Skocz do zawartości

JoMociek

Użytkownicy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Odpowiedzi opublikowane przez JoMociek

  1. Dzięki za szczerą opinię :D

    Co do muzyki - może niekoniecznie "raczkuję". Kiedyś jeszcze pamiętam jak bawiłem się w Anvil Studio i tylko ściągałem plik midi i zmieniałem dźwięki na trackach XD

    Teraz siedzę w FL Studio 12, dostałem kontroler MIDI i już o wiele lepiej mi idzie, i będąc szczerym, nie starałem się zbytnio jeżeli chodzi o muzykę do Dungeon Survivora, wolałem na początku skupić się na samej grze :P W pełnej wersji na 100% będzie lepszy soundtrack (Znaczy ten sam, ale lepiej wykonany :D)

     

    Co do kolejnego update'u:

    - Ekspedycja na powierzchnię zostanie dodana (baaaardzo ryzykowna)

    - Możliwość wejścia do Zalanych Jaskiń (TO WCALE NIE JEST NAWIĄZANIE DO THE BINDING OF ISAAC WGL)

    - Zacznę powoli wprowadzać wątek fabularny do gry!

    - Może w końcu zrobię ikonkę,

    - Usprawnię menu główne,

    - Dodam pierścienie (zabezpieczające przed magicznym promieniowaniem, dające szczęście itp.)

    - Sny bohatera.

     

    A tutaj screen z takiej ekspedycji na powierzchni, żeby na takową wyjść, trzeba mieć full głodu i pragnienia :P

    https://ibb.co/iaSey7

  2. Hejka :D

    Dawno nic nie było, wrzucam mały update!

    http://www.mediafire.com/file/l3e6o1f6w9mdznz/Dungeon+Survivor.exe

    - Ujednoliciłem trochę (jeszcze nie do końca) UI!

    - W "craftingu" dodałem napisy co trzeba zrobić żeby wytworzyć dany przedmiot (po najechaniu nań myszką.)

    - KURDE ZAPOMNIAŁEM ZMIENIĆ OKIENEK Z DZIENNYCH WYDARZEŃ, NEVERMIND :o

    Nie jest to nic wielkiego, ale mam nadzieję że zmiany są na plus ^^

    A, właśnie, usunąłem niektóre bugi, na przykład podczas eksploracji, gdy pojawił się wybór między wypiciem wody z jeziorka, można było klikać

    "Y" dopóki nie pojawiła się pozytywna wiadomość, można było w ten sposób sobie zrobić nieskończone zapasy wody :P

     

    I tak poza tym, skończyłem robić utwory, które grać będą w dalszej części gry, jeżeli znalazłby się jakiś miły człowieczek, i ocenił te utwory, byłbym baaardzo wdzięczny ^^

    A tutaj link do tych (tfu :D) arcydzieł: http://www.mediafire.com/file/tlsga6k66o058jr/muzykaDungeonSurvivor.rar

  3. Ok, odzyskałem projekt :D

    Dodałem dużo rzeczy, zaraz wyślę Screeny co się zmieniło:

    - Dodałem więcej rzeczy do craftowania,

    - Zmieniłem te okienka,

    - Zmieniłem te kółeczka na paski pragnienia i głodu,

    - dodałem "miejsca" (dostępne od któregoś tam dnia) do których można iść,

    - Zmieniłem opisy,

    - Dodałem osobny room na itemy, bo nie mieściły się w głownym roomie :(

    I nazwałem głównego bohatera, na imię ma Sir Uso, gdzie "Uso" z Japońskiego oznacza "Kłamstwo" :P

    Jak skończę Podziemia Krasnoludów to wrzucę do pobrania :D

    etuet.png

    joł.png

    Manyshittotitto.png

    elo.pngnjucraft.png.4ec93d0996cedc6da9b9358fba27b260.png

  4. Tak, jest szansa na zatrutą wodę.

    Nad grą jest jeszcze trochę pracy, to fakt :P

    Ale to wciąż wersja demonstracyjna.

    Teraz co 20 dni schodzi się coraz niżej w lochy, na razie  po 20 dniu schodzi się do dawnych Krasnoludzkich podziemi :P

    Jest więcej rzeczy do craftowania, możliwość znajdywania drewna, liny, taboretu, pieczenia jedzenia, wykonywania zadań od

    Krasnoludów...

    Ogólnie bardzo się staram ^^

    I dziękuję za wszystkie miłe słowa, a co do uwag, postaram się poprawić :D

    Będę okienka CAŁKOWICIE przebudowywał... Przynajmniej się postaram <3

    Za niedługo wrzucę kolejny update :P

     

  5. 7 minut temu, Uzjel napisał:

    Hej, mała rada. Spróbuj nie wydawać trzech wersji dziennie, bo użytkownicy/gracze/my szybko przestaniemy je sprawdzać. Wróć na przykład za tydzień (albo w niedzielę wieczorem) z większą ilością nowych rzeczy. Myślę, że wtedy chętnie każdy sprawdzi i się wypowie :) 

    Heh, sorka :c

    Ok ^^

  6. Dzięki :3

    To dopiero moja pierwsza gra którą komukolwiek pokazuję :D

    Jest problem, okienka z informacjami zrobiłem jako sprite'y, zamiast korzystać z kodu, więc musiałem się trochę pobawić

    w gimpie żeby to było bardziej widoczne, niestety mam coś popsute z przezroczystością na kompie, i każde puste miejsce

    w każdym programie graficznym wypełnia mi czarnym kolorem.

