Skocz do zawartości

Badu The Sheep

Użytkownicy
  • Zawartość

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Badu The Sheep

  • Tytuł
    Smart Newbie
  • Urodziny 02/13/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://baduthesheep.blogpost.co.uk

Previous Fields

  • Team
    Badu The Sheep
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Wielka Brytania
  • Płeć
    Male
  • Interests
    Programowanie, handel i marketing, gry retro, książki, kolarstwo długodystansowe.
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ja znów wróciłem do REM Engine, paleta oryginalna z C64, poruszanie WSAD i... obecnie tyle. Co do lew_leo to faktycznie wariant z postacią jest lepszy. Tamten manekin wyszedł Ci bardzo Cycaty..
  2. Kursy tworzenia gier na silniku Game Maker 8.

    6-7 lat temu, jak bym regularnie wydawał kursy, obecnie miałbym dużo subskrybentów. Teraz wiem, że się spóźniłem. Trudno, trzeba będzie zająć się czymś innym... Dziękuje wszystkim za możliwość bycia w społeczności gmcan.org.
  3. Kursy tworzenia gier na silniku Game Maker 8.

    Yep, robiło się 6-7 lat temu? Jak dobrze pamiętam. Jako Mr. Oink. Myślę nad powrotem do tworzenia tych kursów, tylko czy to ma jeszcze sens?
  4. Witojcie, chciałbym się zapytać, czy obecnie jest jakiekolwiek zapotrzebowanie na kursy tworzenia gier, lecz na Game Makera z serii 8? Wiem, że większość osób pracuje na GM Studio.
  5. Seb Laciok and Capitan from Sea Eye

    Ja pracuje w studiu muzycznym i używamy programu Cubase. Widziałem wtyczkę o nazwie free retro chipset. http://www.vst4free.com/free_vst.php?id=1105 Aby muzyka była ciekawsza, mogę powołać się na moduł sid2sid który dawał aż 6 kanałów zamiast 2...
  6. Seb Laciok and Capitan from Sea Eye

    Głowy nie urywa - ale jakiś postęp jest. Pytanie do starych wyjadaczy: Muzyka z Commodore C64? Jak ją zrobić? Cubase/fruityloop + pluginy? Czy jakiś inny program?
  7. 8-bitowo brzmiące melodyjki własnej twórczości

    Hmm, ciekawe. Ja używam Cubase 8 + beeeper plugin. 3 kanały i jazda :-) Aczkowiek, nie mam się czym pochwalić :-(
  8. Seb Laciok and Capitan from Sea Eye

    To może użyć palety kolorów z C=64, tam ich jest aż 16 z rozdzielczością 320 na 200? (tryb HiRes). W sumie macie rację, bo ten zielony na dłuższą metę by wszystkich wykończył łącznie ze mną... Co do Woja, XYZ trochę racji ma, taki tryb był dostępny na Commodore Pet i jakieś tam gry były wydane... Ale czy to do oldschool klasyfikować? Wracając do tematu, zwiększę paletę do 16 kolorów z ComoZłoma i wstawię PrintScreena, Zobaczymy co z tego będzie...
  9. Seb Laciok and Capitan from Sea Eye

    Jak za starych dosowych gier? Nie wiem czy bym podołał takiemu wyzwaniu... Gdybym pisał grę w TurboPascalu, to czemu nie. Dlatego myślę nad CGA i tą skromną paletą kolorów. W sumie to jest ich 8, 2 tryby po 4 kolory, z tego co pamiętam....
  10. Seb Laciok and Capitan from Sea Eye

    Cóż, mój angielski nie jest "absoluty briliant", ponieważ kończę dopiero level A2 :P. Tak więc spokojnie, błędy i literówki będą poprawione. Zastanawiam się tylko, czy nie zastosować palety kolorów z standardu CGA (biały czarny turkusowy fioletowy)?
  11. Tytuł: Seb Laciok and Capitan from Sea Eye Gatunek: Przygodowa w stylu C64 Opis: Fabuła gry będzie opowiadała o przygodach S.Lacioka według opowiadań Anny Gabrieli (mojej dobrej znajomej). Będziemy sterować naszym głównym bohaterem S.Laciok w starym stylu, rodem Ultima IV. Celem gry, będzie przejście wszystkich wątków fabularnych i dotarcie do Kapitana z Morskiego Oka. Gra będzie w całości po angielsku. Spolszczenia nie przewiduje. Gra jest na etapie tworzenia silnika, ale widzę w niej duży potencjał. Autorzy: Programowanie: Badu The Sheep Fabuła: Anna Gabriela Grafika: Badu The Sheep Muzyka: Badu The Sheep Screeny: NEW! Po małej przerwie, udało mi się zaadoptować paletę kolorów od Commodore C64. Wygląda oldschollowo :D
  12. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Gra wzorowana na GT Advance, czyli Mode7 + 60fps. Gra działa dobrze nawet na słabym sprzęcie. -mapa 1024x1024 - jedno auto do wyboru z możliwością zmiany koloru - 7 przeciwników (obecnie jeżdżą jednym modelem w różnych kolorach)
  13. zmiana koloru tła po przez skrypt

    Nie potrzebnie kombinowałem. wystarczyło użyć: GML background_color=c_blue; i po problemie. Temat zamknięty!
  14. Tak jak w temacie, chcę zmienić kolor tła pokoju "room_test" po wciśnięciu klawisza "A" W obiekcie "obj_room_test" w sekcji "DRAW" wpisałem: GML if (keyboard_check(ord('A'))) {room_set_background_color(room_test,c_blue,true);} "room_test" posiada tylko obiekt "obj_room_test". co jest źle?
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Yep. kiedyś prowadziłem kanał jako Mr.Oink, a jeszcze wcześniej jako kozumel1990. Threef ta animacja poniżej to twój projekt, czy aluzja do mojego posta z grą?
×