Skocz do zawartości

TeeGee

Użytkownicy
  • Zawartość

    1455
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana TeeGee w Rankingu w dniu 11 Wrzesień

TeeGee posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

5 Neutralny

O TeeGee

  • Tytuł
    Master of Posts
  • Urodziny 05.04.1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.moacube.com

Previous Fields

  • Team
    MoaCube
  • GG
    2926754
  • Nagrody
    Najlepsza Gra (CA 2012)

Profile Fields

  • Skąd
    Warszawa
  • Płeć
    Male
  • Interests
    Robię gry.

Ostatnie wizyty

27622 wyświetleń profilu
  1. Bonfire

    Haha, ale ja naprawdę wiem jak to zrobić - po prostu nie mam czasu (czytaj: ochoty, żeby męczyć się znowu z Solstice i Cinders zamiast klepać Bonfire).
  2. Bonfire

    Haha, gdybym miał złotówkę za każdego znajomego, który mi to mówi, to mógłbym puszczać Bonfire jako freeware. A wersji mobilnych naszych VN nie ma, bo lenistwo. Na tym etapie już nie mam innych wymówek.
  3. Bonfire

    Mapka z questami w zawrotnych FPSach!
  4. Bonfire

    Szkoda :(. Choć może się zmieniło w dwójce, bo pamiętam, że cośtam poprawiali. Spine'a i tak mamy, więc niby można sprawdzić, ale owszem - już nie w tej grze. I tak powstaje milion lat i pora na wersję Early Access, żeby zobaczyć czy kogoś w ogóle to interere.
  5. Bonfire

    Nie w tym. Tu tury są bardzo szybkie (bo jedno kliknięcie), do tego na zakładkę. Poza momentami, że się namyślasz, praktycznie cały czas postacie wymieniają ataki.
  6. Bonfire

    Spine ładnie wspiera. Ale to jest ostateczność, bo to naprawdę sporo roboty. Na razie szukam rozwiązania "good enough". Bo wiecie - zapętlony gif, w którego można się wgapiać pozwala wyłapać takie problemy. A normalnie rzadko widzi się postacie stojące w miejscu przez dłuższy czas i raczej się jest zajętym myśleniem co kliknąć.
  7. Bonfire

    Ktoś jeszcze coś w sprawie tego nowego idle?
  8. 15 lat GMCLANu - świętujemy ?

    Dla mnie każde miejsce dobre, pod warunkiem, że to Warszawa ;). Dodatkowa zaleta: na miejscu jest już sporo osób, więc przynajmniej podstawowa frekwencja zapewniona.
  9. Bonfire

    A powiedzcie mi - w sprawie samego rozciągania się - czy coś takiego wygląda Wam lepiej/naturalniej?
  10. Bonfire

    Co do idle, to już widziałem podobne komentarze, więc też o tym myślę. GM Studio akurat obsługuje animki ze Spine'a, ale ja o tyle ich nie lubię, że bez solidnych podmalówek robią bardzo "flashowy" efekt. Może faktycznie odcięta głowa + zamienienie rozciągania na kiwanie (takie jak Photoshopowy shear) dałoby radę. Kiedyś wypróbuję. A spójność... Kurde, mi się to wszystko spina, ale też gapię się na to tyle czasu, że mogłem po prostu przywyknąć. Komuś jeszcze nie pasuje? Jeśli tak, to co konkretnie?
  11. Bonfire

    Skapowałem się, że nic tu nie wrzucałem od miliona lat, a pracuję nad gierką codziennie. Ostatnio klepie scenki wprowadzające nowych bohaterów - tu Assassin i Pyra: System scenek jest o tyle fajny, że korzysta z faktycznych zasad gry. W ten sposób niektóre przerywniki mogą być w pełni grywalne, albo miksem akcji gracza i tych zaskryptowanych.
  12. MAGI - Magical Strategy Game

    Ta wersja Magi jest robiona tak samo jak Cinders - GM4Mac i GM8.0. Napisaliśmy własne rozszerzenie do obsługi Steam API, żeby mieć achievementy, więc teoretycznie dałoby się też dorobić sejwy w chmurze - ale co wam będę ściemniał - nie chciało mi się i szkoda czasu. :P
  13. Solstice

    Właśnie to się trochę zmieniło. Przy bardziej niszowych gierkach można było liczyć na równe sprzedaże w środku stawki. Teraz nawet one podlegają zasadzie "hit or shit", bo po prostu jest większy tłok, algorytmy Steama bezlitosne, a monopol Valve bliski 100%.
  14. Solstice

    Żadne tak serio. Po różnych statsach widzę, że ogólnie bardzo dużo rzeczy się pozmieniało przez ostatnie kilka lat, a dwie gry to i tak za mała próbka, żeby wyciągać jakiekolwiek sensowne wnioski.
  15. Solstice

    Bez zmian. Kiedy Cinders była w bundle'u, to sprzedawała się lepiej, ale tutaj ten efekt nie zaszedł.
×