Skocz do zawartości

LeoDelArt

Użytkownicy
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O LeoDelArt

  • Tytuł
    Chicken
  • Urodziny 08/16/87

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Kielce
  • Płeć
    Male
  1. Kolor do koloru

    Oferta współpracy już nieaktualna.
  2. Kolor do koloru

    Dzięki Sly, prościej bym tego nie ujął Jest to mój oryginalny pomysł, nie chciałem robić setnej kopii Unblock me, czy innych Hexa blocków, Choć całkiem możliwe, że podobna gra już kiedyś powstała, jednakże ja sam się z taką wcześniej nie zetknąłem.
  3. Kolor do koloru

    Jest to gra logiczna, o prostych i jasnych zasadach, aczkolwiek z rozwijającymi się w trakcie gry mechanikami. Celem gracza jest umieszczenie orbów (kolorowych kulek) do slotów według kolorów (czerwony orb do czerwonego slotu itd). Utrudnieniem jest fakt, że orby zatrzymują się dopiero na ostatnim pustym slocie na swej drodze, niezależnie od tego jaki ma kolor, a także zatrzymują się na orbie o innym kolorze, który już uprzednio został umieszczony w planszy ze slotami. Zaś orby o tym samym kolorze przenikają się. Gracz musi w odpowiedniej kolejności umieszczać orby tak, by każdego z nich umieścić we właściwym slocie. Z założenia ma to być przyjemna, relaksująca rozrywka na kilka godzin. Ewentualnie można dodać tryb eskpert z trudniejszymi i bardziej złożonym levelami (taki jak w ów demie level ostatni 12). Zastanawiam się również nad dodaniem możliwości tworzenia własnych leveli, z którymi mierzyliby się inni gracze.
  4. Tytuł: Kolor do koloru (tytuł roboczy) Gatunek: Logiczna Opis:Poszukuję współpracownika bądź wydawcy. Osoby zainteresowane współpracą, by grę dopracować, dokończyć i wydać (głównie sprzęty mobilne) proszę o kontakt. Download: Rozmiar pliku: 4,2 MB Autorzy:Ja Programowanie:Ja Fabuła: Brak Grafika:Ja Muzyka:Brak Screeny:
  5. Roosh me!

    No niestety cena jest wysoka, ale możliwe że w niedalekiej przyszłości i tak zainwestuje. Dzięki za odpowiedź
  6. Roosh me!

    Dzięki za propozycje, pobiorę i zapoznam się bliżej z tematem GM1. A jak już jesteśmy przy wersjach GM tym, to która będzie najlepsza do robienia gier na sprzęt mobilny?
  7. Roosh me!

    W przyszłości z pewnością przerzucę się na pełną wersję GM, póki co dopiero zaczynam, uczę się co i jak, na razie wszystko robię na klockach, jak to ogarnę w pełni to wezmę się za język GM i pełne wersje. Co do poziomu trudności w demie, to może on znacznie skakać, gdyż levele które wstawiłem nie są w kolejności jeden za drugim z pełnej gry, tylko wybrałem wybiórczo.
  8. Roosh me!

    Grę robiłem na "Game Maker 8.1 Lite", jest to wersja darmowa. Na każdej grze stworzonej na tej wersji zostawia taką sygnaturę ("znak wodny").
  9. Roosh me!

    Z chęcią ale (proszę się nie śmiać) próbuję wykombinować jak to zrobić. Jestem tutaj od niedawna, tak jak od niedawna trwa moja przygoda z GM i jeszcze wszystkiego nie ogarniam. Będę wdzięczny za wytłumaczenie jakiegoś łatwego sposobu na dodanie tutaj screenów z gr (same screeny z gry już mam). Z góry dziękuję i pozdrawiam
  10. Roosh me!

    Tytuł: Roosh me! Gatunek: Logiczna Opis: Gra dla miłośników Kostki Rubika. Należy tak przesuwać gemy, aby ustawić je w odpowiednich miejscach (w ów wersji demo zamieściłem 8 poziomów, w tym jeden tutorial i poziom bonusowy). Download: https://drive.google.com/open?id=0B1AVfjVdf...M29pajB0cmNxX2M Rozmiar pliku: 5.54 MB Autorzy: Ja Programowanie: Ja Fabuła: Fabuła? Grafika: Ja Muzyka: Brak (jak na razie) Screeny: https://drive.google.com/file/d/0B1AVfjVdf3...iew?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B1AVfjVdf3...iew?usp=sharing
×