Skocz do zawartości

Wuteng

Użytkownicy
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Wuteng

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Jako że nie widzę opcji "usuń post" to napiszę następny po swoim. Poprawiłem co nieco, dodałem parę poziomów i 'bossa'. Powiedzcie co sądzicie, każda opinia się liczy. @Down: widzę ... ale jakoś nie widzę żeby wyświetlało że dziś dopisałem coś nowego ... bo jeśli nie zauważyłeś tematy nie są odwiedzane po paru dniach ...
  2. Już gdzieś to widziałem :P Nie poddam się tak łatwo, popróbuję na tym co mam, może coś z tego wyjdzie, z 39dll i tak miałbym większe problemy niż ze zwykłym GM'owskim połączeniem...
  3. @Tymon: ja wiem że to nie jest silnik ;p sterowanie i bronie działają tylko że te postacie boją się siebie @Crackkk-GM: 39dll ... nie próbowałem ale wydaje mi się że może być zbyt trudne dla mnie... jak na chwilę obecną, ale spróbuję jak nie wyjdzie to pokombinuję z tym co mam.
  4. Witam, próbuję wprowadzić opcję multiplayer do mojej gry wykorzystując przy tym przykład Tymona z GMC Download. Teoretycznie wszystko pięknie tylko tracę kontrolę nad drugim zawodnikiem w momencie gdy chcę się ruszyć. Obiekt się pojawia co widać w obu oknach gry ale gdy jeden z graczy się ruszy to automatycznie druga postać (której gracz wykonujący ruch nie kontroluje) ucieka gdzieś w prawo i "wali głową w mur", dosłownie, i podobnie dzieje sie u drugiego gracza (tego co stoi) postać która się ruszyła zaczyna uciekać mu na ekranie. Czasami tez w jednym oknie widzę dwie postacie w drugim wcale .... czy ktoś byłby wstanie mi to wyjaśnić lub pomóc mi z tym problemem? E: Sterowanie przerobiłem na te które było w mojej grze nie takie jak w przykładzie
  5. Dziękuję za te jakże cenne komentarze ^_^ wiem co muszę poprawić, dopracować, na strażakach już się nie zacina xP
  6. Tytuł: Little Flame: The Fire Begins! Gatunek: Platformówka Opis: W grze wcielamy się w postać małego niebieskiego (tak, niebieskiego) płomienia. Naszym cele jest spalenie całego lasu, ale to nie będzie takie proste. Naszego płomyczka spotka kilka przygód od starcia ze strażakami po walki z silnymi i niebezpiecznymi hydrantami! ( :P ) Prócz palenia wszystkiego będzie można też użyć innego żywiołu ale o tym przekonacie się sami (w pełnej wersji). Tymczasem do dyspozycji krótka wersja demonstracyjna. Download: Haps! (GMClan up) Rozmiar pliku: 1,73 MB. Autorzy: Programowanie: Markus (AKA wuteng) Fabuła: Markus (AKA wuteng) Grafika: Senga Muzyka: Brak autora ... (instrumentalna wersja znanego kawałka ;) ) Screeny: Do pełnego demka brakuje logo (grafik nie wyrabia xP ). W "pełnej wersji" będzie możliwość zamiany się w 'lodowy płomień' (prawie jak ciekły azot xP ) oraz dodane zostaną bossy (typu zuy i demoniczny gigant hydrant! ). Planuję też większy wybór broni. E: I bym zapomniał, też myślę o opcji multiplayer ... Nie boję się waszych komentarzy xP PS Moja druga pierwsza gra xP ta jest bardziej dopracowana (poprzednia była o kulce, weźcie to pod uwagę xP)
  7. W create obiektu który ma tego sprita GML image_speed=XXX; // gdzie XXX to prędkośc (spróbuj 0.15 lub 2 tak jak chciałeś) PS było tego już trochę ;)
  8. Tylko że drzewo po zetknięciu z bronią ma pokazać obiekt dieing, który ma ustawiony kod GML if ( image_index == image_number-image_speed ) { instance_destroy() } mający za zadanie zniszczyć obiekt przy końcu animacji a tu du...sza ....
  9. Ad1 repeat juz nie ma ... :P kod drugiej broni: GML tree_health-=75; with(other) { instance_destroy(); } if (tree_health<=0) { instance_change(tree_dead,0); score+=1500; global.keys+=1; } tylko ze tu obiekt sie nie pojawia, a jak np styka się z potworkiem to jst normalny, PS genialny ja nie napisałem co jest nie tak: animacja tego objektu (dieing) powtarza się w kółko zamiast raz i fin.
  10. Witam, nawet nie pamiętam kiedy ostatnio tu byłem ... od pierwszej (i jedynej gierki) nie zaglądałem, ale do rzeczy: problem mój polega na tym że, mam drzewko które bohater niszczy, niby niszczy i powinienem być zadowolony ALE gdy używa jednej (z jak na razie dwóch dostępnych) broni, to pojawiający się przy niej obiekt nie zachowuje się tak jak powinien. kod przy zetknięciu się z bronią: GML tree_health-=500; instance_create(self.x,self.y,dieing) with(other) { instance_destroy(); } if (tree_health<=0) { instance_change(tree_dead,0); score+=1500; global.keys+=1; } kod obiektu (dieing): GML if ( image_index == image_number-image_speed ) { instance_destroy() } prócz tych kodów mam jeszcze w create ustawione prędkości animacji oraz przy drzewku dodatkowo regeneracje życia drzewka i reakcję na drugą broń. Reakcje broni nie są zależne od siebie więc coś musi być z tym kodem podanym powyżej. Proszę o pomoc.
  11. łatwo mówić trudno zrobić :P
  12. Oto link do demka (narazie) mojej gierki: Sesijcie Niedługo :blink: zrobie pełną :blink: demko ma 10 poziomów pełna będzie miała 100 i bossa. Pewien członek forum jż ją testował i w demku doszedł do 7 lvlu GRATZ panie _ _ _ _ _ _ :bye1:
  13. Nie wiem dlaczego alarm mi nie pomaga zbytnio :( <<<EDIT>>> Znaczy nie wiem co zrobić bo nie dodaje punktów.
  14. Mam problem czy może mi ktoś powiedzieć co zrobić żeby ilość punktów zwiększała się co jakiś czas, a nie dopiero jak cos sie zabije?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...