Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Uzjel

      GMClan wrócił!   12.08.2017

      GMClan.org już działa, więc jeżeli ktoś wchodził przez adres forum.gmclan.org to może już wrócić do starych zwyczajów. Jeżeli strona wam się nie wyświetla to wyczyście cache i ciasteczka.
    • gnysek

      Świętujemy urodziny GMCLANu ?   16.08.2017

      Wypowiedzcie się! http://forum.gmclan.org/index.php?/topic/34002-15-lat-gmclanu-świętujemy  

ΨΧΞ

Użytkownicy
  • Zawartość

    5829
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O ΨΧΞ

  • Tytuł
    Szpan Bot
  • Urodziny 20.09.1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.psichix.io

Previous Fields

  • GG
    5745342
  • Nagrody
    Najlepszy silnik/przyklad (CA 2014) Najlepszy przyklad/silnik/artykul (CA 2013) Najlepszy silnik (CA 2010) Najbardziej pomocny uzytkownik (Tymony 2009) Najbardziej pomocny uzytkownik (Tymony 2008)
  • last.fm
    PsichiX
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Tak

Profile Fields

  • Skąd
    z bagien
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

69343 wyświetleń profilu
  1. Draw, nachodzenie na siebie klatek.

    cholera, GMS mial byc lepszy, mieli poprawic jezyk, a podstatowy mindfuck pozostawili xD
  2. Draw, nachodzenie na siebie klatek.

    to jeszcze nie rozwiązanie problemu, ale tu jest totalny błąd, tj. ten warunek: GML if ( ammo_wmagazynku[ bron[ active ]] > 0 or ammo_zapasowe[ bron[ active ]] > 0 and shoot=false ) można skrócić do: GML if ( ammo_wmagazynku[ bron[ active ]] > 0) teraz pytanie-zagadka: dlaczego? :> EDIT: chwiiilaaaa! :o dlaczego Ty tam przypisujesz false do shoot, miast porównać go z false? O.o
  3. Jest to pełny projekt gry. Po ściągnięciu można odpalić w Godocie i zacząć ogarniać, jak tworzy się gry w Godocie. Wbrew pozorom Godot nie ustępuje GMowi - śmiałbym rzec nawet, że jego podejście jest nowocześniejsze, bliższe Unity :)
  4. Wrzucam źródła projektu zrobionego w około 16 godzin podczas Palace Game Jam 2017 - prosty endless runner, w którym musimy unikać przeszkód. Sterowanie klawiaturą: WSAD - sterowanie ESC - wyjście z gry SPACE - restart po przegranej Sterowanie padem do PS4: Lewa oś - sterowanie Kółko - wyjście z gry Krzyżyk - restart po przegranej https://github.com/Primaveraa/mad-hornet-homecoming Programowała członkini zespołu, którą uczę, zaś ja tylko pomagałem. Gierka będzie rozwijana, więc będzie można z czasem nauczyć się ze źródeł więcej :D
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    owszem, jest
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Początki renderowania grafiki dla mojego systemu do konsolki, ktora buduje :3 - raspberrypi3 - touchscreen - arch - framebuffery (pisze serwer grafiki, omijam X i reszte)
  7. [ASM] argumenty rutyn

    tak, argumenty przekazuje sie do procedury przez stos. tylko pamietaj, ze wazna jest konwencja. najpopularniejsze: CDECL i STDCALL. roznia sie one tym, kto zajmuje sie sprzataniem stosu, ale obie wrzucaja na stos w kolejnosci od ostatneigo do pierwszego argumentu. obczaj sobie te konwencje tu: https://en.wikipedia.org/wiki/X86_calling_conventions
  8. Kolizje w fizyce gmowej

    1. tylko większa maska; 2. po przejrzeniu dokumentacji stwierdzam, że nie masz możliwości na zmianę zachowania reagowania fizyki (normalnie box2d pozwala na dodanie callbacka, w którym możesz dokonywać jakiejś walidacji kontaktu i dopiero ten callback decyduje, czy kontakt faktycznie nastąpił).
  9. Nasze strony

    Świetnie <3 to wracam pisać kolejną część tutka :D
  10. Nasze strony

    Sory za double posta - poprawiłem znowu responsywność, plus belka górna już nie jest przytwierdzona do ekranu :) Poprosiłbym o test na mobilkach: http://psichix.io
  11. Nasze strony

    sprawdźcie teraz na iOSach - miałem błąd z brakiem wsparcia dla fetcha na safari, dodałem polyfill i na symulatorze ruszyło. @Nikas, @Wojo: tym bloiem testuje dwie rzeczy: jak zachowuje się serwer, oraz jak dobrze działa UI reactowe na urządzeniach - dlatego całkiem od zera, że robię od zera serwis online do mojej aktualnej gry Garage Bots i blog jak blog, może failnąć, ale serwer i serwis gry muszą działać poprawnie cały czas, bez fuckupu.
  12. Nasze strony

    poprawiłem stronę - belka górna została, ale dolnej ikony wsadziłem do górnej, dodatkowo dodałem responsywność, naprawiając tym samym błąd na iOSach
  13. Nasze strony

    Na jakiej zasadzie jest to "podróba xenona"?
  14. Nasze strony

    PsichiX.IO Stworzyłem (prawie) od zera system bloga, gdzie będę zamieszczał różne informacje, głównie tutoriale oraz artykuły o tym, czego się nauczyłem i nad czym pracuję. Testuję jeszcze zachowanie na mobilach, więc byłbym rad jak byście sprawdzili jak zachowuje się strona na Waszych smartfonach/tabletach - dotychczas dostałem info, że na iOS są problemy z wyświetlaniem, a że nie posiadam żadnego iOSowego urządzenia, muszę polegać na info od userów.
  15. Ręka podążająca za kursorem. Kości?

    IK to nie jest prosty temat, więc lepiej IMO, jeśli będzie trzymał się opcji z fizyką. Ale jakby OP jednak chciał się zagłębić, podrzucam dokument o tym jak to liczyć: http://math.ucsd.edu/%7Esbuss/ResearchWeb/...ds/iksurvey.pdf
×