Skocz do zawartości

PsichiX

Użytkownicy
  • Postów

    5 647
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana PsichiX w dniu 3 Kwietnia 2018

Użytkownicy przyznają PsichiX punkty reputacji!

O PsichiX

  • Urodziny 20.09.1989

Informacje

  • Team
    Psiksa Riksza
  • Nagrody
    ?Najlepszy silnik/przyklad (CA 2017)
    ?Najlepszy silnik/przyklad (CA 2014)
    ?Najlepszy przyklad/silnik/artykul (CA 2013)
    ?Najlepszy silnik (CA 2010)
    ?Najbardziej pomocny uzytkownik (Tymony 2009)
    ?Najbardziej pomocny uzytkownik (Tymony 2008)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Użytkownik Godot
    Tak

O mnie

Edytowalne przez adminów

  • Szpan Bot

Ostatnie wizyty

81 652 wyświetleń profilu

Osiągnięcia PsichiX

Madman

Madman (13/13)

80

Reputacja

  1. nie ma. poza tym, nie wiem, czy w ogole oplacalnym jest utrzymywanie wsparcia dla wymarlej architektury prockow.
  2. 0.5 sekundy to bardzo duzy lag. gnyska sugestia najdokladniejsza jest.
  3. Talent nie istnieje - wszyscy jestesmy rzemieslnikami, a ja licze na postepy!
  4. Podbij głośność wokalu i podbij basy, a początek powinieneś śpiewać mniej nosem, a więcej gardłem, co pół minuty później zrobiłeś. jest fajnie, dupy nei urywa, ale jest potencjał.
  5. PsichiX

    BMO project

    Założyć projekt na githubie, wybrać dogodną Ci licencję (MIT zakłada, że każdy może zrobić z projektem co chce, GPL nakłada pewne restrykcje używania - generalnie lepiej, jak przeczytasz zasady obu i zmodyfikujesz licencję tak, żeby nikt nie mógł wziąć projektu i sprzedać jak swoje, tyle że Ty też nie powinieneś czerpać z tego projektu profitów, jeśli chcesz aby ktoś pomagał). Publikujesz i na grupach gamedevowych oferujesz, że masz projekt i każdy może się dołączyć do produkcji, zapewniasz że gra będzie darmowa, że chcesz pomocy bo sam nie dasz rady skończyć. nie gwarantuje, że ktoś od razu się odezwie, zależy to od stanu projektu, kodu, assetów. Pisz tylko konkrety, kto jest potrzebny i do czego. Tylko konkrety.
  6. PsichiX

    BMO project

    największe szanse na rozwój w takim wypadku będzie miało jako projekt Open Source. Serio.
  7. A ja moge opowiedziec cos o tym, jak sie toczy zycie na tej wsi, gdy siedzisz grube lata w branzy it/growej (glownie Krakow) i jak sie w niej utrzymac zwlaszcza na poczatku, co najpewniej zjebiesz po drodze i jak nie umrzyc z glodu - o ile kogos to zainteresuje, gdy juz skonczycie temat "czemu nie wyszlo" : D
  8. co do robienia gier na vite, pare lat temu jak bawilem sie konsolka, znalazlem toolchain od playstation wraz z IDE i emulatorem, w ktorym mozna bylo zakodowac (chyba nawet w c#) aplikacje na nia. Wtedy PS udostepnialo swoje SDK, ale nie widze go teraz, tylko jakas wersja homebrew: https://vitasdk.org/ EDIT: To nazywalo sie albo PlayStation Mobile, albo PlayStation Studio/Suite
  9. ale szukasz gier, czy materiałów na temat, jak takie robić?
  10. tak jak mowilem: projekt jest niekompatybilny z v3 i wymaga calkowitego przepisania.
  11. Projekt jest zrobiony na v2, a te nie sa kompatybilne - musisz recznie importowac assety i skrypty.
  12. to zawsze moga uzyc MMF. ten sam poziom zenady. i pomyslec, ze niegdys wspanialy tool, dzis jego poziom jest beznadziejny.
  13. czy gms czasem nie ma ide na ubuntu? ja by na miejscu tworcow enigmy poszedl do yoyo po deal, zeby tworcy enigmy stali sie czescia zespolu yoyo i usprawnili/zrobili pozadniej wersje uniksowa. za normalne poeniadze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...