Skocz do zawartości

gnysek

Administratorzy
  • Zawartość

    9059
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    18

Ostatnia wygrana gnysek w Rankingu w dniu 4 Luty

gnysek posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

68 Duża Cegła Społeczności

1 obserwujący

O gnysek

  • Tytuł
    Właściciel GMCLANu
  • Urodziny 11/25/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://gnysek.pl/

Previous Fields

  • Team
    FABLE INSIDE
  • Steam
    gnysek
  • GG
    5027526
  • Nagrody
    Najbardziej pomocny uzytkownik (CA 2011)
  • last.fm
    gnysek
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Banino / Trójmiasto

Ostatnie wizyty

75272 wyświetleń profilu
  1. Lekkie lagi przez Dedykowany Server

    Jak jest za duża różnica, i tak wyjdzie teleport z interpolacji.
  2. Lekkie lagi przez Dedykowany Server

    Kto gra dużo online, na pewno widział cofające lub skaczące postaci, które tak się zachowują. Ogólnie zasada powinna być taka, że przesyłasz np. kierunek i prędkość i co jakiś czas dodatkowo faktyczną pozycję. Jak różnica jest większa niż np. 5 pikseli rób korektę. Może to wyjść lepiej, ale oczywiście poeksperymentuj z ustawieniami. Albo np. wysyłaj pozycję krok naprzód, tj. x+lenghtdir_y(speed,direction), y+lengthdir_y(speed,direction). Jak nie korzystasz z wbudowanej zmiennej speed, to obliczysz prędkość na podstawie point_distance(xprevious,yprevious,x,y), a kierunek analogicznie przez point_direction(xprevious,yprevious,x,y). Jak korzystasz z vspeed i hspeed, to speed i direction powinny ustawiać się same, ale jeśli jest problem, to wciąż obliczysz je za pomocą poprzednich funkcji, podstawiając (0,0,hspeed,vspeed).
  3. Zmieniający się rozmiar grafiki przy kopiowaniu

    Tak naprawdę to tylko w wydruku zależy ile pikseli to ile cm, na ekranie nie ma to żadnego znaczenia (jakiekolwiek DPI ustawisz, obraz będzie miał tyle samo pikseli, to będzie jedynie informacja startowa dla drukarki - która może nawet tego nie obsłużyć). Przeliczasz to tak, że dzieisz liczbę DPI przez 2,54 cm. Zatem 72 dpi oznacza, że 72 piksele to 2,54cm, więc 28,34 piksela to centymetr (a jak wiadomo, piksela nie da się przepołowić, więc możesz mieć problem chcąc narysować idealną linijkę :D)
  4. Temat zbiorczy na drobnostki

    if not vspeed = 0 to dokładnie to samo co if (not vspeed) = 0 zatem w tej sytuacji, negujesz vspeed (zatem zwraca true gdy vspeed jest 0 i false w pozostałych przypadkach). Tobie chodzi o: if not (vspeed = 0).
  5. Gry na PS VITA

    Na konsole takich rzeczy jak "przykładowe gry" nie da sie odpalać. Tam trzeba wszystko certyfikować przez Sony, i mieć z nimi umowę - nie ma lekko. Na Xbox One jeszcze w miarę jest łatwo, ale też pod górę względem komputera
  6. Gry na PS VITA

    Od 2-3 lat tylko takie gry wychodzą na Vitę. Jeżeli chcesz w nie zagrać, jedynym sposobem jest PlayStation Store dostępne z menu konsoli i zakup tych gier. Tu jest pełna lista, wg. daty premiery: https://store.playstation.com/pl-pl/grid/STORE-MSF75508-PLATFORMPSVITA/1?direction=desc&sort=release_date
  7. Marketplace się nie ładuje

    Skasuj ciasteczka dla domen yoyogames.com / spróbój w trybie incognito / spróbuj w innej przeglądarce. U nas naprawdę wszystko działa, a do tego z GMS też możesz marketplace przeglądać.
  8. Marketplace się nie ładuje

    Powiedz od początku gdzie wchodzisz i co próbujesz wcisnąć. Bo chyba robisz coś źle.
  9. Marketplace się nie ładuje

    @niebieskiBrylantGdzie masz "sell your assets" ? ani w IDE ani na stronie tego nie widzę.
  10. Marketplace się nie ładuje

    Przy okazji tego nowego releasu pewnie naprawili. Może nawet dla tego nie działało Zawsze można spróbować się przelogować w IDE.
  11. Marketplace się nie ładuje

    Że zacytuję klasyka U mnie działa.
  12. Zmiana języka

    Jak przetłumaczysz plik CSV, to będzie
  13. [Linugz] Enigmowanie gier

    Wydaje mi się, ze login to " Fervi_ "
  14. Marketplace się nie ładuje

    Napisz na twitterze, wspominając @YoYoGames i @YYGSupport - takie publiczne wypominanie pomaga Wygląda, że obecnie działa (chociaż u mnie wolno się ładuje).
  15. Marketplace się nie ładuje

    Analiza jest zrąbana, nie da rady za większy okres zobaczyć bo się serwer sypie.
×