Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Uzjel

      GMClan wrócił!   12.08.2017

      GMClan.org już działa, więc jeżeli ktoś wchodził przez adres forum.gmclan.org to może już wrócić do starych zwyczajów. Jeżeli strona wam się nie wyświetla to wyczyście cache i ciasteczka.
    • gnysek

      Świętujemy urodziny GMCLANu ?   16.08.2017

      Wypowiedzcie się! http://forum.gmclan.org/index.php?/topic/34002-15-lat-gmclanu-świętujemy  

mroczas

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O mroczas

  • Tytuł
    Chicken

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie
  1. Cześć, mam taki pomysł, żeby mój obiekt poruszał się względem położenia kursora na ekranie. Czyli zawsze 'W' idzie do kursora a 'S' od kursora, i to mi wyszło. GML image_angle = point_direction(x, y, mouse_x, mouse_y); if keyboard_check(ord('W')) { mp_potential_step(mouse_x, mouse_y, 10, true); } if keyboard_check(ord('S')) { mp_potential_step(mouse_x, mouse_y, -10, true); } A teraz chciałem zrobić aby po wciśnięciu 'A' obchodził kursor zgodnie ze wskazówkami zegara nie zmniejszając odległości "strejfował". I analogicznie wciskając 'D' szedł odwrotnie do wskazówek zegara. Jakieś pomysły? Bo przyznaje się, że przekopuję internet od 14 i nie mam pojęcia jak to zrobić. Pozdrawiam Mroczas.
×