Skocz do zawartości

planszowy

Użytkownicy
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana planszowy w Rankingu w dniu 29 Marzec

planszowy posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

4 Neutralny

O planszowy

  • Tytuł
    Chicken

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    z balkonu
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

326 wyświetleń profilu
  1. Temat zbiorczy na drobnostki

    Musiałbyś to zapisać w ten sposób: if not (vspeed = 0) sprite_index = s_Player_Jump; albo if !(vspeed = 0) sprite_index = s_Player_Jump; nie wiem czy to dobrze wytłumaczę, ale w Twoim przykładzie not odnosi się tylko do vspeed i GM traktuje vspeed jako true/false a nie jako zmienną int. not vspeed daje false i to póżniej przyrównuje do 0 (czyli wg GM drugie false) co razem daje true. To samo powinno być jakbyś zapisał if vspeed sprite_index = s_Player_Jump;
  2. Jak robić dopasowane elementy animacji

    Spine'm bawiłem się krótko ale wydaje mi się, że było to związane z opcją "Free-form deformation" gdzie można było sobie podzielić grafikę na wielościany. Można było później zaznaczać krawędzie tych wielościanów i odpowiednio ruszać grafiką. A tak btw. krita też ma coś podobnego do mesh deformation
  3. Jak robić dopasowane elementy animacji

    Program, który jest pokazany na filmiku korzysta z tzw. mesh deformation (płynnie zniekształca fragmenty grafiki). Spine też to ma (w droższej wersji), ale wydaje mi się, że Gamemaker nie obsługuje mesh-deformation i musiałbyś wszystko wrzucać jako klatki. Tak to wygląda w Spine A co do darmowego programu do animacji poklatkowej to może GIMP albo Krita. https://www.gimp.org/ https://krita.org/en/ Dla mnie GIMP jest specyficzny i jak już korzystałeś np. z Photoshopa to ciężko się przesiąść. Z Krity nie korzystałem ale mocno się rozwija i wygląda na to, że ma wszystko to, co byś chciał: animację poklatkową, onion skining itp. plus jest w PL
  4. Inwencja twórcza społeczności GMclanu

    Ja osobiście zrezygnowałbym z tego młotka. Zaczynałem przygodę z GM od wersji studio i kojarzę tylko nowe logo, nowi użytkownicy pewnie też. Dopóki nie napisaliście o młotku to nawet go wcześnie nie widziałem :) Mi podoba się propozycja Czołgu ale właśnie bez młotka, pasuje do wyglądu forum. Pobawiłem się jeszcze z logami ale chyba znowu przekombinowałem, ale może coś komuś? Jaka w ogóle będzie nowa nazwa? :)
  5. Inwencja twórcza społeczności GMclanu

    Jak wszyscy coś wrzucają to ja też się dorzucę
  6. Podziemia Księżyca

    Pograłem w Twoją grę i nawet przyjemnie się bawiłem. Fajnie, że grę da się ukończyć, choć miałem do niej 3 podejścia :) Niestety gra ma kilka rzeczy, które drażniły mnie w trakcie rozgrywki (podzielę na duże i małe :) ) duże: - gdy najedziesz kursorem na siebie, broń obraca się w lewo-prawo. To mruganie kiepsko to wygląda. - żółty klucz - tak ułożyłeś poziom, że jak nie dostaniesz się do klucza za pierwszym razem, to już go nie zdobędziesz i tym samym nie ukończysz gry. Niestety dowiedziałem się o tym dopiero gdy przeczesałem levele i musiałem zacząć od nowa by dostać się do klucza. małe ale rzucające się w oczy: - po naciśnięciu escape czasami wywala błąd. - przy przechodzeniu między poziomami (gdy masz wybrany ak47) bohater dodatkowo strzelał. Przy limitowanej amunicji to trochę przeszkadza :). - gdy wracałem do bazy, pokazywało mi pełne zdrowie, a po powrocie do jaskiń znów pokazuje tyle ile przed wejściem do bazy. - przy kupowaniu amunicji bohater strzela. - niewidoczne pociski przeciwników - bohater straaasznie powolny :) Wiem, że księżyc i ogólnie stan nieważkości, ale jakoś mi to bardziej mi to przeszkadzało niż nadawało klimatu. więcej nie pamiętam :) Jak dla mnie to gdyby poprawić grafikę i trochę przyspieszyć rozgrywkę to było by super.
  7. [KONKURS] Stwórz mini platformówkę!

    Przy coraz niższej frekwencji i odpadających uczestnikach konkursu organizator chyba przymknie oko na te 26 min opóźnienia :jezor: . I tak jak napisałem wcześniej, moja gra nie spełnia wszystkich warunków konkursu, podesłałem co miałem ale walczyłem do końca ^_^ Konkurs traktowałem jako mały motywator do zrobienia gierki i w sumie jestem zadowolony że dałem radę tyle zrobić. Jakby komuś chciało się sprawdzić moje wypociny to niech napisze o wrażeniach :)
  8. [KONKURS] Stwórz mini platformówkę!

    Witam, podsyłam to co udało mi się zrobić. Osobiste sprawy "wyrwały" mi tydzień z pracy nad grą więc to co podsyłam to powiedzmy taka wczesna alfa, ale chyba lepsze to niż nic :) https://drive.google.com/file/d/0B2Inxjk38H...iew?usp=sharing Aktualnie w grze można pobiegać, postrzelać i pozbierać przedmioty (monety i serce - wiadomo, klejnot - upgrade do strzału). escape - wyjście z gry. Gra uruchamia się na fullscreenie. Gra w sumie nie spełnia wymogów konkursu ale podsyłam do oceny :)
  9. [KONKURS] Stwórz mini platformówkę!

    Witam! Jeśli nie jest za późno to też bym z chęcią wziął udział. Czy ma to być "czysta" platformówka czy można dodać strzelanie?
×