Skocz do zawartości

dev_diablo

Użytkownicy
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia dev_diablo

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. No i dobrze, rzadko widywałem w grach zeby ten sam bonus pokazywał sie w jednej planszy pare razy :rolleyes: . Jak zrobie (moze pozniej) wieksze plansze to sie o tym pomysli :D. Sadam : Problem, rozwiązany temat zamykam :)
  2. Dzieki Choosen, wszystko mi juz ładnie działa, temat mozna zamknac, a co do tyc h skrzyni to zrobilem troche inaczej. Wiem ze nic nie wnoszą, ale jakos tak mi sie bardziej podobało, niz to co kiedy ranma czy ktoś napisał 8)
  3. w alarm[0] dałem: xx[0] = 20; yy[0] = 120 // pozycja[0] xx to 20, yy to 120 xx[1] = 240; yy[1] = 140 // pozycja[1] xx to 240, yy to 140 xx[2] = 80; yy[2] = 400 // pozycja[2] xx to 80, yy to 400 xx[3] = 320; yy[3] = 380 // pozycja[3] xx to 320, yy to 380 xx[4] = 20; yy[4] = 20 // pozycja[4] xx to 20, yy to 20 i = round(random(5)); instance_create(xx[i],yy[i],bonus); //tworz obiekt "bonus" w odpowiedniej pozycji czas=0 w step: czas+=1 if czas=15*room_speed then alarm[0]=1; a w begin step: alarm[0]=15*room_speed; I nadal mi nie działa:( Może sie w czyms pomyliłem, jak tak to mi powiedzcie co zrobic.
  4. Jak mam zrobic zeby bonus (zalozmy ze życie) ma sie pojawic po np. 15 sekundach, taki mam kod: xx[0] = 20; yy[0] = 120 // pozycja[0] xx to 20, yy to 120 xx[1] = 240; yy[1] = 140 // pozycja[1] xx to 240, yy to 140 xx[2] = 80; yy[2] = 400 // pozycja[2] xx to 80, yy to 400 xx[3] = 320; yy[3] = 380 // pozycja[3] xx to 320, yy to 380 xx[4] = 20; yy[4] = 20 // pozycja[4] xx to 20, yy to 20 i = round(random(5)); instance_create(xx[i],yy[i],bonus); //tworz obiekt "bonus" w odpowiedniej pozycji
  5. No ale jak mam zrobic zeby w locie mi sie wlanczał ten gif, bo ty mi napisałeś, jak zrobic żeby sie wyłanczał
  6. Mam problem, bo chce zrobic zeby moj gostek mogl wykonac po podskoczeniu trick. No i zrobilem takiego gifa i teraz tylko chce, zeby on sie wlączył np na wysokosci y-=2 no i gdy juz sie skonczy to ze nie wlanczał go spowrotem (bo jak probowalem to zrobic to tak sie robilo).
  7. Bo patrz, ja chciałem tak zrobic ze przy wyskoku bylo vspeed=-5 no ale musi sie zatrzymywac na ulicy wiec, przy kolizji z ulicą vspeed=0, no i jak zrobie to co ty mowiles w spacji to nawet nie podskoczy (chyba to oczywiste =)). No a jak zrobie bez tego w kolizji vspeed=0 to jakos mi tak skacze ten ludzik.
  8. Patrz bewuo powiedział tak: I takie cos mniej wiecej zrobiłem, a pomysl z vspeedem był twoj, a ja go dałem do create bo troche tego co napisałes nie zrozumiałem.
  9. Że co? Zrobiłem tak jak mówił Bewuo, a to twoje mam w create,stepie i kolizji z ulicą (z tym vspeed). O co ci chodzi?
  10. THX Bewuo za pomoc :D, no a pozatym, co zrobic aby on mi sie tak gladko przesuwał a nie tak od razu o 100 pixeli w góre? W spacji napisałem tak: if global.spacja==true { x=x+0 y=y-50 global.spacja=false }
  11. Dzięki woock, a wiesz jak zrobic ze w locie nie moze nacisnac spacji (bo teraz moge leciec na ksiezyc :D), a chce zeby tylko raz i dopiero gdy wyląduje, to znowu :)
  12. Szczerze mówiąc, nie poskutkowało :(
  13. Moja postac (skater) jedźie se po ulicy (z predkoscia 1). Chce zeby po nacisniesciu spacji wyskoczyl do gory i spadł, ale jak ustawie grawitacje, to po spadnieciu postac mi sie zatrzymuje. Jak zrobic żeby jechala dalej? Najlepiej, żeby ktos zrobil taki przykład :).
  14. U mnie jest 8-10 fps, tnie sie jedynie gra, a muzyczka chodzi normalnie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...