Skocz do zawartości

Xedom

Użytkownicy
  • Zawartość

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Xedom

  • Tytuł
    Smart Newbie
  • Urodziny 09/12/98

Contact Methods

  • Website URL
    http://blackco.de/

Previous Fields

  • Team
    BlackCode
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Wałbrzych
  • Płeć
    Male
  • Interests
    Programowanie (a jakże), grafika wektorowa, Steins;Gate
  1. Witam :)

    Będzie nowy Seid??
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    hamtaren - Ho, nie spodziewałem się że ktokolwiek kojarzy. Jako że prawie nikt nie grał w pierwszą część to nazwa będzie inna, ale tak, to KTC2 :D. Przed nami długa droga, ale silnik jest gotowy w jakichś 80%. Jeśli chodzi o fabułę to mamy dopiero zarysy, ale, w przeciwieństwie do poprzedniej iteracji gry, solidne zarysy :). Badu - Dzięki serdeczne ;). Wczoraj wreszcie udało nam się (a w zasadzie głównie Macronowi) zaimplementować odtwarzanie filmów zarówno w linuxowym jak i windowsowym buildzie, to oszczędzi roboty z cutscenkami, a i sama gra się pewnie skurczy o jakieś 50% bez tych wszystkich nieskompresowanych tekstur. Mogę natomiast z czystym sumieniem stwierdzić, że MinGW to koszmar. Swoją drogą, po 9 latach od rejestracji nareszcie mój setny post. Hurra.
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    To Sam & Max? Nigdy nie grałem, ewentualne podobieństwo to przypadek :P. Na szczęście powyższe postacie nie są głównymi bohaterami gry, ani nawet postaciami grywalnymi, a czytając opis S&M mogę z ulgą stwierdzić, że celujemy z ich charakterami w coś innego. @Czołg: Ahh, raytracing, szanuję, muszę kiedyś wrócić do zabawy z tym :D.
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Content sprzed paru dni, ale w sumie się tu nie chwaliłem. Gra point&click, scena typu dobry glina, zły glina. Trza to jeszcze zanimować, ale wstępnie jestem zadowolony.
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    To dziwny Linux Mint. @Nikas - Ładne to to, przypomina gry oparte na Mode 7.
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Zakładam, ze chodziło ci o "lose" - przegrać :)
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Czy postowanie po dobranocce to coś aż tak abstrakcyjnego? Wracając do samej gry - wygląda to lekko mówiąc miernie, skłamałbym mówiąc że wiem co się dzieje. Animacje budowy są dość słabe, ale w przypadku gotowych budynków nawet nie wygląda to tak źle. Czy budowa większej ilości magazynów wpływa na faktyczną max ilość zasobów? Bo z tego co widzę tworzą one jakiś rodzaj chmury, gdzie pozbycie się sztuki surowca z jednego z nich usuwa też adekwatną liczbę z pozostałych. W sumie brak magazynu również sprawdza się jako magazyn. Zakładam, że w przyszłych wersjach to poprawisz :). No i tego, "loose"?
  8. Gatunek: platformówka Opis: REPROPULSOR to stworzona na Ludum Dare 31 Jam platformówka przypominająca takie gry jak Super Meat Boy oraz VVVVVV. Celem gracza jest dojście do końca poziomu, zbierając po drodze punkty i omijając przeszkody. Jest to niestety tytuł dosyć krótki ze względu na ograniczony do 72h czas na stworzenie gry, jednak moim zdaniem jak na projekt zrobiony całkowicie od zera, używając tylko C++ z SFML 2.1, poszło całkiem dobrze :) Download: LudumDare.com Rozmiar pliku: 3,4 MB Autorzy: Programowanie: Maciej "Macron" Ziółkowski Kacper "kacperski1" Herchel (tu Xedom) Grafika: Kacper "kacperski1" Herchel (tu Xedom) Muzyka: Kacper "kacperski1" Herchel (tu Xedom) Screeny: screen #1 screen #2 Oficjalna strona gry
  9. Wychodzi na to, że żeby zagłosować na grę w konkursie trzeba użyć odrębnego systemu głosowania pod tym adresem. Także ten, byłbym wdzięczny za zagłosowanie też (albo raczej głównie) tu :P
  10. @en_6280 No cóż, niestety 72 godziny (a w naszym przypadku 60, bo jam zaczynał się podczas zajęć szkolnych) nie wystarczyło na dogłębne przetestowanie gry i część rzeczy była robiona "byle zdążyć" :) Dodatkowo prace utrudniało to, że wykorzystywaliśmy nieukończony jeszcze silnik, przez co np. obsługę menusów dopisaliśmy już podczas konkursu :D Niestety poprawki błędów będziemy mogli umieścić dopiero po 1 grudnia (koniec głosowania).
  11. Gatunek: point and click Opis: To miał być zwyczajny dzień z życia Kota Kamila... Jednak wszystko zmieniło się, gdy on z przerażeniem odkrył, że jego ulubione kapcie zniknęły. Ta zagadka nie może pozostać niewyjaśniona - musisz pomóc Kamilowi odkryć, co stało się z jego kapciami. Gra stworzona na Indies VS PewDiePie jam. Jeżeli macie konto na GameJolt'cie, proszę również o ocenę tytułu w konkursie :) Download: Tutaj Rozmiar pliku: 42.9 MB Oceń grę w konkursie: pod tym adresem Autorzy: Programowanie: Kacper "kacperski1" Herchel (tu Xedom), Maciej "Macron" Ziółkowski Grafika: Kacper "kacperski1" Herchel (tu Xedom) Dźwięki: Arkadiusz "Victorion999" Victor, Kacper "kacperski1" Herchel (tu Xedom) Muzyka: Grzegorz "zabujca405" Bąkowski Screeny: #1 #2
  12. Seminecata

