Skocz do zawartości

PsichiX

Użytkownicy
  • Zawartość

    5919
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana PsichiX w Rankingu w dniu 3 Kwiecień

PsichiX posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

79 Duża Cegła Społeczności

O PsichiX

  • Tytuł
    Szpan Bot
  • Urodziny 09/20/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://psichix.io

Previous Fields

  • Team
    Psiksa Riksza
  • GG
    5745342
  • Nagrody
    🏆Najlepszy silnik/przyklad (CA 2017)
    🏆Najlepszy silnik/przyklad (CA 2014)
    🏆Najlepszy przyklad/silnik/artykul (CA 2013)
    🏆Najlepszy silnik (CA 2010)
    🏆Najbardziej pomocny uzytkownik (Tymony 2009)
    🏆Najbardziej pomocny uzytkownik (Tymony 2008)
  • last.fm
    PsichiX
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Tak

Profile Fields

  • Skąd
    z bagien
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

70745 wyświetleń profilu
  1. Gry na PS VITA

    co do robienia gier na vite, pare lat temu jak bawilem sie konsolka, znalazlem toolchain od playstation wraz z IDE i emulatorem, w ktorym mozna bylo zakodowac (chyba nawet w c#) aplikacje na nia. Wtedy PS udostepnialo swoje SDK, ale nie widze go teraz, tylko jakas wersja homebrew: https://vitasdk.org/ EDIT: To nazywalo sie albo PlayStation Mobile, albo PlayStation Studio/Suite
  2. Gry na PS VITA

    ale szukasz gier, czy materiałów na temat, jak takie robić?
  3. [Źródła] Mad Hornet: Homecoming

    tak jak mowilem: projekt jest niekompatybilny z v3 i wymaga calkowitego przepisania.
  4. [Źródła] Mad Hornet: Homecoming

    Projekt jest zrobiony na v2, a te nie sa kompatybilne - musisz recznie importowac assety i skrypty.
  5. [Linugz] Enigmowanie gier

    to zawsze moga uzyc MMF. ten sam poziom zenady. i pomyslec, ze niegdys wspanialy tool, dzis jego poziom jest beznadziejny.
  6. [Linugz] Enigmowanie gier

    czy gms czasem nie ma ide na ubuntu? ja by na miejscu tworcow enigmy poszedl do yoyo po deal, zeby tworcy enigmy stali sie czescia zespolu yoyo i usprawnili/zrobili pozadniej wersje uniksowa. za normalne poeniadze.
  7. [CSS] Obrazki w odpowiednim kształcie

    https://jsfiddle.net/c87a37m3/ mozesz zrobic w gimpie gotowy zestaw obok siebie i tym divom ustawic kolor na transparentny, oraz odpowiedni rozmiar i przesuniecie, przez co wylacznie beda reagowac na kliki nad banerem. caly trick polega na uzyciu cssowego skewX().
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    albo pythonowy skrypt w eksporterze blendera, ktoryby to robil i nie trzeba byloby zaciagac shadery w GMie do tego - przypominam, ze GM ma biedny pipeline i przelaczanie shaderow to koszt. najlepiej dzialaja jesli robi sie je tylko na postprocessie, nie na indywidualnych obiektach, a im wiecej obiektow na scenie z customowymi shaderami, tym gorzej dla wydajnosci. chyba, ze mowimy o shaderach w blenderze, to nawet lepsiejsze by to bylo, niz dupny skrypt.
  9. Rysowanie sprite z surface

    jest szansa, ze implementacja gmsowa surfaces nie flushuje komend renderowania po resecie, wiec standardowo skrypty nie zatrzymuja sie az skonczy sie rendering - rozwiazaniem na to jest tworzenie sprajta dopiero w nastepnym draw evencie (ustawiasz sobie lokalnie flage "make_sprite" na true gdy narysujesz do surface i w draw "if make_sprite { make_sprite = false; tworz_sprite_z_surface(); }
  10. Temat zbiorczy na drobnostki

    moze pokaz jakis przyklad kodu, jak tego uzywasz, bo powinno to dzialac dobrze z get timer
  11. Rysowanie sprite z surface

    robisz to w evencie draw, czy jakims innym? i na jakies platformie to uruchamiasz?
  12. NanoTanks

    lepiej sprawdz maila ;>
  13. Ktoś oglądał/ogląda Rick'a I Morty'ego?

    a co to za smaczek? czego bedzie dotyczyl?
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    a gdyby tak podciagnac FoW jako dodatkowy poziom trudnosci w settingsach (i nadac mu jakis bonis punktowy, co by gracz myslal ze warto)?
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    o cholerka, definitywnie opcja numer jeden!
×