Skocz do zawartości

PsichiX

Użytkownicy
  • Zawartość

    5890
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    10

Ostatnia wygrana PsichiX w Rankingu w dniu 16 Luty

PsichiX posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

72 Duża Cegła Społeczności

O PsichiX

  • Tytuł
    Szpan Bot
  • Urodziny 09/20/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://psichix.io

Previous Fields

  • Team
    Psiksa Riksza
  • GG
    5745342
  • Nagrody
    🏆Najlepszy silnik/przyklad (CA 2017)
    🏆Najlepszy silnik/przyklad (CA 2014)
    🏆Najlepszy przyklad/silnik/artykul (CA 2013)
    🏆Najlepszy silnik (CA 2010)
    🏆Najbardziej pomocny uzytkownik (Tymony 2009)
    🏆Najbardziej pomocny uzytkownik (Tymony 2008)
  • last.fm
    PsichiX
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Tak

Profile Fields

  • Skąd
    z bagien
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

70269 wyświetleń profilu
  1. Dungeon Survivor

    lecac po kolei screenami z ostatniego posta: 1, 2, 3, 4, 5. masz strasznie nieujednolicone UI, wyglada to jak randomowe kolory. skomponuj sobie jedna, ale spojna skorke UI, jakie kolory na jakie elementy, kontrast pomiedzy tlem a informacja w elementach. przyklad: ciemnoszary przycisk, odcienie szarosci na jego border, bialy tekst. ciemnoszare okno, lekko szare obramowanie, bardzo lekko szary (wpadajacy blizej w bialy, ale nie czysto bialy) tekst okienka. i bez ekscesow z tymi roznokolorowymi przyciskami, bo jaki jest cel tych roznych kolorow?
  2. Dungeon Survivor

    kontrast! jesli robisz ciemne przyciski, to rob jasne teksty serio, estetyka interfejsu robi roznice w odbiorze gry, a widze ze mechanicznie gra dziala, wiec mozna na chwile oderwac sie od niej i ujednolicic kolorystyke initerfejsu
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    setInterval(() => { const elm = document.getElementById('u_0_j'); elm.style = `background-color: rgb(${Math.random() * 255}, ${Math.random() * 255}, ${Math.random() * 255})`; }, 0); ?
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Zawsze mozesz tez robic gry na weba, just ssayan ( ͡º ͜ʖ͡º) a sam przyklad jest okej, estetyczny
  5. Test wydajnosci komputera

    niektore gry, takie jak Ostateni TOmb Raidery na przyklad, maja w menu zakladke Benchmark i odpala ona scene gry z oczekiwanym maksimum elementow sceny i efektow, ktore moga wystapic w grze na raz, dziala to minute-dwie i po tym tescie user dostaje info jakie ustawienia jakosci sa najlepsze dla tego sprzetu i gra tez sama je zwykle aplikuje.
  6. Dungeon Survivor

    a nie mozesz po prostu dac ich bialych?
  7. Dungeon Survivor

    ale wez zmien kolor tekstu, bo na ciemnym tle czorny tekst przypomina szukanie murzyna w krzakach po zmroku.
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    nie no ale nie mozesz powiedziec czegos od czapy i mowic ze to zart - jaki jest kontekst? zart bez kontekstu nie jest zartem. wskaz mi kontekst
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    wat? dlaczego mialbym ich obrazac? PBR to skrot od Physicaly Based Rendering i odnosi sie do metody renderingu, która dokonuje obliczenia oswietlenia w oparciu o fizycznie zgodne wlasciwosci materialow jak w prawdziwym swiecie - w skrocie: PBR dazy do tego, by jak najrealniej symulowac oswietlenie.
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    a to jeszcze nie koniec - z renderingiem ide w metode PBR (tak, wiem ze w 2D to dziwne, ale mozna i zamierzam tym uzyskac bardzo fajny realistyczny rendering :D) oraz cieniowanie. najblizsze tygodnie beda spamem z moich esksperymentow i jak skoncze, to pokminie czy da sie to przeniesc do GMS (choc ostatnia proba symulowania deferreda skonczyla sie fiaskiem przez brak GMowego wsparcia dla float textures ;_;)
  11. Nad czym aktualnie pracujesz?

    lol, wzialem bezposrednio ze slacka xD zaraz zuploaduje gdzies
  12. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Klepie deferredowe oswietlenie 2D. Zostalo wykminic dobry shadow caster i bedzie magia! Dodatkowo efekty HDR mam za free GMS2 oficjalnie moze mi ssac palke!
  13. A powiedz, jakie cienie Cie interesuja? bo zapewne mam na nie rozwiazanie, ale dobrze byloby wiedziec, zobaczyc referencje (nawet w paincie) jak ma to wygladac
  14. Niezależny zegar gry

    json_decode() i opcja z tamtym API jest lepsza, poniewaz nie zamieniasz gotowej opony na drewniane kolo
  15. CA2017 - Wyniki!

    Takiej auto-riposty dawno nie widzialem Stan na grudzien 2017: Browser Market Share Worldwide: Browsers Percentage Market Share Chrome 55.04% Safari 14.86% UC Browser 8.69% Firefox 5.72% Opera 4.03% IE 3.35% A w Polsce z racji masowej ilosci androidow, chrome ma jeszcze wiekszy udzial, a reszta daleko za nim. A teraz oczekuje prostego "przepraszam za pieprzenie glupot" za stosowanie tak beszczelnie niskich i do tego calkowicie nieprzemyslanych komentarzy Odrobcie lekcje. Prawda jest taka, moi mili, ze firefox (w tym wersja quantum) ma nadal bardzo badziewny interpreter JSa (polowa wydajnosci wzgledem Chrome) i mimo iz jest moim ulubiencem do codziennego przegladania internetu, to do gier tylko chrome. Zoptymalizuje pod FF, jak skoncze wersje dla chrome, bo jednak wole nie tracic czasu tworzenia gry na realizowanie czyichs dziwnych fantazji o tym, by PROTOTYP gry, w ktora nie zagra, dzialala na przegladarce, ktorej prawie w ogole nie uzywa
×