero co ściął.
  12. Tura #134 (Głosowanie)

    Temat tury to: Minimalizm
  13. Tura #134 (Głosowanie)

    Absolutnie tak! Mamy tu niespotykany nigdzie indziej przykład połączenia dwóch funkcji w jedną.
  14. Tura #134 (Głosowanie)

    Zgodnie z zapowiedzią powracają ligowe anonse na forum. Odwołujcie weekendowe wyjścia na piwo, bo oto jest: pierwsza tura w roku 2014! Tura #134: Minimalizm Temat poznacie o 21:00. >> Trwa głosowanie <<
×