Skocz do zawartości

Penguin

Użytkownicy
  • Zawartość

    200
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Penguin w Rankingu w dniu 8 Kwiecień

Penguin posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

10 Dobry człowiek

O Penguin

  • Tytuł
    Major User
  • Urodziny 04/03/2006

Contact Methods

  • Website URL
    http://forum.gmclan.org/index.php?showuser=10010

Previous Fields

  • Team
    Jestem bezrobotny :P
  • Steam
    Launcher_Penguin
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Położenie znane
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Interests
    Kobiety

Ostatnie wizyty

9304 wyświetleń profilu
  1. Temat zbiorczy na drobnostki

    Witam, vspeed to jest prędkość pionowa, co nie? Mam tutaj kod, jest bardzo prosty, jestem na tyle głupi, aby nie zrozumieć, dlaczego jeżeli używam if i not, to vspeed reaguje tylko wtedy, gdy przemieszcza się w dół, dlaczego?! Tutaj przykład: if not vspeed = 0 sprite_index = s_Player_Jump; Za odpowiedzi serdeczne dzięki
  2. GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja

    Jak ja się teraz śmieję, jaki ja byłem głupi xD
  3. Mega Mountain: The Return

    Mi też
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Dzięki I to jest jak na razie szkic, więc wiadomo
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ja pracuję nad tym:
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ja rysuję mariana 3D: https://skfb.ly/6xMKv EDIT: Jak by coś, to nie jest skończona wersja EDIT1: Kiedy patrzę na inne prace na tamtej stronie, to próbuję usunąć ten post xD
  7. [C#] Kolejny błędny kod

    Dzięki, dość dużo mam problemów z tymi średnikami, a ja zawsze nie mogę ich dostrzec. Dzięki @ZukleGugle
  8. [C#] Kolejny błędny kod

    Witam, mam znowu problem z kodem. Unity wywala mi błąd "Primary constructor body is not allowed", nie rozumiem, o co chodzi, nawet po walnięciu do tłumacza Google'a. Proszę o szybką pomoc i jeżeli to możliwe, podać rozwiązanie, co zrobić, by wszystko działało. Za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziękuję. A tutaj kod, jeżeli jest potrzebny, w którym mi wywala ten błąd: using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; public class SphereController : MonoBehaviour { int layer = 0; Rigidbody rigidbody; void Start(); { rigidbody = transform.GetComponent<Rigidbody>(); } void Update() { changeLayer(); changePosition(); } void changeLayer { if (Input.GetKey(KeyCode.UpArrow)) { layer = 1; } if (Input.GetKey(KeyCode.DownArrow)) { layer = 0; } float delta = Rigidbody.position.z = (LayerMask * 2f - 2f); Vector3 velocity = rigidbody.velocity; velocity.z = delta * 3f; rigidbody.velocity = velocity; } void changePosition; } void changeLayer; Vector3 direction = Vector3.zero; if (Input.GetKey(KeyCode.LeftArrow)) { direction = Vector3.forward; } if (Input.GetKey(KeyCode.RightArrow)) { direction = -Vector3.forward; } rigidbody.AddTorque(direction* 25f);
  9. [C#] Błędny kod

    Temat do zamknięcia
  10. [C#] Błędny kod

    Aha, no tak, dzięki
  11. [C#] Błędny kod

    Witam, od pewnego czasu uczę się programować w C# i wpadłem na pewien problem. Z niewiadomego powodu kod jest zły, i wywala mi błąd: Unexpected symbol `Rigidbody'. Pewnie rozwiązanie jest banalne, tylko że to ja mam coś nie tak w głowie. Proszę o pomoc. Za odpowiedzi dziękuję. A tutaj kod: using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; public class CameraControl : MonoBehaviour { public Transform sphere; void Update () { Vector3 vector = new Vector3(0, 3f, -5f) Rigidbody rigidbody = sphere.GetComponent <Rigidbody>(); Debug.Log = (rigidbody.velocity.sqrMagnitude) transform.position = sphere.position + vector; transform.LookAt(sphere); } } EDIT: Aha, i jeszcze zapomniałem dodać, że kod jest dla obiektu Camera.
  12. Prism Lagoon (Edytor poziomów)

    Mega! Jestem ciekaw, jak to będzie działać
  13. Ktoś oglądał/ogląda Rick'a I Morty'ego?

    Pewnie Portal Gun'a albo:
  14. Ktoś oglądał/ogląda Rick'a I Morty'ego?

    Oczywiście, że tak EDIT: Ja oglądam i jestem na pierwszym sezonie EDIT2: To znaczy na drugim
×