Skocz do zawartości

Victis

Użytkownicy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Victis

  • Urodziny 05.04.1994

O mnie

Osiągnięcia Victis

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. @Adriann Zgadzam się w 100%. @Shil Nie odebrałem tego jako opierniczania. Po to wrzucam grę na forum, by pewne rzeczy zostały wytknięte. ;) Wychodzę z założenia, że lepiej by były to osoby, które się znają, które mogą na mnie wpłynąć, aniżeli potem miałbym obrywać od ewentualnych graczy. Co prawda, feralna fosa nie została poprawiona, to jednak trochę poprawiłem graficznie "obóz", którego gracz ma obronić. :)
  2. @Michalkos75 Dzięki. Ciągle się uczę przy kolejnych projektach. Mam nadzieję, że każdy kolejny projekt będzie lepszy. @lew_leo Tak namiot jest z heroes 3. Wzięło się to z tego, że na początku projektu nie miałem modeli i na pałę wstawiłem spritesheety z heroes. O ile pozostałe podmieniłem na te zakupione, lub te które można używać za free, to owy namiot pozostał. Po prostu świetnie mi się komponował, a niczego podobnego nie miałem pod ręką. @Ignatus Część grafiki wyszło spod moich rąk, ale nie ukrywam, że asset store został przez mnie przeszukany wzdłuż i wszerz poszukując najlepiej darmowych, a w ostateczności możliwie najtańszych grafik, które będą pasować. Ku mojej uciesze następny projekt będzie kilkuosobowy, co pozwoli na uniknięcie takich fakapów. :)
  3. Aktualizacja jest już dostępna. Z nowych rzeczy: -przy użyciu bonusu na zniżkę cen następuje zniżka o 10% aktualnej ceny postaci, a nie o 10 monet tak jak było poprzednio - wymusza to konieczność używania też pozostałych bonusów -raz zaznaczoną postać można ustawiać na mapie wielokrotnie - nie tak jak poprzednio, gdy każdorazowo postać trzeba było wybierać przed jej postawieniem na mapę -skrzynie, z których można później zbierać bonusy niepodniesione znikają po 5 sekundach - ma to zmusić gracza do uważnej rozgrywki -po wygranym poziomie pojawia się przycisk "next level", który automatycznie przenosi nas na kolejną planszę - poprzednio trzeba było się cofać do menu i ręcznie wybierać poziom, który chcemy rozegrać -jednostki na każdym kolejnym poziomie poruszają się z większą prędkością, co wymusza używanie zebranych bonusów i zrewidowanie strategii obranych w poprzednich poziomach -w przypadku braku zamku pojawia się wioska, której trzeba bronić - nie ma pustego pola, jak to było poprzednio
  4. Weszła nowa aktualizacja dodająca każdej postaci jej własny pasek hp, by gracz miał pewność kiedy najlepiej użyć bonusu + krótko tutorial przy pierwszej grze + poprawa drobnych błędów.
  5. Cały projekt jest jednoosobowy. Nie jestem grafikiem, wiec niestety jedne elementy wyszły lepiej, inne słabiej. :D
  6. Tytuł: Castle Defender Gatunek: Strategia Opis: Gra bazuje na schemacie tower defense. Gracz rozbudowuje zamek, oraz lokuje jednostki tak, by nadciągający przeciwnicy nie wdarli się siedzib ludzkich. >> PEŁNY OPIS << Download: Pobierz Rozmiar pliku: 63MB Autorzy: Ja :)
  7. exp -> to tylko do użytku "wewnętrznego", nie zamierzam tego puszczać nigdzie dalej ;) zbudować Ci wersję 32bitową?
  8. Akurat czas pisania gry to ledwie 3 dni + 1 dzień na poprawę znalezionych bugów. Dużo uwarunkowań zostało narzucone z góry. W przyszłym miesiącu może rozwinę grę bardziej, do końca czerwca chyba nie znajdę czasu. Chociaż nie wiem czy nie zajmę się czymś "czego jeszcze nie było". :) Dzięki za konstruktywną opinię!
  9. Tytuł: Space Invaders Gatunek: Zręcznościowa Opis: Jaki jest koń każdy widzi ;) Download: KLIK Rozmiar pliku: 33MB Autorzy: Ja Screeny:
  10. Gra została zaktualizowana. Główna nowość to możliwość połączenia gry z kontem google+, a co się z tym wiąże możliwość zapisywania zdobytych punktów na listę wyników i możliwość podglądania jak radzą sobie inni gracze. Dodałem też nowe poziomy i poprawiłem kilka małych bugów.
  11. Wczoraj w nocy weszła aktualizacja, poprawiająca wszystkie dotychczas odnalezione bugi + małe usprawnienie w zarządzaniu muzyką.
  12. @Threef : No ja tego za Ciebie, nie napisałem. :) @blaZe : Z tym akurat było mało roboty, najgorsze jest dopasowanie do wielu modeli telefonów. Niestety już wiem, że to zawaliłem w tym projekcie. Następny będzie lepszy. :)
  13. Tytuł: Block Breaker Gatunek: Zręcznościowe Opis:Gra aktualnie posiada 16 leveli (pewnie pojawi się więcej), niszczyć trzeba klocki różnego kształtu, co wpływa na sposób odbijania się piłki (prostokąty, trójkąty, okręgi). Klocki są podzielone na typy : niezniszczalne widzialne, niezniszczalne niewidzialne oraz zniszczalne, a te z kolei dzielimy na zniszczalne po jednym, dwóch lub trzech uderzeniach. Dodatkowo gra zawiera bonusy, które co jakiś czas sypią się z uderzanych przez nas klocków. Szansa na wypadnięcie bonusu wynosi 10% przy każdym uderzeniu. Gra posiada następujące bonusy:: - bonusy punktowe (5 bonusów) - podwojenie piłek (przy czym trzeba śledzić piłkę oryginalną, z racji tego, że kopia może nam spaść bez konsekwencji, gdy spadnie oryginał tracisz życie) - piłka staje się tymczasowo niewidzialna - "ognista kula", która niszczy każdy bloczek jednym uderzeniem (nawet te niezniszczalne dla normalnej piłki) - extra życie - utrata życia - deska staje się większa - deska staje się mniejsza - natychmiastowe ukończenie poziomu Grę można w każdym momencie zatrzymać klikając 2 razy w ekran. Sterowanie: Dotyk ekranu Download: https://play.google.com/store/apps/details?...Qhoros.Arkanoid Rozmiar pliku: >22M Autorzy: Programowanie: Ja Fabuła: Ja Grafika: Darmowy plik assetów w znaczniej mierze przeze mnie dostosowany do moich potrzeb Muzyka: darmowa muzyka z internetu Krótki gameplay: Screeny:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...