Skocz do zawartości

PsichiX

Użytkownicy
  • Zawartość

    5850
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana PsichiX w Rankingu w dniu 17 Październik

PsichiX posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

0 Neutralny

O PsichiX

  • Tytuł
    Szpan Bot
  • Urodziny 20.09.1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.psichix.io

Previous Fields

  • GG
    5745342
  • Nagrody
    Najlepszy silnik/przyklad (CA 2014)Najlepszy przyklad/silnik/artykul (CA 2013)Najlepszy silnik (CA 2010)Najbardziej pomocny uzytkownik (Tymony 2009)Najbardziej pomocny uzytkownik (Tymony 2008)
  • last.fm
    PsichiX
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Tak

Profile Fields

  • Skąd
    z bagien

Ostatnie wizyty

69516 wyświetleń profilu
  1. 1. upewnij sie, ze odpowiedz z php wysylasz w kodowaniu UTF-8 oraz ze strona html uzywa kodowania UTF-8. 2. zainstaluj sobie dodatek do chrome do debugowania zapytan http, wyslij powyzsze zapytanie i wklej odpowiedz z niego do walidatora JSON online i powiedz, czy widzi odpowiedz jako poprawnie zformatowana i wrzuc jej tresc do posta, to sprawdzimy co dalej mozna z tym zrobic.
  2. Czytelny Zegar

    w tej aplikacji? zadne. ale jesli juz musza byc to banery male - problem polega na tym, ze starsze osoby i tak nie beda widziec reklam, nie beda umialy ich wylaczyc ani obchodzic sie z nimi, po prostu nie ten target. jesli chcesz przetestowac serwisy, ktore wymieniles, zanim trafia do konkretnej gry, stworz mala, bardzo prosta gierke logiczna, albo zrecznosciowa (np. strzelanie z procy/luku do celu) i wtedy reklamy filmowe mozesz wstawic jako sposob na mozliwosc kontynuowania "misji" po stracie wszystkich szans trafienia perfekcyjnego.
  3. Czytelny Zegar

    uzytecznosc jest koszmarna dzieki tym logom oraz reklamom - starsze osoby nie beda tym zachwycone
  4. HTML5 - android iOS i telefon

    1. tak jak gnysek mowi - iOSowe safari ma blokade odtwarzania dzwieku, dopoki nie kliknie sie w element strony. musisz dodac jakas warstwe, ktora klikasz i dopiero przechodzi do wyswietlania prezentacji. 2. powodem moze byc duzy rozmiar assetow gry, musialbys sprawdzic ile wazy paczka assetow wygenerowana przez modul HTML5. Druga sprawa to sposob w jaki GM laduje te assety: jesli GM laduje je synchronicznie (co byloby glupie, ale mozliwe i do tego neizgodne z wytycznymi responsywnosci), wtedy przegladarka moze sie zawiesic i ciagle dostarczanie inputu moze wymusic mechanizmy probujace odblokowac przegladarke i w koncu wywalic ja. mozesz sprawdzic i mi opisac, jak GMowe HTML5 laduje assety? Inna sprawa tez, ze generalnie aplikacje canvasowe HTML5 dzialaja wolniej na mobilkach, ktore nie sa tak szybkie jak PCty, a takze sam GM ma bardzo biedny silnik pod przegladarki, ktory dodaje spory narzut wzgledem contentu jaki ma serwowac. 3. Aplikacja canvas HTML5 taka, jak gra, powinna wypelniac caly dokument, oraz na mobilkach uwzglednic device viewport, a samo swipe'owanie powinno byc zaimplementowane w skryptach aplikacji. Ja dla gier przegladarkowych stosuje taki szablon HTML5, jak ponizej: <html> <head> <meta charset="utf-8"> <title>SoulHunter prototype - made with Oxygen game engine</title> <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1, maximum-scale=1, user-scalable=0" > </head> <body style="margin: 0; padding: 0"> <canvas id="screen-0" style="width: 100%; height: 100%; cursor: none" onclick="javascript:window.openInFullscreen()" ></canvas> <script src="app.js" type="text/javascript"></script> </body> </html> interesuje Cie glownie drugi tag meta oraz atrybut stylu w tagu canvas jak i styl w tagu body.
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    nie no, coś Ty - do prototypu użyłem tej ujowej starszej wersji portowanej z flasha D: na emscriptenowego będę zmieniał przed releasem, jak będę miał zaprototypowany cały gameplay i wejdę w fazę optymalizowania gry, nie wcześniej emscriptenowa bedzie hulac w porownaniu do 1:1 portu flasha : D
  6. Stringi z enterami - jak je zapisać?