    W każdym razie, nie mam jak zmienić koloru napisów, bo nie są pisane kodem, natomiast te liczby przy dniach, żywności i wodzie już są. (Te grę zacząłem robić jak jeszcze nie wiedziałem jak zrobić global.var więc no.)

    Co do mowy, poprawię to, tak samo jak z paskiem jedzenia i wody bo szczerze to kompletnie mi nie pasują te kółeczka.

    Teraz zrobiłem mały update, mianowicie:

    - Zrobiłem nową muzykę podczas gry, tamta mi jakoś nie pasowała,

    - Polepszyłem pasek jedzenia, żeby się nie bugował,

    - dodałem "crafting" niestety nie jest tam napisane co jest potrzebne żeby coś zrobić. (Żeby wytworzyć wodę potrzeba trzech ziół leczniczych, a żeby zrobić pułapkę na złodziei trzeba mieć linę i 1000 złota.)

    - Ogarnąłem w jakimś stopniu te nieszczęsne okienka z tekstem,

    - Dodałem więcej wydarzeń podczas eksploracji i jedno dzienne,

    Gra cały czas idzie do przodu, wchodzę w GM'a gdy tylko mam możliwość :P Ale mimo wszystko wciąż się uczę :D 

    Miłego grania, i proszę o szczeeeere opinie.

    http://www23.zippyshare.com/v/2U9EeZkR/file.html

     

  7. 2 godziny temu, PsichiX napisał:

    ale wez zmien kolor tekstu, bo na ciemnym tle czorny tekst przypomina szukanie murzyna w krzakach po zmroku.

    Okej, sorki :C

    Jasny szary chyba będzie ok..?

     

    Dupson, mogę tylko zmienić tło, a i tak będzie ciemne :c

     

    I tak teraz patrzę to te screeny są przyciemnione trochu 0.o

  8. 20 godzin temu, exp napisał:

    windows wykrywa mi wirusa

    Kurde nie wiem czemu :/

    Przetrząsnąłem plik wszystkim co miałem, nie powinno tam niczego być :/ Sorka, spróbuję to ogarnąć :c

     

     

    Dodałem liczby pokazujące ile ma się ziół, wody, jedzenia i złota. Niestety dalej zbugowany jest pasek jedzenia. (Ten czerwono-zielony).
    Nie wiem co mogę dodać jeszcze :C

    Za chwilę wrzucę nowy link

     

     

    Zrobiłem muzykę do menu głównego (dość biednego jak na razie)

    Dodałem więcej zdarzeń podczas eksploracji, zrobiłem, że da się umrzeć po tych 10 dniach przez truciznę.

    Jeżeli kliknie się prawym przyciskiem na zioła (jeżeli ma się trzy lub więcej) to wytworzy się jedną wodę.

    Dodałem księgę, która jak na razie tylko dodaje 10 ziół, w przyszłości będzie więcej efektów.

    Zrobiłem czerwoną miksturę której wypicie daje różne efekty.

    http://www23.zippyshare.com/v/wHEPWSCy/file.html

  9. TYTUŁ: Dungeon Survivor

     

    GATUNEK: Przygodowa, taktyka

     

    OPIS: Podczas gdy cały świat targany jest wojnami, ty, ostatnia nadzieja ludzkości... Schowałeś się pod ziemią, jak ostatni tchórz, serio?

    Jednak życie w lochach nie jest proste, musisz liczyć nie tylko na swoje szczęście, ale również na umiejętność oszczędzania surowców, bez ostrożności też daleko nie zajdziesz.

    Może kiedyś, kiedy krzyki na powierzchni ucichną, będziesz mógł wyjść? Warunkiem jest oczywiście przeżycie...

     

    DOWNLOAD: http://www.mediafire.com/file/l3e6o1f6w9mdznz/Dungeon+Survivor.exe

    WAGA: 15,9 MB

     

    AUTORZY:

     Programowanie: JoMociek

     Fabuła: JoMociek

     Grafika: JoMociek

     Muzyka: JoMociek

     

    Gierka w naaaprawdę wczesnym stadium... Chciałbym się dowiedzieć co mogę na tym etapie poprawić, co dodać a co usunąć itp...

    Mam nadzieję że pomysł, i jako takie wykonanie się podoba!

    Zapraszam do komentowania :3

     

     

    scr3.png

    scr2.png

    scr1.png

×
×
  • Dodaj nową pozycję...