Skocz do zawartości

gnysek

Administratorzy
  • Zawartość

    8993
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana gnysek w Rankingu w dniu 9 Grudzień

gnysek posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

49 Duża Cegła Społeczności

1 obserwujący

O gnysek

  • Tytuł
    Właściciel GMCLANu
  • Urodziny 11/25/87

Contact Methods

  • Website URL
    http://gnysek.pl/

Previous Fields

  • Team
    FABLE INSIDE
  • Steam
    gnysek
  • GG
    5027526
  • Nagrody
    Najbardziej pomocny uzytkownik (CA 2011)
  • last.fm
    gnysek
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Banino / Trójmiasto

Ostatnie wizyty

73705 wyświetleń profilu
  1. Galeria Grafik

    Co wy bierzecie ?
  2. Android - wielkość updatu

    Może to zależeć od wersji androida w takim razie.
  3. Android - wielkość updatu

    Musiała się jakaś suma kontrolna czy coś zmienić.
  4. Galeria Grafik

    Kolorystyka jest wzorowana Final Fantasy XIV
  5. Galeria Grafik

    Obecnie mam interfejs, ale taki mocno "debugowy" i własnie go zmieniam na sprawny i wyglądający, zeby móc go pokazywać i dodać obsługę gamepada. W najbliższych 3-4 miesiącach planuję zakup Xboxa i modułu UWP, żeby tam testować grę (obecnie robię to na PC), więc nie jest najgorzej. Głównie została mechanika jakichś cutscenek do questów, otwierania nowych przejść w lochach itd. oraz walka z AI (obecnie mobki wpadają w jakieś dziwne pętle i się kręcą dookoła osi...). Ale to rozmowa na inny temat, bedzie co pokazać niedługo, gwarantuję, nie bez powodu to GUI robię
  6. Galeria Grafik

    No poprawek pewnie będzie sporo, ale ponieważ GUI jest rysowane jako prostokąt podzielony na 9 (na gmlscripts jest na to fajny skrypt) to powiedzmy, że juz sie pozycje wyswietlania nie będą zmieniać nawet jak coś dodam, wiec chociaż "kształtem" finalne
  7. Galeria Grafik

    Interfejsik. Pewnie wciąż nie finalna wersja, ale już na tych kształtach/fontach zostanie:
  8. Almora

    @PsichiX to chyba sldc.pl było, ale ten hosting mi od dwóch miesięcy nie odpisuje na mejla, więc może nie działa
  9. Almora

    Tam dwa porty chyba były w Almorze, jeden TCP i jeden UDP.
  10. Almora

    dzisiaj serwery z windowsem chyba za 30 ziko da się wyłapać, może by działało ?
  11. Jak zmienić grawitacje podczas ruchu?

    Jeśli co step ustawiasz vspeed, to może tak to wyglądać, ponieważ: vspeed = 5; // prędkość pionowa 5 gravity_direction = 270; // w dół gravity = 0.1 // grawitacja = 0.1, zatem co krok zwększaj vspeed o 0.1 // koniec eventu step, następuje przesunięcie postaci o y += 5 // vspeed zostaje zwiększone o 0.1 (bo grawitacja działa w kierunku 270, o 0.1, ma przyspieszać opadanie // ... engine przechodzi przez kolejne eventy, w tym draw // ... wchodzi kolejny krok, znów wykonujemy event step // vspeed jest obecnie równe 5.1 vspeed = 5; // UPS! Mimo, że engine ustawił vspeed na 5.1, my w kolejnym kroku nadpisujemy tę wartość nim postać się ruszy! stąd wrażenie. gravity_direction = 270; gravity = 0.1; Jeszcze taki szybki kurs: 1) przesuwanie postaci: x += <wartość>; y += <wartość>; powoduje przesunięcie w tejże chwili i w kolejnej linijce kodu X i Y mają nowe wartości. 2) speed = 2; direction = 50; ustawione zostają: hspeed = lengthdir_x(speed, direction); vspeed = lengthdir_y(speed, direction); x i y zostają zwiększone na koniec eventu End Step o hspeed i vspeed 3) hspeed = 5; vspeed = 2; ustawione zostają automatycznie: speed = point_distance(0,0, hspeed, vspeed); direction = point_direction(0,0, hspeed, vspeed); x i y zostają zwiększone na koniec eventu End Step o hspeed i vspeed 4) po zmianie X i Y na koniec End Step, zostaje nadana wartość gravity: hspeed += lengthdir_x(gravity, gravity_direction); vspeed += lengthdir_y(gravity, gravity_direction); (speed i direction zostają zaktualizowane j.w.) a następnie friction: speed = (abs(speed) > friction) ? (speed - friction) : 0; (hspeed i vspeed zostają zaktualizowane j.w.) Mniej więcej działa to tak, aczkolwiek dla niektórych da się podawać ujemne wartości, więc jeszcze bardziej skomplikowanie to się przelicza, ale to powinno rozjaśnić wiele.
  12. Temat zbiorczy na drobnostki

    Są globalne. Do zmiennej zostanie przypisany numer grida. Jak zrobisz to do tej samej zmiennej, to ten stary grid nadal istnieje, tylko nie masz zapisanego nigdzie jego numerka. Powiedzmy sobie, że każdy ds_xxx działa tak samo jak dodawanie sprite - dostajesz ID, ale jak znika zmienna to nie znika zasób i nadal wisi w pamięci. I jakbyś na chybił trafił tę cyferkę podał, to byś nawet odczytał te wartości?
  13. Hah, takie rzeczy to się zgłasza, żebym mógł naprawić Postaram się znaleźć przyczynę, ale to ma chyba jakiś związek z tworzeniem sesji, bo jak wchodzisz to nie ma też nicku na liście po prawej.
  14. 39dll ftp file upload

    Musiałbyś chyba całą obsługę protokołu dopisać (wysyłanie poleceń - https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_FTP_commands), bo samo połączenie to nie jest jakiś problem, ale już wznawianie połączenia, wybieranie katalogów itp. to gorsza sprawa. Chyba łatwiej by było wysyłać HTTP+POST i plik jako Content.
  15. Bonfire

    To musi na komórki też wyjść, aż się prosi o sterowanie palcem i po 2-3 meczyki w autobusie rano i wieczorem
×