    przed serializacja do pliku zamien wszystkie "dziwne" znaki stringa na ich jakas reprezentacje, ktora zachowa je w jednej linii (np. sposob HTMLowy, czyli %<kod-ascii-znaku>) i przy deserializacji z pliku zamien je z powrotem na wlasciwe - mozesz pokazac, jak wyglada plik INI po zapisie?
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Najsss okej, masz jeszcze jakieś uwagi co do prototypu? konstruuje liste rzeczy, ktore wkurwiaja ludzi (oraz dlaczego), zeby do najblizszego builda dodac. Plus, jak bardzo rozgrywka jest nudna i czy masz pomysl moze co mogloby sprawic wieksza frajde z grania? Bo mnie osobiscie rozgrywka nuzy ale to moze byc wina tego, ze non stop w to gram, gdy robie wiec malo miarodajna ocena :<
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    jestes dopiero druga osoba, ktorej sie to sterowanie nie podoba (pierwsza jest moj ojciec xD) i mimo tego, ze jestescie oboje statystycznym bledem, to ja coraz mocniej mysle o tym, by jednak dodac w opcjach wybor metody poruszania pomiedzy lokalnym a globalnym ukladem odniesienia - dzieki za uwage, jest to cos, co moge dodac od kopa i dodam do nastepnego builda! Swoja droga, jakim cudem Ci to dziala na 7-mio letnim sprzecie? xD ale nie wymieniales czasem jakichs podzespolow (procek/grafika) na nowsze?
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Hola, hola, bo zagalopowaliscie sie ze swoimi asumpcjami Pora na male wyjasnienie (ponownie), ktore pozwoli Wam zauwazyc sens tego wszystkiego: Moj cel istnienia jako programisty jest prosty i jasny: biore gowniana technologie i robie wszystko, by wyciagnac z niej jak najwiecej, gdy widze ze tool ma potencjal osiagnac lepsze wyniki. Najstarsi GMClanowcy pamietaja moje poczatki jako tworcy - od samego poczatku robilem Xenona jako plugin do GMa, zamiennik obecnego wtedy gunwianego renderera i byl to calkowicie nowy i diametralnie szybszy renderer niz to, co oferowal GM na czasy GM 6.1. Z czasem przenioslem sie na oficjalne forum GMA (potem YYG) i tam ludzie docenili jego walory, zaczely powstawac podobne projekty i w koncu tworcy GMa poprawili nieco wbudowany rendering na szybszy - cala spolecznoscia sprawilismy, ze GM stal sie lepszy w tym, czym byl najgorszy. Po zalatwieniu sprawy z GMem bralem sie za kolejne narzedzia do robienia gier, wyciagalem z nich jak najwiecej i zglaszalem sie do ich tworcow lub community z dowodem, ze da sie osiagnac wiecej, ale tu i tu jest lipnie, to i to mozna poprawic i jak. Wielu sie podobalo moje podejscie, ze pokazywalem ze ich twory maja ogromny potencjal i razem z commmunity pracowalismy nad poprawa narzedzi - udawalo sie. Pare lat temu mialem nawet zabawny epizod z Click Fusion, bo ludziki tam mieli bardzo ubogie wsparcie dla shaderow i po mojej prezentacji (za ktora dostalem darmowy klucz CF od tworcow zebym mogl dalej grzebac w nim :D) calkiem fajnie ruszyl rozwoj ich wsparcia shaderow A wiec mowiac, ze tym projektem osiagnalem genialniejsze mozliwosci, nizeli oferuja obecne toole gier dla WebGL, wcale nie sklamalem i nie mowilem tego, zeby posmyrac sie po jajach, tylko stwierdzilem fakt - nie ma w tym nic z wygorowanego ego, serio powinniscie wyluzowac - jesli kogos boli to, ze mowie iz robie technologicznie lepsze rzeczy niz X, a jest to prawda, to w ogole nie powinniscie w takim razie reagowac w zaden sposob jak na przytyk, bo ponownie: stwierdzilem tylko fakt, nie sklamalem, a nie zamierzam okrywac siebie zbytnia skromnoscia, jesli ktos mowi mi ze to, co zrobilem jest technologicznie gowniane Wyluzujcie, przestancie sie spinac o byle co
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ja tylko przypomne: nie rozumiem, czemu ludzie tak fiksuja sie na punkcie tego, jak brzmia moje posty, skoro ja nawet nie probuje byc zlosliwy - przedstawiam swoj punkt widzenia na przedstawione mi informacje - tyle i az tyle, nie ma po co na sile szukac tam zlosliwosci
  11. Nad czym aktualnie pracujesz?

