Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Uzjel

      GMClan wrócił!   12.08.2017

      GMClan.org już działa, więc jeżeli ktoś wchodził przez adres forum.gmclan.org to może już wrócić do starych zwyczajów. Jeżeli strona wam się nie wyświetla to wyczyście cache i ciasteczka.
    • gnysek

      Świętujemy urodziny GMCLANu ?   16.08.2017

      Wypowiedzcie się! http://forum.gmclan.org/index.php?/topic/34002-15-lat-gmclanu-świętujemy  

TeeGee

Użytkownicy
  • Zawartość

    1444
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

O TeeGee

  • Tytuł
    Master of Posts
  • Urodziny 05.04.1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.moacube.com

Previous Fields

  • Team
    MoaCube
  • GG
    2926754
  • Nagrody
    Najlepsza Gra (CA 2012)

Profile Fields

  • Skąd
    Warszawa
  • Płeć
    Male
  • Interests
    Robię gry.

Ostatnie wizyty

27589 wyświetleń profilu
  1. MAGI - Magical Strategy Game

    Ta wersja Magi jest robiona tak samo jak Cinders - GM4Mac i GM8.0. Napisaliśmy własne rozszerzenie do obsługi Steam API, żeby mieć achievementy, więc teoretycznie dałoby się też dorobić sejwy w chmurze - ale co wam będę ściemniał - nie chciało mi się i szkoda czasu. :P
  2. Solstice

    Właśnie to się trochę zmieniło. Przy bardziej niszowych gierkach można było liczyć na równe sprzedaże w środku stawki. Teraz nawet one podlegają zasadzie "hit or shit", bo po prostu jest większy tłok, algorytmy Steama bezlitosne, a monopol Valve bliski 100%.
  3. Solstice

    Żadne tak serio. Po różnych statsach widzę, że ogólnie bardzo dużo rzeczy się pozmieniało przez ostatnie kilka lat, a dwie gry to i tak za mała próbka, żeby wyciągać jakiekolwiek sensowne wnioski.
  4. Solstice

    Bez zmian. Kiedy Cinders była w bundle'u, to sprzedawała się lepiej, ale tutaj ten efekt nie zaszedł.
  5. Solstice

    Bardzo możliwe, ale o becie słyszałem wcześniej w sieci, więc to chyba tajemnica poliszynela :P. I też niestety wątpię, żeby to było 20 zeta miesięcznie - już szybciej 20-30 dolków. No ale tego to pewnie jeszcze oni sami nie wiedzą - pożyjemy, zobaczymy. Tymczasem pod koniec bundle trochę przyspieszył - już prawie 2.4mln i nadal leci. Obstawiam, że zatrzyma się na 2.5-2.6, a to serio DUŻO więcej niż zakładałem. :o
  6. Solstice

    Jeszcze nawet nie odpalałem, ale ogólnie i tak nie mógłbym nic powiedzieć :(. Zresztą oni i tak sami tu i ówdzie mówili na czym się będą skupiać.
  7. Solstice

    I dobra opcja, żeby nabić liczbę userów potencjalnie zainteresowanych premierą nowej wersji. I tak - jest już blisko, bo devi dostają bety.
  8. Solstice

    Ano. Dla nich to pewnie bardziej działanie promocyjne niż zarobkowe. Zwłaszcza, że zbliża się premiera kolejnej wersji GMa.
  9. Solstice

    No i są te magiczne 2 miliony. Muszę przyznać, że naprawdę grubo to wygląda i super uczucie.
  10. Solstice

    Ja podobnie. Fajnie, bo to naprawdę więcej niż się spodziewałem. :)
  11. Solstice

    No litości :D. To Humble Bundle - masz staty na żywo.
  12. Solstice

    Ta, faktycznie dobrze idzie. Jeszcze wypluje swoje słowa i YoYo faktycznie dobiją do tych swoich dwóch baniek. Nie żeby mnie to martwiło! :D
  13. Solstice

    Ale to jest od zadka strony tłumaczenie, bo jeśli to taka mała grupa odbiorców, to czemu Cinders była takim sukcesem? Obecnie nawet "nisze" są bardzo duże (zresztą wystarczy wejść na Steam i zobaczyć ile wysypało visual novels i jak się sprzedają), ale trzeba też umieć do nich trafić - zwłaszcza, że ludzie już nie szperają po stronkach devów, tylko ograniczają się do Steama. Cinders to potrafiło, Solstice miało zbyt zagmatwany koncept i wyszło ze dwa lata za późno. I tyle. :)
  14. Solstice

    A cholera wie. Rynek bardzo szybko się zmienia, a Bonfire też nie miało udanego startu w tej swojej alfie. Solstice niby lepsze niż Cinders, a przeszło zupełnie bez echa. Po prostu teraz trudno się przebić i cała gra musi być projektowana na około jakiegoś bardzo fajnego, chwytliwego konceptu, który łatwo wyjaśnić w jednym trailerze i kilku zdaniach. Żeby Bonfire solidnie chwyciło, to musi zacząć opierać się na czymś więcej niż tylko fajnym gejmpleju.
  15. Solstice

    No jak widać wyżej, to głodem nie przymieramy. Zresztą i tak żyjemy głównie z Cinders. :P Solstice to faktycznie zawód, no ale co zrobić? Trza wyciągnąć wnioski i następnym razem nie młemłać gry przez 3 lata w męczarniach. ;)
×