Witam, nawet nie pamiętam kiedy ostatnio tu byłem ... od pierwszej (i jedynej gierki) nie zaglądałem, ale do rzeczy:
problem mój polega na tym że, mam drzewko które bohater niszczy, niby niszczy i powinienem być zadowolony ALE gdy używa jednej (z jak na razie dwóch dostępnych) broni, to pojawiający się przy niej obiekt nie zachowuje się tak jak powinien.
kod przy zetknięciu się z bronią:
GML
tree_health-=500;
instance_create(self.x,self.y,dieing)
with(other)
{
instance_destroy();
}
if (tree_health<=0)
{
instance_change(tree_dead,0);
score+=1500;
global.keys+=1;
}
kod obiektu (dieing):
GML
if ( image_index == image_number-image_speed )
{
instance_destroy()
}
prócz tych kodów mam jeszcze w create ustawione prędkości animacji oraz przy drzewku dodatkowo regeneracje życia drzewka i reakcję na drugą broń. Reakcje broni nie są zależne od siebie więc coś musi być z tym kodem podanym powyżej.
Proszę o pomoc.