    ej, ale ja na poczatku opisalem juz restrykcje przegladarek i problem z nimi, dokladnie ten fragment o sandboxowanym srodowisku, lipnej maszynie wirtualnej a takze doprecyzowalem opisujac cel tego projektu, ktorym jest wywarcie parcia na developerach przegladarek, by gry przegladarkowe osiagaly wydajnosc podobna do desktopowych - nie marzy mi sie wydajnosc c++, ale kaman, webgl ssie wzgledem desktopowej grafiki, wasm lezy i czeka na swiete dni, asm.js to juz w ogole porazka - a klamstwo zarzucilem, bo jestes jedynym przypadkiem z dotychczasowych testerow, ktorym sie to zdarzylo i nawet trafilem z zalozeniem powodu. wiec nie klamalem, ani nie bylem zlosliwy - jasno opisalem ze uwazam iz to musi byc sciema, ze bez dowodu nie uwierze, bo nie da sie osiagnac tak marnego wyniku na 2 letnim a nawet trzyletnim sprzecie. sluchaj, ja zdaje sobie sprawe z tego, ze moja bezposredniosc moze byc wrogo odbierana, ale to nie jest moj zamiar - dostaje informacje, to mowie co o niej mysle i czego oczekuje, zeby potwierdzic zalozenia i dlaczego uwazam ja za bledna, to tyle i az tyle. nie wiem, czemu ludzie sie tak fiksuja na punkcie tego, jak brzmia moje posty (pomijajac juz sam fakt, ze to tekst, to nawet nie wyraza emocji).
  12. Nad czym aktualnie pracujesz?

    misiu kolorowy - nie ja jestem limitem tutaj, a przegladarka i jej restrykcje, glownie WebGL, ktory dziala wydajnie na konkretnej generacji sprzetu. Nadal: porownujesz dwie zupelnie rozne platformy o zupelnie roznych wymaganiach. to tak jak bys porownywal amige ze smartfonem. Za pomoc dziekuje, ale za docinki dostales tyrade na temat ignorancji, ktora podtrzymuje nadal.
  13. Nad czym aktualnie pracujesz?

