Skocz do zawartości

Temporal333

Użytkownicy
  • Zawartość

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Temporal333

  • Tytuł
    Chicken
  1. Temporal - własna twórczość

    Tym razem coś bardziej spokojnego i popowego, czyli ten pierwszy kawałek:
  2. Pewna wpływowa osoba namówiła mnie do tego bym zaprzestał coverowania, a zaczął tworzyć własne rzeczy. Na razie skomponowałem 2 i 3/4 kawałka, więc pochwalę się tym drugim kawałkiem: W przyszłości mam zamiar tu wrzucać kolejne twory. Z reguły ma to być muza pod wokal, a ze śpiewać nie umiem, to będą tylko "gołe" podkłady. W planach mam też zamiar nagrać kiedyś jakiegoś takiego bardziej krwistego instrumentala, gdzie instrumenty będą "śpiewać" a wokalista nie będzie potrzebny.
  3. Czasami raz do roku wezmę gitarę do ręki i udaję że umiem grać :P https://soundcloud.com/temporal333/wake-up-...trumental-cover
  4. Galeria Grafik

    Dziwna stylizacja, taki se prosty domek, zero cieniowania i semi-realistyczny dym. Trochę się to ze sobą gryzie. Brak konsekwencji.
  5. Galeria Grafik

    To teraz czas podmalować tę color mape.
  6. Sir Runalot

    Dlaczego jak po przegranej wciskam x, to gra sie nie zaczyna? Samo sterowanie jest troszke niewygodne, atak i bieganie pod jednym przyciskiem? Gra juz bez tego jest mocna hardkorowa. Na plus fajna grafa i muzyczka.
  7. Warlocks: God Slayers

    Jeśli nie robi się animacji szkieletowej, tylko zrobi się cała animację z "ręki" to taki styl może bardzo dobrze wyglądać. Oczywiście taka metoda jest trochę czasochłonna a co za tym idzie kosztowna, więc w sumie się nie dziwie z takiej a nie innej decyzji.
  8. Ocult

    Nie wiem czy gra nadal powstaje, ale i tak napiszę parę słów. Przydałyby się w grze jakieś dźwięki, jakiś odgłos w przypadku użycia karty itd. Muzyka pomimo że nie najgorsze to chyba średnio pasuje do takiej gry. Przydało by się coś bardziej powolnego, by człowiek mógł się skupić. Bez jakiegoś tryby samouczka to będzie ciężko kogoś przyciągnąć do gry. Jako były fan karcianek tutaj się jednak nieodnalazłe, nie wiem jakie są zasady gry, co dana karta robi itp itd.
  9. Warlocks: God Slayers

    Fajne te graficzki. Szkoda że w samej grze nie będzie takiej stylówy jak na konceptach :(
  10. Galeria Grafik

    Przyznaję Ci rację bo nigdy nie negowałem tego, że gry dla dzieci robią dorośli. Niczego się nie naćpałem, po prostu nie zrozumiałeś chyba mojej wcześniejszej wypowiedzi. Wcześniej tylko nawiązałem do hipokryzji jednego użytkownika, który chciał pokazać jak bardzo jest męski i według swojej pokrętnej logiki nie tylko pojechał po mnie, ale i po własnej osobie. Żeby było jasne, z nikogo się nie naśmiewam a już tym bardziej z twórców gier.
  11. Mira

    Lubię przygodówki, ale czy to w ogóle jest gra przygodowa? Zagrałem w demo i odniosłem wrażenie, że biorę udział w interaktywnym opowiadaniu niż w klasycznej grze przygodowej. Nie ma żadnych wyzwań, nie muszę główkować jak poprowadzić dialog, gdzie kliknąć, jakiego przedmiotu w danym miejscu użyć itd, za to klikam by przewijać tekst i biernie oglądać kolejne wydarzenia, od taki samograj. Nie zrozum mnie źle, grafika i muzyka tworzą super klimat i aż chce się poznać dalsze losy bohaterki i dalszy rozwój akcji, ale jakoś brakuje w tym wszystkim wyzwania. Nawet jak na demo powinno tutaj być trochę czegoś więcej.
  12. Knights and Monsters demo

    To kiedy premiera?
  13. Galeria Grafik

    No spytaj się Nikasa. Zrobisz pod publikę grafikę kuca, mało męskie, bądź gościem siedzącym przed kompem i rób gry o śmiesznym ludziku w kapeluszu, tak bardzo męskie xD Hipokryzja niektórych naprawdę rozwala. Wiadomo że twory dla dzieci są robione przez dorosłych, ale niektórzy tego jeszcze pojąć nie mogą. Ktoś tu chyba nie rozumie jak działa świat i pieniądz.
  14. Knights and Monsters demo

    Najpierw pobrałem grę a później przeczytałem opis xD Odpalam sobie i myślę Adventure Island :D Fajna grafa i sprawny gameplay. Jak już ktoś wcześniej wspomniał, fxy są irytujące, a podczas umierania moje uszy zaczynają krwawić. Pierwsze plansze mogły by być troszkę łatwiejsze. Taki odpowiednio rosnący poziom trudności, a to co jest w demi wygląda jakby było ze środka gry. "Poziom trudności z dema zaczyna się gdzieś za połową" - oki xD to wszystko tłumaczy :) fajny projekt, czekam na kolejne newsy
  15. Take It Slow

    Lubię takie gierki, ale chyba poziom trudności trochę za wysoko ustawiony. Gra powinna się wolniej rozkręcać, a tutaj juz pierwsze plansze wystawiają gracza na próbę. Przydałby się też jakieś urozmaicenie w samym soundtracku. Nie wiem co więcej napisać, mi się gierka podoba.
×