Skocz do zawartości

gnysek

Administratorzy
  • Zawartość

    8959
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    9

Ostatnia wygrana gnysek w Rankingu w dniu 5 Październik

gnysek posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

34 Mała Cegła Społeczności

1 obserwujący

O gnysek

  • Tytuł
    Emerytowany Admin
  • Urodziny 25.11.1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://gnysek.pl/

Previous Fields

  • Team
    FABLE INSIDE
  • Steam
    gnysek
  • GG
    5027526
  • Nagrody
    Najbardziej pomocny uzytkownik (CA 2011)
  • last.fm
    gnysek
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Banino / Trójmiasto

Ostatnie wizyty

73010 wyświetleń profilu
  1. Stringi z enterami - jak je zapisać?

    Ktory GM? Bo dwójka inaczej zapisuje nowe linijki i stąd może wynikać problem.
  2. W sumie to nie wiem jak jest teraz, ale kiedyś, jak robiłeś "create executable" to chyba po prostu gra się wywalała do Androida, a nie pokazywała komunikatu - takowe były tylko gdy grę "testwałeś" (Run/Debug w IDE).
  3. Jest taka możliwość. Zrób grę tak, żeby nie było błędów
  4. Ale jak kogoś proszę, żeby się odezwał i spróbujemy na żywo poszukać, żeby zreprodukować - to nie ma chętnych.

    1. I am vader

      I am vader

      W tygodniu jestem bardzo zajety, praca, ale mozemy sprobowac w nastepny weekend.

  5. Kurde, sprawdzałem na wszystkich przeglądarkach, restartowałem nawet PC i nie mam problemów...

  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Że trzeba się szczęśliwie urodzić, żeby sobie dobrą grafikę do gry zrobić
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Dobry pomysł, fajna grafika (kurde, do tego to jednak trzeba mieć szczęście) - myślę, że jest potencjał na zarobienie kasy (może nie milionów, czy setek tysięcy, ale chociaż pojedynczych tysięcy).
  8. Timeout jest prosty - zapisujesz o której godzinie gracz ostatni raz aktualizował sesję, a przy logowaniu robisz $time = time() - 600; // 10 minut $sql = "DELETE * FROM session WHERE last_time < {$time}"; W czasie, gdy nikt nie korzysta ze strony i tak nie ma znaczenia, że sesja nie jest skasowana, bo nikt nie czyta też bazy Czy ten hosting dokleja reklamy również jak zrobisz: <?php header('Content-type: application/json'); echo json_encode(array('logged_in' => true)); Btw. ogólnie są małe hostingi za grosze dzisiaj (5zł miesięcznie) - więc może pomyśl nad tym? Np. tutaj https://www.webd.pl/ masz za 4 złote. Albo na https://az.pl/hosting/ masz za 15 zł rocznie (tylko poczytaj regulamin, czy to nie promocja a za rok 5x tyle skasują, aczkolwiek ja płacę 100 zł rocznie za dużo większe hostingi).
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ej, to jest nawet fajne, mało jest gier "chodzonych w prawo" gdzie na koniku pomykasz, a już pomijam że to nie platformówka. Btw. wyobrażacie sobie np. "Husaria Tactics" ?
  10. @Wojo i co, nie chcesz jednak korzystać ze zmian statusu na forum ?

    1. Uzjel

      Uzjel

      Zostaw, nikomu nie przeszkadzają, a z czasem może ludzie coś zaczną publikować ;)

    2. gnysek

      gnysek

      Jop, zostawię, ale IMHO miałem rację :)

  11. Stargrade 2

    Powiedz, w czym tworzyłeś grafiki do swoich gier? One zawsze odstawały ligę wyżej od średniej gmclanowej
  12. Bez przesady. Powinno łączyć - sprawdź może jakieś przykładowe inne gry w GM które pozwolą na takie połączenie i porównaj, czy działają.
  13. Mogłoby, ale jeśli na obu komputerach Twoja gra jest w wyjątkach firewalla, powinno iść.
  14. Ale powyżej ich nie wpisałeś Edit: a nie, jest opcja 3. A zrób z linii komend (cmd): ping 192.168.0.100 i sprawdź czy się widzą
  15. A jakie jest IP tego drugiego komputera ? Gdy np. komputer 1 (z serwerem) ma ip 192.168.0.100 komputer 2 (z grą) ma ip 192.168.0.145 to z komputera 1 łączysz się pod 127.0.0.1 lub 192.168.0.100 z komputera 2 łączysz sie pod 192.168.0.100
×