Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Uzjel

      GMClan wrócił!   12.08.2017

      GMClan.org już działa, więc jeżeli ktoś wchodził przez adres forum.gmclan.org to może już wrócić do starych zwyczajów. Jeżeli strona wam się nie wyświetla to wyczyście cache i ciasteczka.
    • gnysek

      Świętujemy urodziny GMCLANu ?   16.08.2017

      Wypowiedzcie się! http://forum.gmclan.org/index.php?/topic/34002-15-lat-gmclanu-świętujemy  

kalinowski

Użytkownicy
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O kalinowski

  • Tytuł
    Chicken
  • Urodziny 20.07.1992

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Płeć
    Male
  1. Knights and Monsters PEŁNA WERSJA

    Kiedy rzucam toporami i próbuję się odwrócić, albo iść w drugim kierunku, postać nie zawsze reaguje. Czasem biegnie tyłem. Jest to szczególnie upierdliwe przy walce z bossem. Poza tym wszystko gra. Podoba mi się poziom trudności i pomysł, żeby grać Tym Złym, który do przetrwania potrzebuje śmieciowego jedzenia i piwa również w dziesiątkę.
  2. Knights and Monsters PEŁNA WERSJA

    Wymiękam już przy trzecim poziomie... ale podoba mi się.
  3. A jeśli nie chcesz pisać kodu z palca, możesz użyć np. Clickteam Fusion, czyli programu konkurencyjnego dla Game Makera. Przy jego pomocy możesz stworzyć takie okienko w pięć minut (a ustawienia zapisać w INI)
  4. Galeria Grafik

    1. Jeśli poddajesz coś krytyce to naucz się ją przyjmować. 2. Co to ma niby do rzeczy?
  5. "Poszarpany" sprite postaci w przy obracaniu

    Niestety, takie są uroki grafiki rastrowej. Śmiało zwiększaj rozdzielczość sprite'ów aż do uzyskania zadowalających efektów przy ich obracaniu. I jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś - odznacz opcję interpolate colors between pixels.
  6. Galeria Grafik

    Wydaje mi się, że szachownica pancerna jest obrócona o 45 stopni. Moim zdaniem powinieneś zwrócić uwagę na to co zauważył I am vader, czyli brak spójności w stosowaniu konturu.
  7. Jedyne co na razie przychodzi mi do głowy to stworzenie takiego okienka od zera, potraktowanie go jako room0, każdego przycisku, radio, checkboxa, czy listy wyboru jako obiektu.
  8. Sir Runalot

    To bug, którego jeszcze nie naprawiłem, wystarczy wcisnąć X i po dwóch sekundach gra się rozpocznie. Co do sterowania - pewnie masz rację. Zmienię to, chyba że znajdę jakieś sensowne wytłumaczenie na dodatkowe utrudnianie rozgrywki.
  9. Sir Runalot

    Dzięki za propozycję, Gibki Kaktusie. Jeśli ją rozwinę to na pewno się odezwę.
  10. Sir Runalot

    Dzięki za miłe słowa. Zastanowię się nad jej rozbudowaniem i konwersją. Na razie zniechęca mnie tylko cena modułu eksportującego do androida.
  11. Sir Runalot

    Tytuł: Sir Runalot Gatunek: Side scroller Opis: Moja pierwsza, bardzo mała gierka. Jesteś małym rycerzem, którego celem jest przebiec przez loch pełen okropieństw prosto w ramiona swojej ukochanej. Zawiera: nagie piersi, siekanie mieczem, dwa alternatywne zakończenia i rytmiczne disco. Uwaga: może powodować frustrację u graczy o niskim poziomie umiejętności. Download: klik! klik! klik! Rozmiar pliku: 2 MB Autorzy: Programowanie, Grafika i Muzyka: Karol Kalinowski Screeny:
  12. Couple of Guns

    Tytuł: Couple of Guns Gatunek: lokalny multiplayer/gra akcji Opis: Gra w której możesz legalnie spuścić łomot swojemu chłopakowi (albo dziewczynie). Akcja jest bardzo szybka, pociski śmigają nad głowami, nadaje się do krótkich i nieco dłuższych sesji. Na razie dostępna jest tylko jedna arena ale jeśli gra przypadnie wam do gustu zaprojektuję kolejne, dodam obsługę gamepada, w planach mam także tryb kooperacyjny. Gra została stworzona w ramach Love Jamu i z okazji zbliżających się Walentynek. Download: klik! klik! klik! Rozmiar pliku: 4 MB Autorzy: Programowanie i Grafika: Karol Kalinowski Screeny: [/size]
×