    Wiem o tym błędzie, ale niestety nie mam pojęcia czym jest spowodowany a i czasu na szukanie zbytnio nie miałem :P Postaram się jeszcze raz spojrzeć w kod, bo skoro już po terminie to mogę się tym zająć na spokojnie.
  13. Gatunek: Point'n'click Opis: W Seminecata wcielamy się w postać chłopca o imieniu Clarence, który zostaje uwięziony w świecie będącym w istocie połączeniem dwóch odmiennych rzeczywistości, między którymi jest w stanie się przemieszczać. Gra została stworzona na Ludum Dare 30 Jam. Download: GameJolt.com / BlackCo.de Rozmiar pliku: 88.8 MB Ludum Dare: Klik! Autorzy: Programowanie: Kacper "kacperski1" Herchel (tutaj Xedom) Grafika: Kacper "kacperski1" Herchel (tutaj Xedom) Muzyka: freesound.org Screeny: Screenshot #1 Screenshot #2
  14. Gatunek: Tower Defence Opis: Altrein's Portal to gra typu tower defence, w której celem jest ochrona Portalu do ludzkiego świata, który jest atakowany przez cywilizację złych robotów. Osiągnięcie tego jest możliwe dzięki rozmaitym pułapkom, które należy stawiać dookoła portalu. Gra została stworzona na Ludum Dare 30 Jam. Jest to również pierwsza trójwymiarowa gra BlackCode Studio. Download: GameJolt.com / BlackCo.de Rozmiar pliku: 14.8 MB Ludum Dare: Klik! Autorzy: Programowanie: Maciej "MacronCPP" Ziółkowski Grafika: Maciej "MacronCPP" Ziółkowski Muzyka: incompetech.com Screeny: Screenshot #1 Screenshot #2
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Możliwe, nie jestem w tym zbyt dobry D: Mógłbyś namazać jakoś prowizorycznie w Paintcie jak to powinno wyglądać? :)
×