Skocz do zawartości

Freezer

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Freezer

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Zrobiłem tak i ciągle się nie obraca :/
  2. W draw nic nie mam, mogę podrzucić info o obj_bullet1, jeżeli to coś pomoże. GML Information about object: obj_bullet1 Sprite: spr_bullet Solid: false Visible: true Depth: 0 Persistent: false Parent: Children: Mask: Physics Start Awake: true Is Kinematic: false Is Sensor: true Density: 0.1 Restitution: 0 Group: 0 Linear Damping: 0 Angular Damping: 0 Friction: 0 Shape: Polygon Points: (0, 2) (8, 2) (10, 4) (8, 8) (0, 8) Create Event: execute code: ///Inicjalizacja //move_towards_point(mouse_x, mouse_y, 10); dir = point_direction(obj_player.x,obj_player.y,mouse_x,mouse_y); phy_speed_x = lengthdir_x(10,dir); phy_speed_y = lengthdir_y(10,dir); damage = obj_player_stats.attack+2; creator = noone; fire_rate = 10; phy_bullet = true; Alarm Event for alarm 0: execute code: instance_destroy(); Step Event: execute code: image_angle = point_direction(obj_player.x, obj_player.y, mouse_x, mouse_y); if(distance_to_object(obj_player) > 200){ instance_destroy(); } Collision Event with object obj_wall: execute code: /// niszczenie pocisku po uderzeniu instance_destroy(); Collision Event with object obj_lifeform_parent: execute code: /// Obrazenia w wszystkie formy zycia if (other.id != creator) { other.hp -= damage; // instance_destroy(); alarm[0] = 1; } Collision Event with object obj_door: execute code: instance_destroy();
  3. Mam pewien problem z funkcją image_angle, nie wiem co robię źle, ale kod ten nie działa poprawnie i nie przekręca mi w ogóle sprite'a. Przechodząc do sedna, mam sprite gdzie narysowany jest pocisk i object do tego, który odpowiada za obrażenia, niszczenie pocisku etc. Z tego co się orientowałem i co w sumie wcześniej działało w obj_bullet powinienem dodać "image_angle = point_direction(obj_player.x, obj_player.y, mouse_x, mouse_y)", nawet jeżeli według mojego rozumowania kod ten był zły, to powinien w jakikolwiek sposób obrócić sprite, a tak się nie dzieje. Myślałem, że błąd jest w umiejscowieniu tego kodu, ale nieważne jest czy dam go w create, czy step to i tak nie działa. W razie pytań w jaki sposób tworzę obj_bullet zamieszczam kod ze swojego skryptu: GML if (gun_key && number_of_gun > -1 && obj_player_stats.gun[number_of_gun] == true && obj_player_stats.ammo[number_of_gun] > 0 && !shooting){ switch(number_of_gun){ case 0: var bullet = instance_create(x, y, obj_bullet1); bullet.creator = id; alarm[1] = obj_bullet1.fire_rate; obj_player_stats.ammo[0] -= 1; shooting = true; break; Z samym ifem chyba problemów nie ma, bo wszystko ładnie działa tak jak powinno. W sumie to jedyną rzeczą która nie działa jest to obracanie :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...