    nie schlebiaj mi, bo sie zarumienie :*
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    o przepraszam, zabolalo Cie, ze nie uwierzylem w tak absurdalny przypadek, jaki tylko ciebie spotkal i zazyczylem sobie dowodu? nie no wybacz, ze smialem. i ta gadka o kontakcie z graczem - nie zamierzam nikomu wlazic w cztery litery tylko po to, by zagral w gre, pomijajac juz to, ze tak jak mowilem, masz za starego kompa na te gre i to nie jest przytyk, ale moglby byc za ten slaby tekst o hitmanie - Twoja ignorancja wzgledem dzialania obu platform powoduje, ze stawiasz porownanie wydajnosci gotowej gry hitmana tworzonego na desktopy w niskopoziomowej technologii, wzgledem prototypu gry na przegladarki, ktore dzialaja w sandboxie, maszynie wirtualnej i do tego technologii nie gotowej jeszcze do wydajnego dzialania gier w przegladarkach, a to co mnie udalo sie osiagnac na Chromie jest nieporownywalnie technicznie bardziej genialne i lepsze niz to, co oferuje taki GMS na przegladarki. To, co zrobilem technologicznie wyprzedza mozliwosci innych gier przegladarkowych z innych silnikow i nie interesuje mnie, ze na 5 letnim komputerze nie dziala gra, ktora jest tworzona na 2-letnia technologie, deal with it. misiu kolorowy, przypomne ci tylko ze do dzis nie wiem o co chodzi z twoja prywatna spinka do mnie i pewnie nigdy sie nie dowiem, bo wac nie raczy wyjasnic, ale te ciagle przytyczki na temat moich mozliwosci sa conajmniej slabe i nudne (klikasz i zmienia sie filtr, potem klikasz co innego i zmienia sie inny filtr - serio? czyli po prostu wlaczyles gre, nacisnales kilka przyciskow i tak oceniasz prototyp? nie mow nic wiecej, prosze xD). I to, ze ty reklamujesz swoja de facto gotowa gre jako niewarte zagrania byle co, czego jest masa, nie znaczy ze ja tak bede reklamowal swoja w mysl dziwnej zasady "bo jestem cool i mam dystans do swojej gry, tak ze sam sie z niej smieje". moj prototyp powstaje w konkretnym celu, podniesienia poprzeczki gier przegladarkowych, wymuszeniu daleszego i intensywniejszego rozwoju przegladarek w celu poprawienia wydajnosci, aby gry webowe z powrotem wrocily do lask odkad umarl flash, wiec jak juz skoncze te gre robic to nie pozwole sobie samemu mowic ze w tej grze chodzi o naciskanie przyciskow i zmianie filtrow, bo jednak smiane sie z wlasnych tworow to lekko zenujace, nie sadzisz?
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    powodów może być kilka: 1. głupi: jedziesz na integrze. to nie jest gra na integry; 2. głupszy: stara karta graficzna (więcej niż 3 lata, co jest standardem żywotności wydajnych na dany okres kart); 3: najgłupszy: panie, czy Ty panie masz na pewno aktualną przeglądarke panie? i czy nie uruchamiasz tego na jakimś lipnym linuxie? xD inna sprawa to to, że tak bardzo nie chce mi się w to wierzyć, że jesteś jedyną osobą na świecie, która ma taki problem, że aż poproszę o screena z dowodem wraz z widocznym na stronie okienkiem z wersją chrome xD pomijam fakt, że bardzo łatwo też spreparować sztuczne opóźnienie i zmniejszenie FPS, które da się zrobić z poziomu przeglądarki jedną linijką kodu w konsoli, ale no komu by się chciało :> acz i tak podtrzymuję, że winowajcą jest jeden z powodów wyżej i bez dowodu uznaję to za ściemę I nie, nie dam żadnego "exe" - prototyp jak i gra powstaje na przeglądarki i nie zamierzam nawet tego portować na jakieś tam łindołsy xD okej, to analogicznie: biegasz ludkiem po arenie i szczelasz mocami w inne ludki i te ludki chodzo i cie bijo i w sumie to masz 3 ludki i każdy ma inną moc czy coś i tyle - kto zgadnie, co to za gra? podpowiedź: "zamarźnięte" studio to zrobiło. panie, idź być głupi gdzie indziej xD da się - szukaj skrzynek z napisem "AMMO", a zmiana broni jest klawiszami V i C (zastanawiam się nad innymi, ale te są pod kciukiem łatwo dostępne) - polecam granaty, ale upewnij się, że nie stoisz za blisko xD
×